Hanzi. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Enig at dette blir litt for mye når de skal ha inn motorsykkler, fly og andre motoriserte ting:p Kanskje det har vert med tidligere i Warcraft historien men jeg synest ikke det passer sammen med WoW uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Warcraft 3 Flying MachineWarcraft 3 Siege Engine Warcraft 2 Flying Machine/Zeppelin Warcraft 2 Submarine unnskyld, sa du noe ang. tidligere spill? Alle de enhetene du nevner faller naturlig inn i loren til Warcraft universet, en motorsykkel og en mekanisk fugl synes jeg ikke faller inn i lore. Så et flyvende helikopter er OK. En Tank er ok. En ubåt er OK. Gærne dverger/Goblins med eksplosiver er ok. Mekaniske roboter og duppeditter er OK. Skytevåpen er OK. men en motorsykkel går ikke? Jeg ser liksom ikke helt greia. World of Warcraft er ikke et Tolkien-fantasi-spill. Det er en unik verden. Det har både teknologi samt magi. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nettopp, og det er derfor jeg legger til at jeg synes ikke det faller inn i loren til warcraft. Det er underbygget med lore rundt både submarines, eksplosiver og skytevåpen. Det som derimot ikke er underbygget er nettopp dette med motorsykler og mekaniske fugler, det faller ikke inn lore messig til den verden som Blizzard selv har laget. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg dinget åtti for et par dager tilbake, og har lyst til å begynne med noen heroics. Har vært i gjennom en del av instancene mens jeg har vært i Northrend, og de jeg ikke har vært i har jeg lyst til å være igjennom på normal før jeg prøver heroics. Det jeg egentlig lurer på er hvor mye vanskeligere heroics er? Armorylink. Der kan dere jo se det gearet jeg har nå, har et par ting liggende jeg ikke har byttet ut enda, men vil det jeg har nå være greit nok gear for å starte heroics? Edit: typo Endret 18. februar 2009 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Heroics er såpass lett at det bør gå veldig bra. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er selvfølgelig noen heroics som er vanskligere enn andre, men gearet ditt burde gå fint for heroics. Bare gjør ditt beste og les litt opp med tactics før du går inn:) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Yay! Gikk inn i Naxxramas og tok /pity på love foolen og fikk ferdig achievementen alikevel. Trudde ikke det var mulig gitt. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg dinget åtti for et par dager tilbake, og har lyst til å begynne med noen heroics. Har vært i gjennom en del av instancene under mens jeg har vært i Northrend, og de jeg ikke har vært i har jeg lyst til å være igjennom på normal før jeg prøver heroics. Det jeg egentlig lurer på er hvor mye vanskeligere heroics er? Armorylink. Der kan dere jo se det gearet jeg har nå, har et par ting liggende jeg ikke har byttet ut enda, men vil det jeg har nå være greit nok gear for å starte heroics? Edit: typo Med det gearet der blir du lett carried av healer og tanks, men det er jo ikke noe anderledes enn alle andre DPS om dagen så go ahead. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som enda har det awesome 60 gearet liggende å slenge? I love my gun! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har mine 6/8 Earthfury på shamanen min Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har seff tatt vare på alt av old school gear med bra utseende, hender jeg tar det på av og til Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Er det vanlig å få en stiffy når jeg ser en naken NE female gå rundt i ashenvale? (lvl 18 ofc. ikke noe underage stuff) Endret 17. februar 2009 av *@lex* Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette var dagens for meg. Les. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hehe, nice. Har skjedd noe lignende med meg, bare at jeg rollet lavt på den feil ting, så når det itemet jeg egentlig skulle rolle på var oppe, så fikk jeg en kjempe høy roll, 99 eller noe tror jeg det var. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 The first boss has you enter 1 of 3 different vehicles (Chopper, Demolisher, and Siege Engine) to fight your way through an immense Iron army to the Flame Leviathan and defeat him. After that, there's very little use of vehicles by players. En enkelt event med kjøretøy må man da tåle selv om man ikke liker konseptet. Cpt: Helikopter? Chopper er en 'chopped' motorsykkel. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Tror det kan bli riktig så artig jeg, bare synd mange kommer til å slite ganske mye! Endret 18. februar 2009 av Cosha Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sikkert mange som ikke kommer til å takle dette:p Blir vell en del klaging med dette. Jeg ser da fram til å prøve det ut:) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Om mange vil slite, så er det bare å prøve mer, motgang og utfordringer styrker enkeltpersoner, såfremt motgangen ikke er for stor (noe jeg tviler på at den blir) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nettopp, og det er derfor jeg legger til at jeg synes ikke det faller inn i loren til warcraft. Det er underbygget med lore rundt både submarines, eksplosiver og skytevåpen. Det som derimot ikke er underbygget er nettopp dette med motorsykler og mekaniske fugler, det faller ikke inn lore messig til den verden som Blizzard selv har laget. Så du mener virkelig at Warcraft-verdenen ikke skal få lov til å utvikle seg? Det skal stå på stedet hvil slik som det var vist for mange mange år siden i tidligere spill? Wrath of the Lich King er 21 år etter Warcraft 2 sin historie. Kan ikke de ha utviklet litt nye ting på 21 år? Det er også 6-7 år siden Warcraft 3. Tro hva du vil, men Blizzard's verden går fremover, både teknologisk og politisk. Man skal ikke være negativ til forandringer, selv om de er "feil" som du sier. Teknologi har, som vi alle vet, vært en viktig del i Warcraft sin historie, og kjøretøy har vært der like lenge. Om dette kjøretøyet har to hjul, eller fire, har absolutt ingen betydning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå