Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Alizee goes WoW!  :w00t:

 

 

NE female goes wild?  :dribble:

 

 

 

:!: Nei, det er vel der Blizzard har dansen ifra.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arrrrgh, så bedriten droprate det er på demonic runes. 11/20 nå, og jeg har grindet i hele 6 timer. :(

 

Menmen, 300xp per snute = 4 blobs igjen til 52, og da blir det Robe of winter night og Dreadmist bracers. Skal bli greit å få litt mer int på sakene.

 

Edit: ja, også fikk jeg 42g av en fyr som quittet i går. "Jeg skal slutte med wow, førstemann som trader meg får pengene". :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Arrrrgh, så bedriten droprate det er på demonic runes. 11/20 nå, og jeg har grindet i hele 6 timer. :(

 

Menmen, 300xp per snute = 4 blobs igjen til 52, og da blir det Robe of winter night og Dreadmist bracers. Skal bli greit å få litt mer int på sakene.

 

Edit: ja, også fikk jeg 42g av en fyr som quittet i går. "Jeg skal slutte med wow, førstemann som trader meg får pengene". :)

5803555[/snapback]

haha, brukte vel 2 timerp å å få alle demonic runes :) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har grindet dragons i badlands lv 43-45elites. Får ca 1030XP pr dragon.

Av og til dropper de noe fornufting. Er det noen andre plasser å grinde

42-46 elites ?

5803654[/snapback]

Du er lvl 44? Har selv en shaman som straks er lvl 40, 39 nå. Finnes de dragene i litt lavere lvl? :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Har grindet dragons i badlands lv 43-45elites. Får ca 1030XP pr dragon.

Av og til dropper de noe fornufting. Er det noen andre plasser å grinde

42-46 elites ?

5803654[/snapback]

Du er lvl 44? Har selv en shaman som straks er lvl 40, 39 nå. Finnes de dragene i litt lavere lvl? :p

5803670[/snapback]

 

 

Ja er lv 44 shaman ja :)

Det er Dragons i Dustwallow Marsh. lv 40-44. du kan prøve å grinde de.

Er også masse XP i questene du får i Dustwallow Marsh kommer ikke på hva navnet på cityen heter der. Fleste av questene går ut på å drepe disse dragons.

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Konge tips psilo... takker. Er selv 58 mage.. er også på jakt etter en brukbar staff (går fortsatt med Illusionary Rod).. noen gode tips?

Digger IR, for den var så lett å få tak i... SM med en level 60 så var det tut og kjør, droppet på mitt første forsøk. Gjort dette for mange andre også :) Så noe lignende hadde vært glimrende ;) (ja, jeg tror på nissen)..

Litt alvorlig; den bør være overkommelig å få tak i... tips mottas med stor takk.

 

En liten ting til: vurderer å legge inn 100% av min tid etter 60 for å gå litt opp i rank, men er usikker på om dette er den enkleste metoden for å få brukbart gear på. Har spilt i endel ræva-guilds, og er opptatt av å få ok-gear slik at jeg kan komme meg inn i en seriøs guild.

Lenke til kommentar
Konge tips psilo... takker. Er selv 58 mage.. er også på jakt etter en brukbar staff (går fortsatt med Illusionary Rod).. noen gode tips?

Digger IR, for den var så lett å få tak i... SM med en level 60 så var det tut og kjør, droppet på mitt første forsøk. Gjort dette for mange andre også :) Så noe lignende hadde vært glimrende ;) (ja, jeg tror på nissen)..

Litt alvorlig; den bør være overkommelig å få tak i... tips mottas med stor takk.

 

En liten ting til: vurderer å legge inn 100% av min tid etter 60 for å gå litt opp i rank, men er usikker på om dette er den enkleste metoden for å få brukbart gear på. Har spilt i endel ræva-guilds, og er opptatt av å få ok-gear slik at jeg kan komme meg inn i en seriøs guild.

5805528[/snapback]

ta DM north tribute runs for ny staff (husker ikke navnet).

Ellers kan du (etter å ha nådd 60) spille my arathi basin og kjøpe staffen derifra :)

 

ediT: straffer seg å svare sent uten å oppdatere :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...