Pilot_ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hadde ikke man blitt saved, hadde saken vært noe helt annet. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er vel alltid masse folk i alle stadier av pve, burde vel være mulig å finne en guild som er like langt som deg. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Join min guild, vi gjør heller ikke Naxx(det var en dårlig fredagsspøk). Jeg har vel det meste jeg kan få fra Heroics, crafted og Badges på min Prot Pala(T7 Chest fra 80 badges også). Folka i guilden min er veldig greie men vi er så få at som regel er vi ikke nok pålogget til å kunne kjøre en Guild HC engang. Dermed har jeg stort sett pug'et det meste. Dette er Horde Bladefist. Begynner å bli litt lei nå og i tillegg har det i det siste vært enda labrere pålogging av folk i guilden. Dermed begynte jeg å spille litt på en lvl49 Mage(nå lvl52) som jeg har på en annen server(Bronze Dragonflight). Jeg har ikke tid/ork til å være med i en guild som har krav til x antall timer oppmøte på Raids, men samtidig så har jeg tid til å kunne raide litt. Min nåværende Guild raidet litt Kara som jeg var med på før Wotlk men vi klarer ikke engang å kjøre 10 man nå så tenker jeg blir å spille mest på Magen framover. Mye mer moro å levle en ny karakter enn å gjøre HC'ene om og om igjen med pugs. Edit: Hvis det er noen andre her som spiller Alliance på Bronze Dragonflight så ta gjerne en /w, mitt navn er Necros. Endret 6. mars 2009 av Wowaddict Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Guilden min på Bronzebeard bryr seg mer om personen enn achivements når det kommer til å få innpass. Vi raider nå og da litt av vært, kanskje 3 runs i uka, pluss minus og med forbehold. Det som er såpass bra er at guilden min passer perfekt med min spillestil og hva jeg leter etter. Litt raid, litt heroics og et lastebil lass med humor. knall Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er vel alltid masse folk i alle stadier av pve, burde vel være mulig å finne en guild som er like langt som deg. Skulle tro det ja Men har ikke hatt noe flaks så langt ... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Strand of the ancients kan av og til være så jævli trasi, starte runden med 13vs4 ect, er jo håpløst... Kunne ha vært timer som satt extra minutt vente tid til spillere har kommet på plass. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dere må ha kipe folk på serveren deres. Jeg har ikke vært i noen guild enda som gjør instancer. Til nå har jeg pugget både OS og Naxx, mangler bare Thadduis, Sapph og Kel i 25 man før jeg har achievment. Protip: folk som har igjen lite av en instancer er somregel mindre kresne på hvem som er med. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hat over pugs.Alle jeg finner, krever at jeg har achievement, men jeg får ikke achievement om jeg ikke får gjort Naxx. Har ikke noe guild å gjøre Naxx med og får ikke innpass i noen nye guild pga. gearet mitt bare er fra roix, emblems og craftables. Jævlan onde sirkel-ting >< Burde ikke være noe problem å komme inn i gode guilds nå om dagen med en godt skrevet application egentlig. Gear er så viktig lengre. Blir kanskje anderledes når Ulduar kommer så det begynner å haste though. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Skaff deg venner som er med i et guild, da blir du gjerne invitet fordi de spør guildledern om du får være med uansett gear. Så får du alltids være med på noen heroics selv om du ligger "under krav" på diverse items. Endret 6. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 pleide å få sånn på private servere noen ganger, bare gikk inn på spillet på nytt så funka det igjen, men det kommer vel kanskje hele tiden på deg... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, jeg gikk rundt med shaman i Theramore så fikk jeg den. prøvd og logge på men fikk error igjen. Jeg fikk logget på de andre characterene. Nå får jeg ikke logget på en gang :S Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 wow repair. Jeg fikk det ofte før. Eller så kan du spørre på wow-europe forumet og se om det er noen smartinger som vet noen magiske triks du kan gjøre for å bli kvitt det. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Har hatt problemer mede dette jeg og.. Det bare gikk over av seg selv så vidt jeg husker. Endret 7. mars 2009 av Zarfax Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Til dere som spiller Horde her på forumet. Har dere slike idioter også? (Sjekk BG chaten) http://bildr.no/view/360634 Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja, jeg gikk rundt med shaman i Theramore så fikk jeg den. prøvd og logge på men fikk error igjen. Jeg fikk logget på de andre characterene.Nå får jeg ikke logget på en gang :S Hadde samma problemet før. Høres kanskje rart ut, men jeg formaterte disken, prøvde alt mulig, men fikk fortsatt den mld'en. Så slutta tastaturet å funke, bytta batterier, så funka wow problemfritt igjen Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Til dere som spiller Horde her på forumet.Har dere slike idioter også? (Sjekk BG chaten) http://bildr.no/view/360634 ikke som jeg har sett, men er vel noen Lenke til kommentar
kafan Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har ikke drevet med bg's i LK, men midtveis i BC på Kul'tiras ble det der en gjenganger. Faktisk ropte man på folk i Shattrah som ville være med på premade hvor målet var å tape kjapt for å få marks. Må ærlig talt si jeg synes det er lavmål. I tillegg så viser det hvor lite innsikt folk har på hvordan man vinner bg's og hva lagspill er. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Sikkert spurt om 100 ganger, men jeg tok en copy på meg selv, PTR, men "klienten2 jeg lastet ned er bare en hvit .bla bla fil. Hva/hvor skal den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå