Bear^ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Igjen viser du total uforståelse for loren Slimda, Draenei slaget og historien rundt dem har vært underbygget lenge, f.eks med Archimond som var av dette slaget. Og Outland, deres tidligere hjemplanet, besøkte man og i Warcraft 3. Naturlig utvikling, nei, det er ingen underbyggende lore rundt dette, tror faktisk ikke jeg har hørt om gnomes før World of warcraft, i de foregående RTSene har det vært goblins og goblin merchants som har stått for mange av de damdrevende gjenstandene. Har ikke WoWwiki fremfor meg for øyeblikket så får ikke sjekket med 100% sikkerhet men man møter silk jeg husker det ikke gnomes i warcraft 3 eller frozen throne, men derimot en hel masse dwarves, high elves, blood elves, night elves og en gjen stygge demoner. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Igjen viser du total uforståelse for loren Slimda, Draenei slaget og historien rundt dem har vært underbygget lenge, f.eks med Archimond som var av dette slaget. Og Outland, deres tidligere hjemplanet, besøkte man og i Warcraft 3. Naturlig utvikling, nei, det er ingen underbyggende lore rundt dette, tror faktisk ikke jeg har hørt om gnomes før World of warcraft, i de foregående RTSene har det vært goblins og goblin merchants som har stått for mange av de damdrevende gjenstandene. Har ikke WoWwiki fremfor meg for øyeblikket så får ikke sjekket med 100% sikkerhet men man møter silk jeg husker det ikke gnomes i warcraft 3 eller frozen throne, men derimot en hel masse dwarves, high elves, blood elves, night elves og en gjen stygge demoner. Skulle til å si det, er det ikke goblinene som står for teknologisk utvikling i wow også? Ikke gnomes. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Gnomes og Goblins i WoW. F.eks K3 campen i Northrend er drevet med teknologi av gnomes, samme med Gadgetzan selv om man ser en og annen goblin der. Men det fremstår mye som gnomes som gjør "det meste" av utviklingen (F.eks bikes og mekaniske pippelipper). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Flying Machine - Zeppeling, Warcraft 2 La meg sitere: Gnomish Flying MachineThe Gnomes of Khaz Modan have long offset their lack of physical strength with ingenuity and daring. As members of the Alliance, they have continued to display their talents by inventing and piloting the unbelievable Flying Machine. Although having no armaments, these awkward contraptions can be used to survey vast areas of terrain, and detecting the otherwise hidden movements of underwater units (as all flying units can), making them invaluable for discovering the movements of the Horde. Gnomer var visst i Warcraft 2 og. Dæven. Skal se om jeg finner noe ang. Warcraft 1, dette har jeg nemlig ikke prøvd selv. *edit* Fant ikke noe spesielt om gnomer eller dverger i warcraft 1. Det var da også et ganske primitivt spill. Endret 18. februar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kan like greit spørre på dette forumet også.. Hmm.. Noen som veit om hvor mye det vil koste meg å levle JC til 400? Eventuelt til 450? Har bare 2k gold, og vil at det skal gå i pluss, slik jeg får råd til Epic Flying så fort jeg dinger 77. (om 5 levler) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har du mining tilgjengelig? Jewelcrafting er et enormt pengesluk på veien opp til 400/450, og jeg har ikke prøvd å tjene noe særlig penger med det ennå, men det er nok mulig. Den beste måten å få råd til epic flying er nok, overraskende nok, å gjøre quests. på level 70 hadde druiden min 2.5k gull, 0/450 Jewelcrafting og 350/450 Enchanting. Når jeg nådde 80, hadde jeg ca 400 jewelcrafting, 420 enchanting og 1k gull. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Flying Machine - Zeppeling, Warcraft 2La meg sitere: Gnomish Flying MachineThe Gnomes of Khaz Modan have long offset their lack of physical strength with ingenuity and daring. As members of the Alliance, they have continued to display their talents by inventing and piloting the unbelievable Flying Machine. Although having no armaments, these awkward contraptions can be used to survey vast areas of terrain, and detecting the otherwise hidden movements of underwater units (as all flying units can), making them invaluable for discovering the movements of the Horde. Gnomer var visst i Warcraft 2 og. Dæven. Skal se om jeg finner noe ang. Warcraft 1, dette har jeg nemlig ikke prøvd selv. *edit* Fant ikke noe spesielt om gnomer eller dverger i warcraft 1. Det var da også et ganske primitivt spill. kanskje jeg husker KJEMPE feil, men mener at human hadde en unit som besto av en dwarf og en gnome. De funka som et sånn lite mortar team. Snakker om warcraft 2 altså. Endret 18. februar 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det var nok to dverger. "I'm TNT!" "I'm Dyno-mite!" Mortar Team *edit* Warcraft 2? Hmm, la meg se. *edit2* Neida, dverger de og. Demolition Squad - Sappers Reckless and bold, these Dwarves are zealous in their loyalty to the Alliance and would not hesitate to detonate their explosive payload should the situation turn grim. Endret 18. februar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kjappt spørsmål: Your creditcard will be automatically billed on 3 march...." Noen som vet om det da blir trukket for den måneden jeg allerede har kjøpt, eller en ny måned? