Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må ikke være blood DPS. Du kan være hvilket som helst PvE-spec du bare vil. Merk, PvE. Ta en titt innom Elitist Jerks eller Wowhead sitt forum og se litt på specs og slikt der.

Ja, har en syk Dk dps i guilden vårs som er frost. Unholy er vel den mest klassiske dps speccen.

Lenke til kommentar
Man kan wipe så mye på trash man vil for undying/immortal. Er kun bosser som telles.

å?:o Husker jeg var på mmo-champion og det var noen som snakket om at de ikke fikk immortal tittelen men det var ingen som hadde dødd. Så oppdaget de at en person som de hadde på vent i gruppen var i wintergrasp og hadde dødd flere ganger.

Lenke til kommentar
Du må ikke være blood DPS. Du kan være hvilket som helst PvE-spec du bare vil. Merk, PvE. Ta en titt innom Elitist Jerks eller Wowhead sitt forum og se litt på specs og slikt der.

Ja, har en syk Dk dps i guilden vårs som er frost. Unholy er vel den mest klassiske dps speccen.

På bosser?

Lenke til kommentar

På bosser?

Både bosser og trash. Han er ikke den beste dps vårs, men han er rimelig god.

Lenke til kommentar

På bosser?

Hvor mye dps er syk dps da?

Lenke til kommentar
jo men howling blast er god burst aoe, så derfor jeg spør om han gjør "syk" dps på bossene og?

Ja skrev jeg.

På bosser?

Hvor mye dps er syk dps da?

Han starta med 6k på patchwerk, gikk ned til 5k avarage når fighten var ferdig. vil si det er helt greit. han ligger vel mellom 3.5-4k ellers, kommer an på.

Lenke til kommentar

Mulig dumt spm her nå, men.

Får ikke fiskestanga til å funke mer uansett hva jeg gjør. Har relogga, kjøpt ny stang, stang med lavere/høyere skill, fiske i forskjellige vann.. men ingenting skjer! Den er equipped, men bare reagerer ikke om jeg prøver å bruke den. Det gjorde den før.. Noen som har hatt samme problemet? :p

Lenke til kommentar

Ble 80 i går med DK'en i dag, kjøpte meg Titansteel Destroyer i samme slengen :)

Og speccet unholy PvE dps, så når blir det mye heroic fremover.. bare dumt at det er så vanskelig å få seg gruppe når man er DK DPS.

Edit: Blir jo i går :p

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...