nilsnilspils Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Legger inn WoW på Ubuntu mens jeg skriver, kommer med oppdatering hvordan dette går! Kom gjerne med innspill/stalltips for hvordan ting skal gå optimalt! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hva er det som gjør at WoW går tregt ei stund, og så plutselig går det helt villt raskt? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hva du mener med tregt? At det er serverlag, eller at selve spillet går sent pågrunn av maskinen din? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Legger inn WoW på Ubuntu mens jeg skriver, kommer med oppdatering hvordan dette går! Kom gjerne med innspill/stalltips for hvordan ting skal gå optimalt! Er ikke en ekspert på akkurat det her, men det finnes flerfoldige guider på nett som tar steg for steg akkurat det her. Gjorde det selv for to år tilbake, og det fungerte aldeles utmerket. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hva du mener med tregt? At det er serverlag, eller at selve spillet går sent pågrunn av maskinen din? Vell.. Det er ikke som lag i spillet, men som at pc'n ikke er sterk nokk, men så plutselig så går alt superraskt som liksom det skal ta igjen den tapte farta. Har XPS 1530 så pc skal vell ikke være problemet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjører du på batteri? Kjører du uten? Er det noen programmer som driver å opptar PCen? Er det CPU-hastigheten som driver å skrur seg opp og ned grunnet temperatur? Kan være mye rart. Laptop, ikke sant? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Offisiell info om Ulduar. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Offisiell info om Ulduar. Flotters, gleder meg til å lese. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjører du på batteri? Kjører du uten? Er det noen programmer som driver å opptar PCen? Er det CPU-hastigheten som driver å skrur seg opp og ned grunnet temperatur? Kan være mye rart. Laptop, ikke sant? Laptop ja.. Med strøm på og full guffe på innstillenge Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Offisiell info om Ulduar. Kort oppsummert: 14 bosser, 11 som kan ha en 'hard-mode' som vil gi bedre loot om man klarer dem. Vil også være bosser der man bruker vehicles. Virker bra. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Offisiell info om Ulduar. NEEEEEEEEI!!! Faen heller! Virker jo på den teksten som at hele forbanna raidet skal KJØRE gjennom instancen! Hva faen? Jeg VIL ikke drepe trash fra en bil eller motorsykkel, jeg vil posisjonere meg strategisk og sloss en krig med begge beina godt plantet på bakken. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Eneste jeg er skeptisk til er Uldaman-stylen(eller resten av Ulduar-intancesene)synes alle de andre Ulduar-instancene er smell-kjedelige å runne. De trenger å lage til noen virkelig tøffe og artige bossfights, samt et spennende miljø for at jeg skal klare å hygge med i Ulduar. Edit: Okey, etter å faktisk ha lest teksten, å ikke bare sett på bildene, så må jeg si; Hater ideen om at man skal kjøpe helikoptere og motorsykkler gjennom instancen, det her ødelegger litt av mideval-feelen til WoW. Som får så vidt har blitt mer og mer utvannet etter som tiden har gått forbi. Endret 17. februar 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Skeptisk. Veldig skeptisk. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Innføringen av helikopter og motorsykler generelt i spillet som mounts har totalt ødelagt Warcraft følelsen for min del i alle fall. Greit at man har rare dampdrevene kasteanordninger men hele dritten med mekaniske ting som ikke hører logisk inne i Warcraft universet ødelegger hele dealen med det jeg har vokst opp og blitt glad i gjennom RTS spillene i serien. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Innføringen av helikopter og motorsykler generelt i spillet som mounts har totalt ødelagt Warcraft følelsen for min del i alle fall. Greit at man har rare dampdrevene kasteanordninger men hele dritten med mekaniske ting som ikke hører logisk inne i Warcraft universet ødelegger hele dealen med det jeg har vokst opp og blitt glad i gjennom RTS spillene i serien. Warcraft 3 Flying Machine Warcraft 3 Siege Engine Warcraft 2 Flying Machine/Zeppelin Warcraft 2 Submarine unnskyld, sa du noe ang. tidligere spill? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Har ingen stort forhold til hverken lore eller RTS-spillene, men jeg kan heller ikke fordra kjøretøy. Hele styremekanismen er kronglete, og de hører i hvert fall ikke hjemme i kamp. Endret 17. februar 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 ..og der var jeg 80! 410 inscription også idag Faen dette drar inn penger. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Warcraft 3 Flying MachineWarcraft 3 Siege Engine Warcraft 2 Flying Machine/Zeppelin Warcraft 2 Submarine unnskyld, sa du noe ang. tidligere spill? Alle de enhetene du nevner faller naturlig inn i loren til Warcraft universet, en motorsykkel og en mekanisk fugl synes jeg ikke faller inn i lore. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 "Whats her crit rating?" "She doesn't have a crit rating" "I don't understand" Beste ever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå