Kuldesjokk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tru om det er blitt postet før, I så fall, OMG lål! "Whats her crit rating" ^^ Hva het den "serien" som gikk i samme stilen som det der? For alt jeg vet er det der er en ny episode av den serien, kommer ikke på navnet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvor finner jeg questen/duden som gir meg lov til å lage mageweave bandage? Leste en plass at man må være lvl 60? Jeg er 45.. Mageweave? Det er vel i Stromgarde i Arathi Highlands, i alle fall om du er alliance. Om du er horde aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Du må lære mageweave fra en bok du kjøper i Brackenwall Village hos en vendor. Han er i Dustwallow marsh (rett ved siden av Barrens). For å lære Heavy mageweave må du ha minst lvl 225, og dra til en doctor i Hammerfall i Arathi for å gjøre en liten quest. Så får du HMB som reward. Hvertfall for Horde. Endret 23. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Søk på "mageweave bandage" på google, trykk på første linken å se at man lærer det fra en bok, og hvor vendoren er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Google? Her er man lite spesialisert ser jeg. Selv har jeg satt opp "søkekommando" i Opera. Jeg trenger bare å trykke Ctrl+N for å starte en ny side, samt skrive "wh hva-jeg-vil-søke-på", og så dukker WoWhead opp med ALT jeg trenger å vite om det jeg søker på. Deilig. *edit* Bruker det så ofte at jeg faktisk bruker WH isteden for G(oogle) for vanlige søk. "Woops". Endret 23. februar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Google? Her er man lite spesialisert ser jeg. Selv har jeg satt opp "søkekommando" i Opera. Jeg trenger bare å trykke Ctrl+N for å starte en ny side, samt skrive "wh hva-jeg-vil-søke-på", og så dukker WoWhead opp med ALT jeg trenger å vite om det jeg søker på. Deilig. *edit* Bruker det så ofte at jeg faktisk bruker WH isteden for G(oogle) for vanlige søk. "Woops". Har den jeg og, men har ikke brukt det på lenge. Må ha glemt det ut, takk for påminnelsen. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 wh x og g x er genialt ! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 for ikke snakke om W og I for wikipedia og imdb, samt WW for wowwiki Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvordan har dere satt opp disse kommandoene da? Får bare google search når jeg skriver wh "questnavn" Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg tar ctrl+t for å lage ny side, skriver søket i url-linjen og får opp google svar o0 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) wh er custom. Du kan skrive "g søk" så kommer google opp. Quoter Slimda på pm Jau jau, det er ikke så fryktelig vanskelig skal du se. Stikk til www.wowhead.com, høyreklikk på Søkefeltet og trykk "Create Search". så legger du bare til WH eller hva du nå enn vil som "Keyword". Endret 24. februar 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ah, den var smart, ja Jeg bruker wowhead mye, så kjekt å slippe å skrive wowhead.com hele tiden før man søker. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Har et lite "problem".. Min AP på min DK er så veldig random til tider.. Noen ganger kan den ligge på 2500 og noen ganger 2600 og plutselig ligger den på 2950 og det utenfor combat og uten noen ekstra buffs utenom self buffs.. Hva kan dette komme av? =/ Endret 24. februar 2009 av DNA Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Google? Her er man lite spesialisert ser jeg. Selv har jeg satt opp "søkekommando" i Opera. Jeg trenger bare å trykke Ctrl+N for å starte en ny side, samt skrive "wh hva-jeg-vil-søke-på", og så dukker WoWhead opp med ALT jeg trenger å vite om det jeg søker på. Deilig. *edit* Bruker det så ofte at jeg faktisk bruker WH isteden for G(oogle) for vanlige søk. "Woops". Jo, men selv så lite spesifikk som jeg var så tok det kortere tid å finne svaret enn å skrive innlegget. Endret 24. februar 2009 av eXa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Damn, Icecrown er jo som å fly rundt i Mordor! Utrolig feit zone. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) In patch 3.1, a new world event titled “The Argent Tournament” will be coming to Northrend! This tournament will be live on the 3.1 PTR and open for testing, though certain aspects are still in development. Players will find a host of new features here, including: * The ability to prove your worth to a capital city of your choosing through our new mounted combat system (still in development) * New daily quests to construct the great Argent Crusade coliseum for glorious battles to come * All new rewards - new items, titles, banners, tabards, pets, mounts, and more * All new achievements * Many more festivities, and more to come in future content updates! Players will find the Argent Tournament in Icecrown. Speaking to any Northrend flight master will get you on track to prove your worth to the Argent Crusade, your faction’s leaders, and all denizens of Azeroth! Wewt. OH SNAP! PTR 3.1.0 download oppe! Endret 24. februar 2009 av nazrm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 New Talent: Primal Gore: Grants the periodic damage from your Rake, Lacerate and Rip abilities the ability to critically hit. HOLY BEJESUS! *dåne* Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tru om det er blitt postet før, I så fall, OMG lål! "Whats her crit rating" ^^ Hva het den "serien" som gikk i samme stilen som det der? For alt jeg vet er det der er en ny episode av den serien, kommer ikke på navnet The guild, eller Guild. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 New Talent: Primal Gore: Grants the periodic damage from your Rake, Lacerate and Rip abilities the ability to critically hit. HOLY BEJESUS! *dåne* Plutselig ble det interessant å levle feral igjen ^^ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tru om det er blitt postet før, I så fall, OMG lål! "Whats her crit rating" ^^ Hva het den "serien" som gikk i samme stilen som det der? For alt jeg vet er det der er en ny episode av den serien, kommer ikke på navnet The guild, eller Guild. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå