Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så stillig når warlock summons han der. Hcor mye skade gjør han egentlig ?

Er det du som kontrollerer han, eller gjør han som han vil ?

5786680[/snapback]

Ah, den der er ikke min. Det var bare en som tuslet rundt i Felwood. :)

Har fått questen for å få min egen infernal, men det ble det ikke tid til før jobb. Men, så spørs det om jeg gidder helt ennå, revolusjonerende er den ikke. Fin som vakt i AB pga fire aura, avbryter folk som prøver å ta flagget. :)

Lenke til kommentar
Fikk vael ned på 1% to ganger i går :) Går nok ned i kveld .

5786882[/snapback]

Det gjorde han :w00t:

5790172[/snapback]

drops?

"nemesis, nemesis, ikke nok locks - disenchant!11"....

/cry

Guildet skulle ta majorhomo/raggy, men fortsatt litt lite aktive medlemmer så ble ikke noe av, ble vel en vanlig farming for cores.

Men rogues var morsom å grinde med litt bra equ for lvlen :) . Lvl 28 nå og buksa fra gnome, en mace for lvl 26 (blå) og litt diverse andre snasne ( :wee: ) greier. Men ga opp (forklart i whine tråden)

Lenke til kommentar

Hoho, eide meg selv i dag, hehe.

Logga på BG twinken min som befinner seg på en annen server enn mainen. Anyway, var lei av +damage gearet hans (lvl 38 shaman, hit'er for over 70 mere på f.eks. lightningbolt) og feite wf-crits med Fiery War Axe'n.

Hadde liggende en The Green Tower i backpacken, og møtte en annen bg-twink i WSG. Var en warrior, som tålte mye juling. La merke til at han hadde Ardent Custodian, en mace som jeg hadde solgt videre for fortjenste en gang i tiden.

Tenkte at jeg skulle skaffe meg den, men hadde ikke cash nok. Avtalte med en som hadde den for salg, at jeg skulle få den for en Nexus +9g, så jeg tenkte at jeg like greit skulle disenchante øksa. Fikk 3 blåe drittshards, hehe. Typisk meg å ikke sjekke opp :D

Lenke til kommentar
Fikk vael ned på 1% to ganger i går :) Går nok ned i kveld .

5786882[/snapback]

Det gjorde han :w00t:

5790172[/snapback]

drops?

"nemesis, nemesis, ikke nok locks - disenchant!11"....

/cry

5790235[/snapback]

SR belt, Wrath belt og druid trinket

:p

5790329[/snapback]

Den forbanna druidtrinketen dropper HVER gang hos oss og alle blir like forbanna hver gang. Forbanna ,ze word!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...