Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Alle de enhetene du nevner faller naturlig inn i loren til Warcraft universet, en motorsykkel og en mekanisk fugl synes jeg ikke faller inn i lore.

Så et flyvende helikopter er OK. En Tank er ok. En ubåt er OK. Gærne dverger/Goblins med eksplosiver er ok. Mekaniske roboter og duppeditter er OK. Skytevåpen er OK.

men en motorsykkel går ikke? Jeg ser liksom ikke helt greia.

 

World of Warcraft er ikke et Tolkien-fantasi-spill. Det er en unik verden. Det har både teknologi samt magi.

Lenke til kommentar

Nettopp, og det er derfor jeg legger til at jeg synes ikke det faller inn i loren til warcraft. Det er underbygget med lore rundt både submarines, eksplosiver og skytevåpen. Det som derimot ikke er underbygget er nettopp dette med motorsykler og mekaniske fugler, det faller ikke inn lore messig til den verden som Blizzard selv har laget.

Lenke til kommentar

Jeg dinget åtti for et par dager tilbake, og har lyst til å begynne med noen heroics. Har vært i gjennom en del av instancene mens jeg har vært i Northrend, og de jeg ikke har vært i har jeg lyst til å være igjennom på normal før jeg prøver heroics. Det jeg egentlig lurer på er hvor mye vanskeligere heroics er? Armorylink. Der kan dere jo se det gearet jeg har nå, har et par ting liggende jeg ikke har byttet ut enda, men vil det jeg har nå være greit nok gear for å starte heroics?

 

Edit: typo

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
Jeg dinget åtti for et par dager tilbake, og har lyst til å begynne med noen heroics. Har vært i gjennom en del av instancene under mens jeg har vært i Northrend, og de jeg ikke har vært i har jeg lyst til å være igjennom på normal før jeg prøver heroics. Det jeg egentlig lurer på er hvor mye vanskeligere heroics er? Armorylink. Der kan dere jo se det gearet jeg har nå, har et par ting liggende jeg ikke har byttet ut enda, men vil det jeg har nå være greit nok gear for å starte heroics?

 

Edit: typo

Med det gearet der blir du lett carried av healer og tanks, men det er jo ikke noe anderledes enn alle andre DPS om dagen så go ahead.
Lenke til kommentar

The first boss has you enter 1 of 3 different vehicles (Chopper, Demolisher, and Siege Engine) to fight your way through an immense Iron army to the Flame Leviathan and defeat him. After that, there's very little use of vehicles by players.

 

En enkelt event med kjøretøy må man da tåle selv om man ikke liker konseptet.

 

Cpt: Helikopter? Chopper er en 'chopped' motorsykkel.

Lenke til kommentar
Nettopp, og det er derfor jeg legger til at jeg synes ikke det faller inn i loren til warcraft. Det er underbygget med lore rundt både submarines, eksplosiver og skytevåpen. Det som derimot ikke er underbygget er nettopp dette med motorsykler og mekaniske fugler, det faller ikke inn lore messig til den verden som Blizzard selv har laget.

Så du mener virkelig at Warcraft-verdenen ikke skal få lov til å utvikle seg? Det skal stå på stedet hvil slik som det var vist for mange mange år siden i tidligere spill?

 

Wrath of the Lich King er 21 år etter Warcraft 2 sin historie. Kan ikke de ha utviklet litt nye ting på 21 år? Det er også 6-7 år siden Warcraft 3.

 

Tro hva du vil, men Blizzard's verden går fremover, både teknologisk og politisk. Man skal ikke være negativ til forandringer, selv om de er "feil" som du sier. Teknologi har, som vi alle vet, vært en viktig del i Warcraft sin historie, og kjøretøy har vært der like lenge. Om dette kjøretøyet har to hjul, eller fire, har absolutt ingen betydning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...