Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

440 er langt fra nok, def cappen på heroics er på 535, så 500 er i alle fall det man må ha. Å heale en tank med 440 defense er helt for jævlig, t.o.m slitsom i UK som er en lett instanse både å heale og tanke.

 

Få litt mer def rating, 500 er det aller beste. Dog du kan ha problemer å finne PuGs om du ikke har 540 defense rating, dvs cap for raids. Hvorfor vet jeg ikke men det er hva jeg har opplevet.

 

Wyrmrest har noen gode plates å begynne med og en god cloak, revered er det eneste du trenger. Exalted med Kirin Tor gir deg en god glove å starte med.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

VH kommer ann på, Cor kan gjøre en del skade, spesielt om tanken ikke vet hva han driver med. AN med en ikke cappa tank er et mareritt sett fra en healers perspektiv, når skirmisheren targeter en random player forventer man at tanken kanskje kan holde litt stand mens man redder livet til den som er under angrep. normalt sett skal vel skrimisheren gå først men bedre føre var.

 

Jeg sier 525-530 for heroics når jeg healer, har nok SP å ta av til å holde folket i live. Har man mer er det bare fint men jeg er ikke så opphengt i tall, er mer opptatt av å ha det morro. Dog ikke morsomt å gå Oculus med en tank med 500 defense :)

Lenke til kommentar
Ja, healern er en venn av meg som jeg går heroics sammen med, lettere og få gorup når man har en tank og en healer :p

Men han er og ganske ny-dinga, så 1300 bonus healing hjalp vel lite :p

 

Ble innlemmet i et guildraid til OS, mitt første som healer, med 1300 unbuffed Spellpower. var bare 2 healere så ble rimelig hektisk for den stakkars priesten som var med og som fikk meg som healer kompanjong. Men Sartharion gikk ned (uten adds vel og merke) og morro var det :)

Lenke til kommentar

Hvordan vil en lvl 80 (epic lvl 70 gear retripala) være i heroics?

Jeg speccet offspec(retri) og da med lvl 70 epics (ikke 25 raid loot)

og gjorde mer dps en feraltanken som hadde full epic lvl 80 gear.

Han tanker alt som er i wow og er ikke en dårlig spiller.

Instancen var VH.

 

Vi trudde jeg skulle være helt nederst på dps og ble med på gøy men slik ble det alltså ikke. Shamanen som for eks hadde full 7tier hadde 7% mer dps.

Trudde retridays var over jeg men det holder jo koken enda selv med 10lvl lavere gear.

Av mine 800dager played har jeg bare 10 dager med retri så vil ikke si jeg vet hvordan man er melee eller spiller retri.

Endret av War
Lenke til kommentar
Morn.

Jeg tenkte jeg skulle prøve WoW litt igjen, og er på utkikk etter en ferdig UI å laste ned, men finner så jævli mye drit på det stedene jeg kommer frem til på google.

Er det noen som kunne ha gitt meg navnet på noen fine UI'er dere vet om?

Spartan UI.

Veldig pen UI. Bruker den ikke selv, da jeg bruker standard, men veldig pen. :)

Lenke til kommentar

Retri holder mye koken, men å taste knapper er en ting, en annen ting er å skjønne hva man gjør. En hunter jeg hadde med (min faster DPSer) i CoS timed utgjore mindre DPS enn mage (300 mindre) men overall utgjorde han nesten 120k damage mer enn magen og havnet soleklart øverst på lista...

 

Har nettopp rerollet til DPS (og innehaver nå mulighet til alle 3 roller på paladinen min) og synes retribution holder godt følge. Min erfaring fra heroics er at gode retribution paladins kan gjøre godt med skade.

 

E1:

 

Edit var her

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det i praksis?

Du får ny spec på sekunder så forsvinner alle knappene så må man dra ut fra spellboken selv? , selv om man kan bla til en premade meny på UI ser jeg for meg at det blir en del stress.

Må man ikke da også all offspecgear på seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...