2k8 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Søker members til <not impressed> som skal bygges med en gjeng seriøse spillere, guilden i seg selv er fyllt med mye humor. du bør helst ha nax10/25 gear og være en god gamer. Aerie Peak. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Not impressed spiller på hvilken server, raider hvor mange ganger i uken og er hvor dønn seriøst (Vi leker ikke klubb)? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Søker members til <not impressed> som skal bygges med en gjeng seriøse spillere, guilden i seg selv er fyllt med mye humor. du bør helst ha nax10/25 gear og være en god gamer. Aerie Peak. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vel om det er serveren så får det være slik, har ikke navnet på alle serverne til WoW i hodet samt at det er blitt så vanlig av brukere å "signere" innleggene sine med de mest absurde ting så er ikke rart en blir forvirret Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Alliance vi er soppas seriøse att jeg passer på att folk bruker de rette gemsene, att folk bruker de rette enchantene, og att de går ut for 100% i raids. vi er en gruppe fra en guild som hette BoD som var nr6 på serveren. men det var så mange slackers att vi bestemte oss for og gå fullt ut sånn att alle får en sjanse, men om de ikke gjør det bra nokk så blir de kicka. raids. søndag-torsdag. 19.00-23.00 10mans - for offspec-gear og mats. 25mans - for main/off-gear og mats. vi har allt på farm utentatt Sartharion 3D på både 10-25man. men håper og kunne oppnå det nå. MVH Lazerbeamz / Aerie Peak / Alliance Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 100k blir hacket, alle disse brukte questhelper. Noen sier det var keylogger i questhelper andre sier den nå i curse sin downloader. Hvilket utsagn er rett stemmer? Kan jeg bruke questhelper fra curse uten problemer nå? Om ja så er det verd å tenke på at spillere som ikke hadde noen andre addons en questhelper ble hacket i flertall, så ikke så rart om man spør om dette. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hmm, quests er det man skal gjøre for å kunne kjøpe skeleton costume i gadgetzan? Har snakket med gnoggerfogger elns, men har ikke noe å gi Ikke quest eller noe, hvor er chain questen anyway? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 100k blir hacket, alle disse brukte questhelper.Noen sier det var keylogger i questhelper andre sier den nå i curse sin downloader. Hvilket utsagn er rett stemmer? Kan jeg bruke questhelper fra curse uten problemer nå? Om ja så er det verd å tenke på at spillere som ikke hadde noen andre addons en questhelper ble hacket i flertall, så ikke så rart om man spør om dette. Det er fra en gammel sak er det ikke? jeg har brukt questhelper lenge, men jeg har aldri brukt curse sin downloader. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tror mere på at det er noe muffens med curse sin dowloader enn med questhelper ihvertfall...! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hva er minimum char lvl for å bli max lvl i en proffesion (ikke gathering)? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ifølge WoWWiki må du være level 65 for å bli grand master, da kan du få 450 skill. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Sikkert noen som har vært i samme situasjon som meg. Jeg lager alts hele tiden. Hadde en 70 rogue i TBC og en mage pre tbc. Endte opp med å lage en DK som jeg levlet til 80 og spilte litt, men klarte aldri å holde meg til den. Dårlig med grupper osv pga at alle er jo DK Tenkte å lage meg en paladin og kunne trengt et tips eller to på hvordan jeg kan holde meg til en char. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 ÆÆÆhahaha... Jeg var i sarth25 (+1drage) og tanket.. T7.25 gloves dropper og 5-6stykker roller. Sistemann roller 100. Da var det kjørt tenker jeg og roller..... 100! O_o Reroll. Han roller da 13. Wee tenker jeg og roller.... 1 herregud er det mulig. fyttigrisen som jeg lo da... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Skjer med alle T7.xxxxx tiersa, går helt i surr jeg :| Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen sier tier 7.25, noen sier tier 7.5. Personlig, sier jeg tier 7.5. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 100k blir hacket, alle disse brukte questhelper.Noen sier det var keylogger i questhelper andre sier den nå i curse sin downloader. Hvilket utsagn er rett stemmer? Kan jeg bruke questhelper fra curse uten problemer nå? Om ja så er det verd å tenke på at spillere som ikke hadde noen andre addons en questhelper ble hacket i flertall, så ikke så rart om man spør om dette. Om det du sier stemmer tror jeg det var mer en tilfeldighet enn noe annet. Hvor har du tallene fra, btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå