Slimda Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har lest en del, og sett på/hørt med diverse antall kompiser, og funnet ut at Tank er det som høres gøyest ut. Hvis jeg husker rett er det Warrior eller Rogue det står mellom. Det jeg er helt sikker på er at jeg skal være Alliance. Ikke begynn som tank med en gang. Du vet ennå ikke hvordan spillet fungerer, og det vil ta deg en stund før du begynner å skjønne hvordan. En tank er den viktigste personen i gruppa, da den holder alt av fiender unna de andre. Om tanken dør, så er det vanligvis en wipe. Alle dør, ganske enkelt sagt. Sett deg heller ikke inn i å spille EN klasse før du har prøvd dem. Prøv alt som er der av klasser og kombinasjoner, spill opp til level 20-30, og smak på hvordan det er. I mine spede dager begynte jeg som Warlock i den amerikanske Beta-versjonen, mens jeg spilte Rogue når spillet endelig kom. Etter det, har jeg spilt både Druide, Priest, Mage, Paladin, Hunter og Death KNight. Druiden er for øyeblikket hovedkarakteren min, siden jeg kan både tanke, heale og gjøre DPS enten som "rogue" eller som "mage". Så, prøv alt først, smak litt på hvert, ikke sett deg fast i en rolle før du vet selv hva du vil. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Går også an å spille som meg. Raiding og instances er ikke for alle. Jeg liker det rett og slett ikke. Har eid WOTLK siden det kom ut, har en 75 og en 77 char, og har enda ikke satt min fot innenfor en instance. Av instances i old world er det vel knapt Shadowfang Keep jeg har vært gjennom med en lvl 60-kompis for å skaffe robe of arugal noen ganger. Så ALT er ikke gearet mot raiding. Jeg klarer meg fint uten. Leveler uansett. Blir du ikke lei av bare å lvle? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Går også an å spille som meg. Raiding og instances er ikke for alle. Jeg liker det rett og slett ikke. Har eid WOTLK siden det kom ut, har en 75 og en 77 char, og har enda ikke satt min fot innenfor en instance. Av instances i old world er det vel knapt Shadowfang Keep jeg har vært gjennom med en lvl 60-kompis for å skaffe robe of arugal noen ganger. Så ALT er ikke gearet mot raiding. Jeg klarer meg fint uten. Leveler uansett. Blir du ikke lei av bare å lvle? Før WotLK ble jeg aldri lei av å levle. Men så levlet jeg en DK. Etter dèt er det bare smerte med levling. Det går jo så treeegt! Med DK kan man sitte å halvsove mens man ser film og bruker nesa til å styre Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har levlet alt for mange characters, og levler en ny en as we speak, men må liksom gjøre noe annet også, Arenae og litt raiding må til. Hadde aldri klart å bare lvle Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 WTf, logger på etter 3 månder med break. å ser folk med slike Binds on account gear, DKs, Dualspeccs hørte jeg noe snakka om og masse annet dritt. Hva i hælvete er alt dette slags dritt, faen umulig og sette seg inn i dette.:S:S: ROFLHALPLOL Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det går seg til, les deg litt opp på forumet her og wow-europe.com. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Alt du nevner er ingenting å tenke på. Bind on account gear betyr bare at du kan f.eks. få ei lvl 70 øks som drop av en heroic raid boss, så kan du sende øksa til en anna karakter på din konto, og han kan bruke den. Blir ikke soulbound, men "character bound". DKs er bare en tank med masse DPS-skills som starter på lvl 55 istedet for lvl 1. Dualspec eksisterer ikke enda så det er heller ikke noe å bry seg med. Endret 20. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hurra! Endelig Nightfall!!! Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Alt du nevner er ingenting å tenke på. Bind on account gear betyr bare at du kan f.eks. få ei lvl 70 øks som drop av en heroic raid boss, så kan du sende øksa til en anna karakter på din konto, og han kan bruke den. Blir ikke soulbound, men "character bound". BoA items kan bare bli kjøpt med emblems og stone keeper's shard. Det dropper ikke. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Også denne uken er det en som klarer å linke iceblock på KT, i et Undying run. /nerdrage harhahrawrhawrhawrarhahrawrwarharhawrhawr Skjedd siste 5 ukene! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Haha, latterlig plagsomt, også på KT. Men det er rart at guilden din klarer naxx uten wipes, også linker dere iceblocks på KT. Endret 20. februar 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vel, KT har den største 'wipe-faktoren' i hele instansen. Uansett, det er så sinnsvakt plagsomt. Denne uken skjedde faktisk det helt utrolige. Adds kommer, Player 1 klarer å linke IB til Player 2. Player 2 er hunter og skulle egentlig MD'ed add til tank på andre siden. Men siden Player 1 har linka iceblock får player2 aggro, og healers klarer ikke å heale gjennom ib og add. mwamawmawmawamw Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Mistet immortal i phase 1 på KT forrige reset vi, den var litt lei :/ Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hah, det er så stygt. Vi har mistet Immortal på Sapphiron faktisk. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 et lite spørsmål ang Immortal, om 1 dør på en vilken som helst boss og hele raidet bestemmer seg for å wipe det og ta den på nytt. Om ingen dør da er det fortsatt mulig og ta achievmenten? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Eide en level 80 prot warrior med 35K HP som level 78 DK 3 ganger til slutt sprang han av sted. Litt uballansert eller var han elendig? Er level 79 nå da, 1 level igjen Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 et lite spørsmål ang Immortal, om 1 dør på en vilken som helst boss og hele raidet bestemmer seg for å wipe det og ta den på nytt. Om ingen dør da er det fortsatt mulig og ta achievmenten? Niks. Spillet logger alle 'dødsfall'. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Du vil til og med ikke få achivmenten vist du har en ekstra person i raidet som ikke er i instancen, men foreksempel i en battleground. Vist han dør vil det telle som å wipe. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Når jeg skal begynne med heroics på level 80 må jeg være blood dps da? Vil en unholy PvP build være elendig da? Hadde tenkt å kose meg med litt BGs også så... Endret 21. februar 2009 av DNA Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Du må ikke være blood DPS. Du kan være hvilket som helst PvE-spec du bare vil. Merk, PvE. Ta en titt innom Elitist Jerks eller Wowhead sitt forum og se litt på specs og slikt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå