Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Mulig dumt spm her nå, men.

 

Får ikke fiskestanga til å funke mer uansett hva jeg gjør. Har relogga, kjøpt ny stang, stang med lavere/høyere skill, fiske i forskjellige vann.. men ingenting skjer! Den er equipped, men bare reagerer ikke om jeg prøver å bruke den. Det gjorde den før.. Noen som har hatt samme problemet? :p

Kanskje enda dummere spørsmål, Julie, men du bruker fishing-spellen, right? Du prøver ikke bare høyreklikka på stanga? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joina et raid-guild isted, der kompisen min sa jeg måtte ha minimum 1800dps for å være med på naxx-raids osv. Men heroics var ikke så farlig. Er 78 Death Knight med unholy spec. Var i Nexus (normal) isted med ei gruppe i guildet, og fikk målt dps til 1200-1400, som var greit ift de andre men crappolainen ift en lvl 80 dk bør være.

 

Jeg har bare quest-gear stort sett, da jeg ikke har vært i noe guild hittils og ikke gidda instances med pug's.

Er det noen spesifikke items jeg bør ha som får opp DPS til 1800+ ved 80?

 

Har egentlig bare tenkt på å levele, ikke skaffe raid-gear hittil, men nå må jeg vel tenke på det også. Med frost presence får jeg ca 18000 hp, 16000 med unholy presence.

 

DK'n min heter Deathania for de som vil sjekke meg på Armory.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Med gearet som du har nå skal det gå fint å greie sikkert over 2000 dps i naxx. Dette kommer jo an på bossen og om du har en rotation som du kan og vet fungerer/bra spec. Men med gearet skal det holde til Naxx. Les gjennom tactics så du ikke er usikkre på dem, og ta med litt food/flasks.

 

Ser at hit ratingen din ikke er så høg så sikkert lurt å ta med hit-rating food. Jobb deg opp mot Head og shoulder enchant, og jeg ville ha byttet ut legg enchanten som du har nå med http://www.wowhead.com/?item=38374" target="_blank" rel="nofollow"> http://www.wowhead.com/?item=38374. Dette er da epic versjonen så sikkert like greit å ta den som ikke er fult så god på de legsa du har.

 

Men det går og meget fort å få gear fra heroics, siden desse er veldig enkle. Sikkert noen i guilden din som vil hjelpe deg. Dropper gode dps legs fra Utgarde Keep heroic, bruk heroic tabardene for å få rep med factions. Finn ut hvilke som gir bra rewards på exalted/revered.

Lenke til kommentar

Ja sant det:) I forhold til heroics som også er en veldig dårlig plass å måle DPSen din etter min mening, så kommer den til å stige en del i naxx pågrunn av alle ekstra buffsa du får fra andre spillere. Vist du er heldig har du og en shadowpriest/druid som gir 3% ekstra hit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...