Bear^ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Men du slåss jo ikke mot andre, du masakrerer dem. For en episk kamp det må være å drepe noen med lav Hp og eventuelt lav mana uten mulighet for forsvare seg eller gjøre motstand. You're one brave soul, I salute you! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg ser ærlig talt ikke problemet. Joda, jeg liker å 'ganke'. Kall meg barnslig, feig eller whatever. Det er grunnen til at jeg begynte på en PVP-server i første omgang. Hvis folk ikke tåler å bli drept, synd for deg. Begynn på en PVE server. Du kan trøste deg med at det var 1000 ganger værre før. Før Battlegrounds og Arena. Er ikke helt enig med deg i at det var verre før. Joda, STV var ille før, men det er like ille nå. Før levde i det minste raiding av XR og TM, nå gjør det ikke. Det virker som den eneste raidinga av motstanderens byer som skjer, er når folk skal ha For the Alliance! / For the Horde! og stygg bjørn. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Men du slåss jo ikke mot andre, du masakrerer dem. For en episk kamp det må være å drepe noen med lav Hp og eventuelt lav mana uten mulighet for forsvare seg eller gjøre motstand. You're one brave soul, I salute you! Jeg ref. et tidligere innlegg. Jeg har aldri sagt jeg er modig. Horde er fiender av Alliance, og jeg angriper dem uansett tilstand. Det får være opp til deg å tolke hvordan jeg er som person. Det virker vanskelig for deg å godta at PVP er et aspekt av spillet. Selv tåler jeg at en person angriper meg hvis jeg har lav HP. Istedenfor å sette meg ned i et hjørne å grinet, kommer jeg tilbake og slåss mot han til han gir opp. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg ser ærlig talt ikke problemet. Joda, jeg liker å 'ganke'. Kall meg barnslig, feig eller whatever. Det er grunnen til at jeg begynte på en PVP-server i første omgang. Hvis folk ikke tåler å bli drept, synd for deg. Begynn på en PVE server. Du kan trøste deg med at det var 1000 ganger værre før. Før Battlegrounds og Arena. Kaller ikke personer som liker å ganke barnslige eller feige. PVE er min side av spillet og jeg forstår godt at det er folk som liker å ganke/PVP. Men barnsligheten kommer inn i bildet når personer som er høgre level kommer og skal ganke de som levler, eller står der med 3-4 mobs. Forstår ikke at dette kan bli sett på som PVP engang. Er vell noen som liker dette.. For min del ville jeg aldri angrepet en person som stod der og drap mobs/ flere level under meg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vel jeg anser i alle fall gankere som kujoner med baller på størrelse med en kastrert monse. Stor i kjeften, snar å springe. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) På samme måte anser jeg folk som klager over ganking som sutrete småunger. Ganking betyr jo heller ikke nødvendigvis dreping av folk 50 levler under deg som strever med mange mobs av gangen (selv om det var et eksempel som ble dratt frem tidligere). Endret 19. februar 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg dreper kun det som gir meg honor, med mindre de ødelegger for meg.. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg også dreper de som gir meg honor, folk som dreper/har tenkt å drepe mobs jeg trenger eller generelt ødelegger for meg. Ellers dreper jeg stort sett alt av horde/alliance jeg kommer over, så lenge jeg ikke kaster bort noe tid på det. Dreper dem ikke flere ganger i sistnevnte tilfelle. Endret 19. februar 2009 av Inxs Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dreper nesten ingen jeg kommer over, faktisk. Har rett og slett ikke samvittighet til ganking osv, selv om det er PvP som jeg liker mest av alt i spillet. Liker derimot når folk jumper meg, så lenge de er omtrent samme level ^^ Hadde også en liten kul episode når en ?? warrior jumpa min 55 frostmage for en stund tilbake. Han fikk liksom aldri kommet seg inntill meg Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg flyr på alt jeg ser av Alliance iallefall, spiller man PvP-server så spiller man PvP-server. Jeg vil gjerne ha mulighet til PvP mens jeg levler/quester/grinder. Edit: 5k 5k 5k 5k! Endret 19. februar 2009 av PSV Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Enig med PSV, spiller man på pvp server så må man tåle å bli ganka, og vis noen ganker deg, så kan man jo bare komme tilbake å drepe h*n, med mindre det er en som driver med low lvl ganking da. Gz psv Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tåler ganking osv, men jeg føler jeg er litt feig hvis det er jeg som gjør jumpen, somehow. