Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Er nå level 59, med 157000 av 209800 xp unnagjort. Jeg føler at jeg må drepe undeads hvis grinding til lvl 60 skal fungere (er paladin), og har derfor lagt mine øyne på Noxious Glade i EPL. Dog er det mildt sagt litt irriterende at det med jevne mellomrom dukker opp "Unseen Watcher" når jeg minst trenger det. Er det noen som har noen andre bra steder å foreslå?

 

Skal bli digg å slippe grinding snart!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er nå level 59, med 157000 av 209800 xp unnagjort. Jeg føler at jeg må drepe undeads hvis grinding til lvl 60 skal fungere (er paladin), og har derfor lagt mine øyne på Noxious Glade i EPL. Dog er det mildt sagt litt irriterende at det med jevne mellomrom dukker opp "Unseen Watcher" når jeg minst trenger det. Er det noen som har noen andre bra steder å foreslå?

 

Skal bli digg å slippe grinding snart!

5791366[/snapback]

 

Jeg grindet mine siste XP i hearthglen, WPL (elitemobs) og det gikk utrolig fint. Kan være endel horde der dessverre, kommer helt ann på serveren tenker jeg. Dette er Scarlet folk, altså Humanoids, men jeg syntes det gikk lett.

 

Hilsen (nesten) nybakt lvl 60 Paladin.

 

FYI: Snart blir det ikke XP grinding på deg, men gold, items, rep osv.

Lenke til kommentar
Er nå level 59, med 157000 av 209800 xp unnagjort. Jeg føler at jeg må drepe undeads hvis grinding til lvl 60 skal fungere (er paladin), og har derfor lagt mine øyne på Noxious Glade i EPL. Dog er det mildt sagt litt irriterende at det med jevne mellomrom dukker opp "Unseen Watcher" når jeg minst trenger det. Er det noen som har noen andre bra steder å foreslå?

 

Skal bli digg å slippe grinding snart!

5791366[/snapback]

 

 

Det er nå den virkelige grindinga begynner :(

Fra lvl 60 er det bare farming og rep grinding som gjelder.

Lenke til kommentar
Er nå level 59, med 157000 av 209800 xp unnagjort. Jeg føler at jeg må drepe undeads hvis grinding til lvl 60 skal fungere (er paladin), og har derfor lagt mine øyne på Noxious Glade i EPL. Dog er det mildt sagt litt irriterende at det med jevne mellomrom dukker opp "Unseen Watcher" når jeg minst trenger det. Er det noen som har noen andre bra steder å foreslå?

 

Skal bli digg å slippe grinding snart!

5791366[/snapback]

 

 

Det er nå den virkelige grindinga begynner :(

Fra lvl 60 er det bare farming og rep grinding som gjelder.

5792297[/snapback]

Tja, det kommer an på hva du gjør det til selv. Når jeg dinger 60 kommer jeg ikke til å begynne å farme med det første. Planen min er å spille i BGs og kjøre instances til jeg blir lei av det, og så vurdere om jeg skal gidde å farme i det hele tatt. At noen her ler skjønner jeg ikke helt. Det er vel opp til deg selv hva du gjør når du dinger 60?

Lenke til kommentar
Om lvl60=grinding er da virkelig opp til hva hver enkelt vil. Om du er i et superseriøst guild som krever minst 10 greater fire/shadow protection pots, 59 Major healing/mana pots og 5 flasks før hvert raid, så bor man i Tyr's/Hearthglen/Silithius resten av spilletiden utenom raiding.

5792568[/snapback]

 

Ja, sant det man kan starte nye chars slik du har gjort. :)

Lenke til kommentar
Er nå level 59, med 157000 av 209800 xp unnagjort. Jeg føler at jeg må drepe undeads hvis grinding til lvl 60 skal fungere (er paladin), og har derfor lagt mine øyne på Noxious Glade i EPL. Dog er det mildt sagt litt irriterende at det med jevne mellomrom dukker opp "Unseen Watcher" når jeg minst trenger det. Er det noen som har noen andre bra steder å foreslå?

 

Skal bli digg å slippe grinding snart!

5791366[/snapback]

 

 

Det er nå den virkelige grindinga begynner :(

Fra lvl 60 er det bare farming og rep grinding som gjelder.

5792297[/snapback]

Tja, det kommer an på hva du gjør det til selv. Når jeg dinger 60 kommer jeg ikke til å begynne å farme med det første. Planen min er å spille i BGs og kjøre instances til jeg blir lei av det, og så vurdere om jeg skal gidde å farme i det hele tatt. At noen her ler skjønner jeg ikke helt. Det er vel opp til deg selv hva du gjør når du dinger 60?

5792408[/snapback]

 

Tja, poenget mitt var ikke på noen måte ment som en frekk kommentar eller noe slikt. Det var bare "digg å slippe grinding snart" :)

For meg var det på 60 grindinga tok av.

BG for eks. som du nevner var det største farme helvete uten like for å skaffe seg rep.

Lenke til kommentar

Etter at jeg ble level 60 har jeg mer eller mindre sluttet med grinding. Gidder ikke bruke verdifull tid på å drepe mobs om og om igjen, og 5-, 10- og 15-man instances har jeg sluttet totalt med. Nå er det bare MC/BWL/Onyxia, og eventuelt ZG og AQ20, det går i. Og litt BG, da, men ettersom køene på Silvermoon er uutholdelige blir det minimalt av det også.

 

Fikk meg forresten Judgement Legplates her om dagen. Smakte ytterst fortreffelig, må jeg si. Kom akkurat tidsnok til Ragnaros-kampen, og heldigvis toppet jeg DKP-listene. Så hvis jeg snart får kloa i Judgement Crown får jeg tidenes set-bonus: "Increases the radius of a Paladin's auras by 10."

 

Jippi ... :)

Lenke til kommentar
Virker nesten som jeg må rerolle en ny character, en ting er iallefall sikkert, jeg gidder ikke å levle en ny loladin opp til lvl 60.

5796078[/snapback]

Og det holder jeg med deg i. Får en slags klaustrofobisk følelse av tanken på å dinge 1-60 igjen. Gå gjennom kjedelige quests, løpe frem og tilbake uten mount, og grinde, grinde grinde. Nei, tror heller jeg fortsetter på 60-en jeg allerede har. Selv om det er en paladin ... :)

Lenke til kommentar
Klokkene kimer og ringer for siste gang på en god stund!

 

Endelig level 60, og jeg føler meg....tom. Virker nesten som jeg må rerolle en ny character, en ting er iallefall sikkert, jeg gidder ikke å levle en ny loladin opp til lvl 60.

5796078[/snapback]

 

Du kan jo levle opp en restoration druid. Det er gøy

Lenke til kommentar
Klokkene kimer og ringer for siste gang på en god stund!

 

Endelig level 60, og jeg føler meg....tom. Virker nesten som jeg må rerolle en ny character, en ting er iallefall sikkert, jeg gidder ikke å levle en ny loladin opp til lvl 60.

5796078[/snapback]

 

Du kan jo levle opp en restoration druid. Det er gøy

5796456[/snapback]

du kan drepe lvl 60 eliter i MC i lvl 10!!11

Har funnet ut at rogue var skitkult å spille som alt (har warlock 60) anbefales, bruker 8-12 sekunder på en mob nå (lvl 28 da :love: ). Men morro, lel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...