Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legger inn WoW på Ubuntu mens jeg skriver, kommer med oppdatering hvordan dette går!

Kom gjerne med innspill/stalltips for hvordan ting skal gå optimalt!

Er ikke en ekspert på akkurat det her, men det finnes flerfoldige guider på nett som tar steg for steg akkurat det her.

Gjorde det selv for to år tilbake, og det fungerte aldeles utmerket. :)

Lenke til kommentar
Hva du mener med tregt?:p At det er serverlag, eller at selve spillet går sent pågrunn av maskinen din?

Vell.. Det er ikke som lag i spillet, men som at pc'n ikke er sterk nokk, men så plutselig så går alt superraskt som liksom det skal ta igjen den tapte farta.

Har XPS 1530 så pc skal vell ikke være problemet

Lenke til kommentar
Kjører du på batteri? Kjører du uten? Er det noen programmer som driver å opptar PCen? Er det CPU-hastigheten som driver å skrur seg opp og ned grunnet temperatur?

Kan være mye rart. Laptop, ikke sant?

Laptop ja.. Med strøm på og full guffe på innstillenge

Lenke til kommentar

Eneste jeg er skeptisk til er Uldaman-stylen(eller resten av Ulduar-intancesene)synes alle de andre Ulduar-instancene er smell-kjedelige å runne.

De trenger å lage til noen virkelig tøffe og artige bossfights, samt et spennende miljø for at jeg skal klare å hygge med i Ulduar.

Edit: Okey, etter å faktisk ha lest teksten, å ikke bare sett på bildene, så må jeg si;

Hater ideen om at man skal kjøpe helikoptere og motorsykkler gjennom instancen, det her ødelegger litt av mideval-feelen til WoW.

Som får så vidt har blitt mer og mer utvannet etter som tiden har gått forbi.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Innføringen av helikopter og motorsykler generelt i spillet som mounts har totalt ødelagt Warcraft følelsen for min del i alle fall. Greit at man har rare dampdrevene kasteanordninger men hele dritten med mekaniske ting som ikke hører logisk inne i Warcraft universet ødelegger hele dealen med det jeg har vokst opp og blitt glad i gjennom RTS spillene i serien.

Lenke til kommentar
Innføringen av helikopter og motorsykler generelt i spillet som mounts har totalt ødelagt Warcraft følelsen for min del i alle fall. Greit at man har rare dampdrevene kasteanordninger men hele dritten med mekaniske ting som ikke hører logisk inne i Warcraft universet ødelegger hele dealen med det jeg har vokst opp og blitt glad i gjennom RTS spillene i serien.

Warcraft 3 Flying Machine

Warcraft 3 Siege Engine

Warcraft 2 Flying Machine/Zeppelin

Warcraft 2 Submarine

unnskyld, sa du noe ang. tidligere spill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...