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg angriper alt jeg kommer over hvis jeg føler for det. Gjerne lowbies, gjerne en flokk 80 folk. Jeg vil tippe at jeg taper ca 70% av de faire kampene, men det bryr meg ikke. Poenget er at jeg liker world pvp veldig godt (vanlig pvp og), men en kamp der du føler nerdragen til han afk´ern du drepte som kommer etter deg er ubetalelig. Jeg herba litt i SoS her om dagen. Klarte å drepe en Death Knight (jeg er mage) ved å overraske han. Skal si han klikka, angrep meg igjen og igjen, og klarte til slutt å drepe meg. Så skulle han corpsecampe meg, og da starta spillet med å komme seg vekk - regen, buffe etc, og drepe. Vi drev på en ganske lang tid, før jeg feiga ut og porta til Dalaran Uansett, sånt er ganske gøy! Kan vel kalle meg en typisk ganker, men føler ikke at beskrivelsen faller helt inn her. Er 25 år, snart samboer, og uten nevneverdige sosiale problemer ;-) Et lite tips! Prøv å ta Gurubashi chesten hver 3de time (3, 6, 9, 12)! Fryktelig gøy action, som har blitt litt mer spenstig siden den er med i et achievement. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg vet ikke helt om dette er den rette plassen å spørre, men jeg prøver meg her Jeg har lenge hatt lyst til å begynne med WoW, men har aldri gjort det. Men nå har jeg bestemt meg. Nå skal jeg begynne med wow! Det jeg lurer på da, er hvilken class bør jeg velge? Jeg kommer til å kjøpe alle spillene, bare så det er sagt. Jeg liker å spille alene, men også sammen med guild/andre folk om det har noe å si. Etter det jeg har lest/hørt om WoW, tror jeg at jeg vil spille på en pve server. pvp er ikke helt meg. Noen som har noen innspill? =) Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 WoW er 1000 ganger gøyere å spille hvis du har en fast gjeng du spiller med. 1-80 kan bli litt ensformig, men med en gang du blir 80 - gjør alt for å oppgradere tingene dine i heroic instanser. Hvilken class du bør være? Vel, hva syntes du ser mest artig ut. Tank(masse liv, og er den som tar alle attacks fra en stor raidboss), DPS(Masse damage) eller Healer(vel.. å holde en tank i live mens han har raidbossen foran seg)? Jeg foreslår at du leser litt om forskjellige klasser og roller før du bestemmer deg. (husk at noen klasser er såkalte hybrids, slik at de kan være alle rollene jeg beskrev. Paladin og Druid kan fylle alle roller f.eks) Selv er jeg Warrior og tank, og stortrives. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har lest en del, og sett på/hørt med diverse antall kompiser, og funnet ut at Tank er det som høres gøyest ut. Hvis jeg husker rett er det Warrior eller Rogue det står mellom. Det jeg er helt sikker på er at jeg skal være Alliance. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du har en del ansvar som tank, gruppa vil helst at du markerer og leder og du må sette deg mer inn i instancene en resten av gruppen. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tank er vell noe alle trenger og da har du en meget viktig rolle når du spiller i instancer/raids:) Jeg spiller selv Rogue og liker DPS rollen godt, men healing synest jeg er like gøy. Har aldri vert en stor fan av tanking though! Men som sagt tenk litt på hva som hørest gøy ut:p Alle har sin forskjellige smak så vanskli å si hva som er gøyest/best. Og som sagt kan levlingen fra 1-80 vere ganske tung:) Vist jeg var deg ville jeg prøvd å fått med en til venn og brukt recruit a friend programmet. Gjør det mye enklere å levle siden det går fortere, og det blir litt mer sosialt:) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvis du vil være tank vil jeg anbefale å først vær dps med den klassen du velger. Du får en annen følelse for spillet og du trenger ikke "hoppe i det". Det er mye mindre ansvar å være dps og ikke så overhvelmende i starten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Går også an å spille som meg. Raiding og instances er ikke for alle. Jeg liker det rett og slett ikke. Har eid WOTLK siden det kom ut, har en 75 og en 77 char, og har enda ikke satt min fot innenfor en instance. Av instances i old world er det vel knapt Shadowfang Keep jeg har vært gjennom med en lvl 60-kompis for å skaffe robe of arugal noen ganger. Så ALT er ikke gearet mot raiding. Jeg klarer meg fint uten. Leveler uansett. Endret 20. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå