Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant engeneering mote-cloud-looter ga en større fortjeneste nå en i TBC. I enkelte land ser jeg med eng hjelm 1 sky pr 15 sek.

Igår fikk jeg 674 fire motes / 67 x33g

og 125 water / 12 x 15g

Og dette med 2 timer flying i sirkel i ett land kun for å følge med på en chat. Etter en rask tur i postkassen tjente jeg 2433g på de to timene.

 

Edit: Før fikk jeg 2-3 motes, nå er 7/10 cloudes 4-6 fire og 1-3 water pr cloud. Ca 15-20g pr loot.

Endret av War
Lenke til kommentar

Slutta med wow rett etter at WOTLK kom ut, men har nylig fått litt abstinenser og tenker på å starte opp så smått igjen. Rakk aldri å få noen opp til lvl 80 en gang, men jeg har en av hver klasse på hvertfall 70 og lurer på om noen har noen tips om hvilken klasse jeg burde levle opp!

 

Kommer til å drive klart mest med PVP. Aena og BGer. Hvilke klasser er det som er gode i pvp om dagen? Eneste klassene jeg ikke er noe særlig gira på er shaman og warlock:)

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar

Sluttet en kort stund etter at jeg kom til lvl 80, og tenker på og begynne igjen nå.

 

Har ikke raidet mye, faktisk ingenting før Northrend kom, der var jeg med i noen naxx runs. Men guildet jeg var med i krevde at jeg raidet minst 2 ganger i uken, dette var da ikke i helgen, og det var somregel til utpå 1 eller 2 tiden om natten. Men og holde på så sent funker ikke for meg pga skole og andre ting.

Er det veldig vanskelig og finne et guild som raider litt tidligere om kvelden? ikke nødvendigvis midt på dagen, men heller ikke til sent på natten. Så kan jeg kanskje få prøvd raiding igjen.

Lenke til kommentar
Sluttet en kort stund etter at jeg kom til lvl 80, og tenker på og begynne igjen nå.

 

Har ikke raidet mye, faktisk ingenting før Northrend kom, der var jeg med i noen naxx runs. Men guildet jeg var med i krevde at jeg raidet minst 2 ganger i uken, dette var da ikke i helgen, og det var somregel til utpå 1 eller 2 tiden om natten. Men og holde på så sent funker ikke for meg pga skole og andre ting.

Er det veldig vanskelig og finne et guild som raider litt tidligere om kvelden? ikke nødvendigvis midt på dagen, men heller ikke til sent på natten. Så kan jeg kanskje få prøvd raiding igjen.

 

Nei. Søk på "realmen du er på" + "casual guild" i google og se hva du finner. Jo fler Nordiske folk jo bedre, da de somregel har samme døgn som deg.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

En uke etter at jeg dinga 80 med min DK så gjorde jeg 2100+ dps i Heroics med min DK.

Det du sikkert mangler er Hit og expertise som er viktig. Og så gjelder det jo også å ha en god build og en god rotasjon av abilities. Hvis man bare spammer tilfeldig så mister man mye dps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...