Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Har fanken meg folk fritids problemer?

Skal ta questen "Still at it" rett ifra å levle til neste level og alt jeg har er denne questen... så kommer en rogue og sapper meg så jeg må gjøre den om igjen og han fortsetter å gjøre dette VELDIG lenge fordi han synes det er moro...

Jeg blir til slutt forbanna og bestemmer meg for å drepe han. Og det klarer jeg med vaktene på etter meg.. Og så løper jeg ut av quest stedet og eier han 3 ganger 1v1 uten noen vakter..

Skulle tro han skulle slutte fordi han ville føle skam.. men neida.. han fortsetter enda og vil ikke slutte...

Og litt før på dagen kom en level 80 prot warrior etter meg (level 76 DK)og jeg eier han med kiting.. Skulle tro at han ville føle skam, men neida han henter en annen level 80 og ganker meg flere ganger...'

Har ikke all verdens tid til å game og de bruker opp omtrent 2 timer som jeg kunne brukt til noe fornuftig. Skulle ønske jeg var på en PvE server noen ganger.

Logg av, sett på en film og kos deg med tanken av at den tiden du brukte på å se film( or whatever) så prøvde han å lete etter deg lenge for å kunne plage deg. U WIN!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne godt å transferet til en PVE server for jeg hater å bli ganket og ganker aldri selv:p

Blir bare irritert når folk sier "PVE server that way -->." De har vell rett men for min del valgte jeg PVP server når jeg først startet med wow og hadde ikke peiling på hva PVE og PVP server var. Liker serveren min så å reise fra den er ikke noe fun:(

Lenke til kommentar
Jeg kunne godt å transferet til en PVE server for jeg hater å bli ganket og ganker aldri selv:p

Blir bare irritert når folk sier "PVE server that way -->." De har vell rett men for min del valgte jeg PVP server når jeg først startet med wow og hadde ikke peiling på hva PVE og PVP server var. Liker serveren min så å reise fra den er ikke noe fun:(

Manualer er til for å leses.

Lenke til kommentar

Jeg starta også på pvp-server første gangen, holdt på en stund der. Nå er jeg på pve, og jeg må si det er mye mer behagelig. Ingen konstant frykt for at noen skal komme og mose deg mens du quester fredelig rundt (er jo 80 nå, så ikke noe problem, men det har jo vært en del timers spilling før man kom dit også..).

Lenke til kommentar
Jeg starta min første char på en PvP-server vel vitende om at sjansen for ganking var der, føler det er så tamt på PvE-server, nada adrenalin-rush når man quester i STV og Hillsbrad.

Eller for den saks skyld, Nagrand og Borean Tundra :p

Helt enig, men har sett det som nødvendig å ha flere chars så man har noe å gjøre om noen blir for nidkjære på å ganke en char.

Lenke til kommentar

Jeg spiller også på PvP servers, men spiller man etter 2200 om kvelden er det stort sett voksne allies som spiller, og da er det ikke ganking. Selv i Borean Tundra. Allies og Hordes quester fredelig side om side. Tidligere på dagen kan jeg som 70 shaman oppleve å ta 75 allies som prøver å ganke..

Lenke til kommentar

Jeg føler egentlig at det er like mye ganking hele tiden:p Jeg tipper også på at de som går rundt å ganker ikke er så veldig lav i alder(Vist det var det du mente med etter det klokkeslettet).

De som ganker mye føler jeg bare er irriterende personer som liker å gjøre narr/ plage andre! Har meget lite å gjøre på eller bare eventuelt er dårlige og trenger litt boosting av selvtillit fordi de ikke greier å gjøre så mye med de som er på sin egen level:p

Lenke til kommentar
Jeg føler egentlig at det er like mye ganking hele tiden:p Jeg tipper også på at de som går rundt å ganker ikke er så veldig lav i alder(Vist det var det du mente med etter det klokkeslettet).

De som ganker mye føler jeg bare er irriterende personer som liker å gjøre narr/ plage andre! Har meget lite å gjøre på eller bare eventuelt er dårlige og trenger litt boosting av selvtillit fordi de ikke greier å gjøre så mye med de som er på sin egen level:p

Støtter den. Jeg har opplevd å queste i den mest forglemte grotta, lengts inni felwood klokka 4 på natta, og alikvel blitt ganket av en 70 rogue 10 ganger på rad, før jeg ble lei å logget av.

At man irriterer seg over dette er jo ikke særlig rart. At folk nå blir å si; ''Det er jo pvp-server, get used to it'' er sikkert å vist.

Bare en ting å si til det: Ganking er vistnok PvP, i ordets rette definisjon, men det er en ganske laber og dårlig form for PvP.

Lenke til kommentar

Jeg ser ærlig talt ikke problemet. Joda, jeg liker å 'ganke'. Kall meg barnslig, feig eller whatever. Det er grunnen til at jeg begynte på en PVP-server i første omgang. Hvis folk ikke tåler å bli drept, synd for deg. Begynn på en PVE server.

Du kan trøste deg med at det var 1000 ganger værre før. Før Battlegrounds og Arena.

Lenke til kommentar

Jeg oppfører meg fint jeg. Jeg angriper Horde fordi det er et aspekt av spillet. Et aspekt jeg liker. Den dagen de fjerner muligheten til å angripe andre, slutter jeg. Enkelt og greit. WoW handler om balansen mellom Horde og Alliance. Jeg er en av de som liker at jeg har muligheten til å slåss mot andre, andre vil ha fred.

Igjen, PvE servere vil ha deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...