Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Join min guild, vi gjør heller ikke Naxx(det var en dårlig fredagsspøk).

Jeg har vel det meste jeg kan få fra Heroics, crafted og Badges på min Prot Pala(T7 Chest fra 80 badges også).

Folka i guilden min er veldig greie men vi er så få at som regel er vi ikke nok pålogget til å kunne kjøre en Guild HC engang.

Dermed har jeg stort sett pug'et det meste.

Dette er Horde Bladefist.

Begynner å bli litt lei nå og i tillegg har det i det siste vært enda labrere pålogging av folk i guilden.

Dermed begynte jeg å spille litt på en lvl49 Mage(nå lvl52) som jeg har på en annen server(Bronze Dragonflight).

Jeg har ikke tid/ork til å være med i en guild som har krav til x antall timer oppmøte på Raids, men samtidig så har jeg tid til å kunne raide litt.

Min nåværende Guild raidet litt Kara som jeg var med på før Wotlk men vi klarer ikke engang å kjøre 10 man nå så tenker jeg blir å spille mest på Magen framover.

Mye mer moro å levle en ny karakter enn å gjøre HC'ene om og om igjen med pugs.

Edit: Hvis det er noen andre her som spiller Alliance på Bronze Dragonflight så ta gjerne en /w, mitt navn er Necros.

Endret av Wowaddict
Lenke til kommentar

Guilden min på Bronzebeard bryr seg mer om personen enn achivements når det kommer til å få innpass. Vi raider nå og da litt av vært, kanskje 3 runs i uka, pluss minus og med forbehold.

Det som er såpass bra er at guilden min passer perfekt med min spillestil og hva jeg leter etter. Litt raid, litt heroics og et lastebil lass med humor. knall :)

Lenke til kommentar

Dere må ha kipe folk på serveren deres. Jeg har ikke vært i noen guild enda som gjør instancer. Til nå har jeg pugget både OS og Naxx, mangler bare Thadduis, Sapph og Kel i 25 man før jeg har achievment.

Protip: folk som har igjen lite av en instancer er somregel mindre kresne på hvem som er med.

Lenke til kommentar
Hat over pugs.

Alle jeg finner, krever at jeg har achievement, men jeg får ikke achievement om jeg ikke får gjort Naxx.

Har ikke noe guild å gjøre Naxx med og får ikke innpass i noen nye guild pga. gearet mitt bare er fra roix, emblems og craftables.

Jævlan onde sirkel-ting ><

Burde ikke være noe problem å komme inn i gode guilds nå om dagen med en godt skrevet application egentlig. Gear er så viktig lengre. Blir kanskje anderledes når Ulduar kommer så det begynner å haste though.
Lenke til kommentar

Skaff deg venner som er med i et guild, da blir du gjerne invitet fordi de spør guildledern om du får være med uansett gear.

Så får du alltids være med på noen heroics selv om du ligger "under krav" på diverse items.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ja, jeg gikk rundt med shaman i Theramore så fikk jeg den. prøvd og logge på men fikk error igjen. Jeg fikk logget på de andre characterene.

Nå får jeg ikke logget på en gang :S

Hadde samma problemet før. Høres kanskje rart ut, men jeg formaterte disken, prøvde alt mulig, men fikk fortsatt den mld'en. Så slutta tastaturet å funke, bytta batterier, så funka wow problemfritt igjen

Lenke til kommentar

Har ikke drevet med bg's i LK, men midtveis i BC på Kul'tiras ble det der en gjenganger. Faktisk ropte man på folk i Shattrah som ville være med på premade hvor målet var å tape kjapt for å få marks. Må ærlig talt si jeg synes det er lavmål. I tillegg så viser det hvor lite innsikt folk har på hvordan man vinner bg's og hva lagspill er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...