Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Du kan velge to sett med talents, actionbars og glyphs. Når du skifter specc, skifter den også automatisk actioanbarene og glyphene dine slik som du har bestemt det skal se ut.

 

Og ja, dersom du vil dra full nytte av å skifte specc er det også lurt å ha med seg offspecc gear, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye bra i dette, 1kG er ikke mye og noe man lett får via dailies eller salg av ting via AH, så det er ikke noe problem.

 

Har brukt talented til nå men det er rimelig surt å bruke 50G vær gang man skal specce om. Tipper jeg blir å ha healing og tanking som valg i dualspec og har DPS som et sekundært "for fun" mål i bakhand.

 

Også greit at man lagrer glyphs og spells til actionbaren, gjør det mye lettere. Har gått litt for mange ganger hvor jeg har glemt en eller annen spell etter respeccing og ender opp med å måtte kave med dette i etterkant.

Lenke til kommentar

Er glad jeg er warrior. Trenger bare to speccs. Spesielt nå som fury er det beste til arena, samt dps. 1000g er ingenting i forhold til hvor mye jeg ellers kunne funnet på å bruke til respeccing.

 

Har også lurt litt på to prot speccs, siden jeg liker prot best, men fant ut at det blir litt for teit :p

Lenke til kommentar
Hvordan vil en lvl 80 (epic lvl 70 gear retripala) være i heroics?

Jeg speccet offspec(retri) og da med lvl 70 epics (ikke 25 raid loot)

og gjorde mer dps en feraltanken som hadde full epic lvl 80 gear.

Han tanker alt som er i wow og er ikke en dårlig spiller.

Instancen var VH.

 

Vi trudde jeg skulle være helt nederst på dps og ble med på gøy men slik ble det alltså ikke. Shamanen som for eks hadde full 7tier hadde 7% mer dps.

Trudde retridays var over jeg men det holder jo koken enda selv med 10lvl lavere gear.

Av mine 800dager played har jeg bare 10 dager med retri så vil ikke si jeg vet hvordan man er melee eller spiller retri.

Som DK har jeg som regel en del mer dps enn ret paladins.

Lenke til kommentar
Er nå helt sikker på at mitt gear ikke er bra nok for tanking...

 

Fikk prøve å tanke trash for moroskyld, og det funka men healern sa "Not crit immune, that's for sure :p"

 

Jeg var klar for å tanke heroics 16 minutter etter at jeg dinget 80 med min alt warrior med 547 defence og nesten 21k hp ubuffet. Skaff deg crafts og litt rep så er det ikke så vanskelig.

Lenke til kommentar
Hvordan vil en lvl 80 (epic lvl 70 gear retripala) være i heroics?

Jeg speccet offspec(retri) og da med lvl 70 epics (ikke 25 raid loot)

og gjorde mer dps en feraltanken som hadde full epic lvl 80 gear.

Han tanker alt som er i wow og er ikke en dårlig spiller.

Instancen var VH.

 

Vi trudde jeg skulle være helt nederst på dps og ble med på gøy men slik ble det alltså ikke. Shamanen som for eks hadde full 7tier hadde 7% mer dps.

Trudde retridays var over jeg men det holder jo koken enda selv med 10lvl lavere gear.

Av mine 800dager played har jeg bare 10 dager med retri så vil ikke si jeg vet hvordan man er melee eller spiller retri.

Som DK har jeg som regel en del mer dps enn ret paladins.

 

Si heller hva dps'en din var så vi har noe å sammenligne med, at du var bedre enn en feral tank sier ikke mye.

 

Jeg gjorde 2100 dps i VH med min DK en uke etter at jeg dinga lvl80. hadde da 2 epics, resten blåe items og 2 grønne trinkets.

Jeg gjorde og bedre dps en pala tanken som hadde 4 pieces T7,25. Han gjorde litt over 1800 dps.

Lenke til kommentar

Etter lang tids fravær av retribution fant jeg ut at jeg skulle prøve dette igjen, nå som 80 med forholdsvis brukbart tank gear. Investerte litt i forskjellige startvåpen (2H sworda) og litt utstyr og tenkte jeg skulle teste ut hvor mye DPS jeg utgjorde med 3K AP (har for det meste nå tank gear).

 

Så jeg angrep en Pestulent Horro i Icecrow (80 elite) og fant til min store skrekk ut at jeg gjorde nesten ingen skade. Det var da jeg oppdaget at 2H sword skillen var på 260.

Lenke til kommentar
Etter lang tids fravær av retribution fant jeg ut at jeg skulle prøve dette igjen, nå som 80 med forholdsvis brukbart tank gear. Investerte litt i forskjellige startvåpen (2H sworda) og litt utstyr og tenkte jeg skulle teste ut hvor mye DPS jeg utgjorde med 3K AP (har for det meste nå tank gear).

 

Så jeg angrep en Pestulent Horro i Icecrow (80 elite) og fant til min store skrekk ut at jeg gjorde nesten ingen skade. Det var da jeg oppdaget at 2H sword skillen var på 260.

Epic :)

Lenke til kommentar
Si heller hva dps'en din var så vi har noe å sammenligne med, at du var bedre enn en feral tank sier ikke mye.

Vet desverre ikke , så bare dpsmeter log etterpå

Tank 19% , meg 21% , epic t7 shaman 27% , hunter 24% , healer 9%

 

Hadde regnet med at jeg kom på 10% eller noe , regnet jo miss og imune+ offspec-70 gear+ at jeg ofte healet meg selv, tanken og dispellet osv.

Nå er det bare en heroic da , ingen vitenskapelig test, lurer iallefall på hva en t7 retri kan gjøre da. Sansynligvis like god skade som de fleste andre. Selv om dk kanskje gjør mer så har palaen addet +crit på target + halv K AP buff på all melee så totalt sett er det kanskje verdt å ha med i et raid.

Lenke til kommentar

Og som skal være slik ikke sant? Men retribution har i alle fall nå mulighet til å være med på noten, selv om andre klasser som mage og hunter gjør mer skade så er ikke retribution slik at du ikke får innpass i grupper fordi du ikke kan gjøre tilstrekkelig skade slik ståa var mange ganger før.

 

Synes paladnis er en rimelig fin klasse. Den har buffs både for caster og melee klasser, brae auras (frostresistance på Kel og Saph f.eks, kjempebra om man da ikke er tank og har behov for devotion aura (som speccet rett øker healing motatt med 6%)).

Lenke til kommentar
Det er et tegn. Gjør noe annet enn WoW. :)

Hvorfor skal jeg gjøre noe annet enn WoW? :p

Jeg liker å spille WoW i timesvis mens jeg drikker vin, spist kjeks med ost og ser TV-serier.

Hovedsaklig fordi jeg spiller/spilte med venner fra skolen og oppveksten osv.

Sosial er jeg på onsdager og i helgene, det får holde.

 

Hehe.. ja, det suger. Men se det fra deres side. Du hadde vel også hatt lyst å gå med folk som kjenner stedet, isteden for folk som ikke gjør det. En ting er å lese tactics, men teori må tross alt møte praksis. Finn deg et lite guild som gjør 10 mann.

Det er klart, men likevel.

Jeg finner meg ikke noe guild som gjør 10manns, bortsett fra heldanske guild, og jeg klarer ikke konse når jeg hører dansker prate i vei på VT med potet i halsen :p

Får alt for ofte lættis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...