Datasmurf Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Glad guildet mitt nekter å ta inn flere DK, det gjelder både dansker og death knights. Nok er nok sa de, boota ut noen og vi har flere palas enn death knights ^^ Uansett, trenger man ikke vann for å douse runes i MC lenger nå? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Cosha of the Nightfall! endelig fikk vi nok retards til å joine for å prøve den shiten der, 2timer senere var det i boks! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du er en liten luring du, Cosha! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Cosha of the Nightfall! endelig fikk vi nok retards til å joine for å prøve den shiten der, 2timer senere var det i boks! samme problem, største problemet er å få folk med dit, har ikke vært saved på 10man på år og dager Jyeye, holder med twilight vanquisher en så lenge ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei, det har de fjerna Flott, og 2 timer senere hadde jeg nok en classic achievement i boks Jeg må si jeg følte meg litt skeptisk til å 4manne MC med 3 blue/epic 80er og en green/blue 76, men det gikk greit. Men så igjen ... Det gjorde AQ20 også Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noes. Guildet jeg og noen venner laget har fått navneskifte fra: "Dead Babies Dont Say No", til: "The Guild of Adoa". (Adoa = American Dogn Owners Association.) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Smakløse guildnavn vil ikke jeg savne, egentlig. Dog, liker veldig GMen som forandret guildet <Lazersgopewpew> til <Swordsgoklangklang> *edit* RP-server, selvsagt. Endret 2. mars 2009 av Slimda Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du er en liten luring du, Cosha! If I had a penny for each time I heard that =O (inb4 "da hadde du ikke hatt noe!") Lenke til kommentar
tmg Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Joda, du hadde hatt 1 fra nazrm Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva om du hadde hatt en penny hver gang du hørte det da? Hm. Skjønte ikke den. Med mindre du mente å si "If I got a penny each time I heard that" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da var accounten cancelet, PvP i WotLK har vært en skuffelse. Hadde virkelig håpet på litt mer PvP balance og fixes (spiller hovedsaklig Arena, 2v2 og 3v3 som mage). I tilegg til at PvE gear > PvP gear for fleste classes, så virker helt meningsløst å gjøre Arena utenom 10 matcher i uken uansett når det er enklere å gå en Naxx 25 pug i lagghelvete og få bedre gear til PvE og PvP samtidig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Lag i Naxx25? Det er jo fikset for mange herrens uker siden. Jaja, "Can i hav ur geer?!?!?!!" Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da var accounten cancelet, PvP i WotLK har vært en skuffelse. Hadde virkelig håpet på litt mer PvP balance og fixes (spiller hovedsaklig Arena, 2v2 og 3v3 som mage). I tilegg til at PvE gear > PvP gear for fleste classes, så virker helt meningsløst å gjøre Arena utenom 10 matcher i uken uansett når det er enklere å gå en Naxx 25 pug i lagghelvete og få bedre gear til PvE og PvP samtidig. Høres ut som en fin uke for en supercasual whiner! Går det ikke ann å finne noe nytt å klage over for de som: 1. Ikke klarer raid instancer? 2. Ikke klarer det som nå enn er "bra" rating i dag? Er så glad jeg slutta det sirkuset der mens jeg var på topp Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fortell meg Halve Arathor sier Questgiveren er utenfor instancen og halve arathor finner ikke questet. Hva må man gjøre? /ha/rep/ osv. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Han er ikke utenfor instancen, men i Violet Citadel. Ellers står vel alt du trenger i lenken din? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kunne i det minste lest din egen link. Under quick facts står det "Start: Rhonin" -> Klikk på navnet -> Voilà: Et kart over Dalaran med koordinater plottet inn. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 >< gjorde det på http://thottbot.com/ og da viste de path for npc uten for instancen. Ingen thottbot mer på meg iallefall. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvis dere mener det questet for VH når man er lvl75(tror jeg). Så må man vel først hente et quest hos Kirin'Tor for deretter få nytt hos quest giveren utenfor VH. Correct me if i'm wrong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå