Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff da, trodde det var mest relatert til Alliance, og vurderete å vekke min gamle warrior til live igjen. Men da er det liten vits ser det ut til.

 

Må si meg helt enig med din kommentar Kafan.

Må ærlig talt si jeg synes det er lavmål. I tillegg så viser det hvor lite innsikt folk har på hvordan man vinner bg's og hva lagspill er.

Lenke til kommentar

>>Klikk<<

Brew of the Year is no longer required for the Brewmaster meta-achievement.

 

This is correct for the latest PTR build. The achievement is still there, just not part of the meta-achievement. We should be putting a new achievement into the meta that just requires you to sign up for the Brew of the Year club, not to drink all 12 of them.

 

We do plan to add Noblegarden to the Long Strange Trip meta achievement, so be ready to rock when that starts.

For de som vil ha drage.

Lenke til kommentar

Argh, for en drittgruppe :mad:

 

Var i OS 10 man PuG, ingen ekstra drager.

 

Skulle ta bossen, og så kommer vi inn. OT tanker ikke adds, tank tanket dragen med halen mot healers, alle sto i flammene... Totalt wipe... Og så prøver vi igjen, samme feil, og så igjen hvor jeg prøver å redde raidet. Siden OT var retarded så måtte jeg som blood dps ta alle addsa og tanke dem og det var ikke serlig enkelt med dps gear og dps spec. Fikk dragen til 100k HP siste forsøk mye bedre enn de andre forsøkene pga jeg tok over OT sin jobb siden han var helt hjerneskadet.

 

Og nå er jeg sava til den gruppen :mad:

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Sucks.

Jeg for min del fikk en invite til å ta KT, takka selvfølgelig ja og etter noen wipes og diverse har jeg nå T7-head og ny dagger ^^

Eneste ulempen blir å bruke alt for mye spenn på enchants og gems.

 

Spørsmål: Er det noen +hit enchants? Og hvor har 50 sp til våpen tatt veien? :p Finner bare 40 og 63 og sistnevnte koster jo 1100g :|

Lenke til kommentar
Argh, for en drittgruppe :mad:

 

Var i OS 10 man PuG, ingen ekstra drager.

 

Skulle ta bossen, og så kommer vi inn. OT tanker ikke adds, tank tanket dragen med halen mot healers, alle sto i flammene... Totalt wipe... Og så prøver vi igjen, samme feil, og så igjen hvor jeg prøver å redde raidet. Siden OT var retarded så måtte jeg som blood dps ta alle addsa og tanke dem og det var ikke serlig enkelt med dps gear og dps spec. Fikk dragen til 100k HP siste forsøk mye bedre enn de andre forsøkene pga jeg tok over OT sin jobb siden han var helt hjerneskadet.

 

Og nå er jeg sava til den gruppen :mad:

 

Klarer ikke å fatte noen folk, spesielt DPSer som ikke klarer å se på flame-wall, altså... som DPS så trykker du bare 111111111112, trenger fankern ikke se på keyboarden eller HP baren til bossen, virker som at dem har kun 1 focus.

Spilte her en dag DPS på sartharion, det var rett og slett lettelse forhold til healer, så etter det har jeg null respekt for DPSer som klarer å bli hitted av flame-wall, de er rett og slett noobs.

Har spilt nå alle roller i sartharion fight'n og healer er den mest utfordrende.

 

Skjønner deg, har engang vært i pug hvor folk feilet hardt, men heldigvis har jeg ikke bruk for noe der lenger så, var liksom care men likevel, nubbz ^^

Lenke til kommentar

Enig at en tabbe går greit når den kommer til flamme veggen men personer som gjør det flere ganger burde virkelig ikke gjøre instancen Oo. De ultimate idiotene er personer som har dårlig gear, klager på alle andre, gjør dårlig dps og kan ikke tactics selv. Det er personer jeg virkelig hater å groupe med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...