Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Google? Her er man lite spesialisert ser jeg.

Selv har jeg satt opp "søkekommando" i Opera. Jeg trenger bare å trykke Ctrl+N for å starte en ny side, samt skrive "wh hva-jeg-vil-søke-på", og så dukker WoWhead opp med ALT jeg trenger å vite om det jeg søker på.

Deilig.

*edit*

Bruker det så ofte at jeg faktisk bruker WH isteden for G(oogle) for vanlige søk. "Woops".

Funker på samme måte i firefox også. Har hauger med slike søkeord. Wowhead, thottbot, google, imdb, tv.com, wikipedia (norsk og engelsk), aksjekurser +++

Helt genial funksjon

Lenke til kommentar

Pøh, 1000g er nada i Northrend. Jeg brukte 7000 på flying mount (950g), frost flying skillen og høyeste riding. Da hadde jeg 64G left. Nå er jeg over 1000 igjen, bare 2-3 dager etterpå med vanlig questing. Får så sinnssykt mye dritt å selge hele tiden at penga flyr opp igjen.

Lenke til kommentar

Jeg vet med meg selv at Rip treffer for ca. 1.2 til 1.3k skade per 2 sekund uten Savage Roar-buffen. Hvis Rip får en 30% skade-bonus SAMT crit, sitter vi igjen med en Rip som ticker for ca 1.6k og critter for 3.2k. Tipper vi en 50% critrate samt 20 sekunders Rip (10 ticks), får vi da gjennomsnittlig 2.4k per tick, noe som er ca 6-700 mer skade enn Rip med Savage Roar gjør nå om dagen.

*sprelle*

Lenke til kommentar
Det er som sagt over bare å gjøre masse dailys, slutte å sløse penger på alts, vist man har som mål å få seg epic flying på main characteren.

Jeg har epic flying på mainen, og to chars til :p

Men jeg trenger det til en fjerde og en femte char og jeg er så lei av moneygrinding og daily quests :p

Lenke til kommentar

om du nå vill ha guld så skaff deg Mining, ganske simpelt og levle opp, når du har farma en del så ber du en JC'er om og cutte dem, om du har fått mats lag deg titansteel, belt buckets osv. finns mye og tjene g på gjennom Mining ivertfall.

Lenke til kommentar

Legendary mace:

Val'anyr, Gavel of Ancient Kings

According to this spell, a new atiesh-like legendary item will be available from the game and will most likely be a mace.

* 62812 : Forming Val'anyr, Gavel of Ancient Kings -- Combines 40 Fragments of Val'anyr to form the Shattered Fragments of Val'anyr.

Nye atiesh greier?:p

post-162099-1235481890_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...