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Da trekkes det for neste måned. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Flying Machine - Zeppeling, Warcraft 2La meg sitere: Gnomish Flying MachineThe Gnomes of Khaz Modan have long offset their lack of physical strength with ingenuity and daring. As members of the Alliance, they have continued to display their talents by inventing and piloting the unbelievable Flying Machine. Although having no armaments, these awkward contraptions can be used to survey vast areas of terrain, and detecting the otherwise hidden movements of underwater units (as all flying units can), making them invaluable for discovering the movements of the Horde. Gnomer var visst i Warcraft 2 og. Dæven. Skal se om jeg finner noe ang. Warcraft 1, dette har jeg nemlig ikke prøvd selv. *edit* Fant ikke noe spesielt om gnomer eller dverger i warcraft 1. Det var da også et ganske primitivt spill. Ja var derfor jeg ikke har hørt om Gnomes før World of Warcraft, det var 2 unit fra Warcraft 2, ellers har ikke gnomes vært i lyset. Men loren rundt dem er bygget opp greit nok men er veldig vag, et teknologisk samfunn som mest sannsynelig endte opp med å gjøre kål på seg selv med sin egen teknologi da Gnomeregan ble invadert av Troggs. Samt, Gnomes lånte sin teknologi til alliance men gjorde veldig lite deltagelse i kampene selv. Hadde vel litt mye på hjemmefronten å ta seg av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har du mining tilgjengelig? Jewelcrafting er et enormt pengesluk på veien opp til 400/450, og jeg har ikke prøvd å tjene noe særlig penger med det ennå, men det er nok mulig. Den beste måten å få råd til epic flying er nok, overraskende nok, å gjøre quests. på level 70 hadde druiden min 2.5k gull, 0/450 Jewelcrafting og 350/450 Enchanting. Når jeg nådde 80, hadde jeg ca 400 jewelcrafting, 420 enchanting og 1k gull. Takktakk. Skal mine og skille meg opp uten å bruke penger (prøver ihvertfall), også håpe på at jeg kan skille mens jeg quester. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har du mining tilgjengelig? Jewelcrafting er et enormt pengesluk på veien opp til 400/450, og jeg har ikke prøvd å tjene noe særlig penger med det ennå, men det er nok mulig. Den beste måten å få råd til epic flying er nok, overraskende nok, å gjøre quests. på level 70 hadde druiden min 2.5k gull, 0/450 Jewelcrafting og 350/450 Enchanting. Når jeg nådde 80, hadde jeg ca 400 jewelcrafting, 420 enchanting og 1k gull. Er jo ikke noe vits å stresse med å få 450 JC uansett da, trenger jo bare 400 for det aller aller meste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis du har mining, og får mats derifra, så er det langt enklere. Jeg kjørte som sagt en JC/Ench-kombo, og da hadde jeg ingen til å mine. Alle questrewards ble disenchantet, og pengene jeg tjente ble brukt på gems ol. Men, kjør på. Kjøp minst mulig, og selg mest mulig Ta en tur innom Auction house og se hva som er best å selge, ukutta eller kutta gems. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Igjen viser du total uforståelse for loren Slimda, Draenei slaget og historien rundt dem har vært underbygget lenge, f.eks med Archimond som var av dette slaget. Og Outland, deres tidligere hjemplanet, besøkte man og i Warcraft 3. Pirk pirk, jeg har aldri sagt at jeg klagde om Eredar/Draenei-folket, jeg bare siterte forumdeltakere som klaget over "aliens og romskip" i WoW. Jeg visste godt om "The Broken" fra Warcraft 3, og alt det der. Jeg har lest alt av "lore" som har kommet fra Blizzards hender, inkludert bøkene. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Har fanken meg folk fritids problemer? Skal ta questen "Still at it" rett ifra å levle til neste level og alt jeg har er denne questen... så kommer en rogue og sapper meg så jeg må gjøre den om igjen og han fortsetter å gjøre dette VELDIG lenge fordi han synes det er moro... Jeg blir til slutt forbanna og bestemmer meg for å drepe han. Og det klarer jeg med vaktene på etter meg.. Og så løper jeg ut av quest stedet og eier han 3 ganger 1v1 uten noen vakter.. Skulle tro han skulle slutte fordi han ville føle skam.. men neida.. han fortsetter enda og vil ikke slutte... Og litt før på dagen kom en level 80 prot warrior etter meg (level 76 DK)og jeg eier han med kiting.. Skulle tro at han ville føle skam, men neida han henter en annen level 80 og ganker meg flere ganger...' Har ikke all verdens tid til å game og de bruker opp omtrent 2 timer som jeg kunne brukt til noe fornuftig. Skulle ønske jeg var på en PvE server noen ganger. Endret 18. februar 2009 av DNA Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) PvE er ikke så morsomt det heller, kan ikke ganke de som er å quester Endret 18. februar 2009 av MadsFN Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er bare å flytte over, vi tar deg velkommen over med åpne armer Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tror jeg kan overleve 3 levler, snart 77 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå