Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah :|

Nå gir jeg snart opp å få bracers, cloak-pattern og achievement ><

Så endelig noen som lette etter dps til hc oculus, kommer øyeblikkelig for det er ca det eneste jeg gjør for tiden, venter på at noen andre enn meg skal spamme /4 om hc oculus.

Uansett, jeg får en invite og blir kicka like etterpå for fyren liker ikke clothies -_-

Lenke til kommentar

Så endelig noen som lette etter dps til hc oculus, kommer øyeblikkelig for det er ca det eneste jeg gjør for tiden, venter på at noen andre enn meg skal spamme /4 om hc oculus.

Uansett, jeg får en invite og blir kicka like etterpå for fyren liker ikke clothies -_-

Oculus er en skjitplass. Fått alle achievements på druiden, og skal aldri innom der igjen. Virkelig. :p

Lenke til kommentar
den er JÆVLIG!

selv om du går med venner og snakker over vent/skype/ts så er bossen umulig. det er ikke avhengig av gearet deres, fordi på siste boss skal dere mounte opp på noen drager som suger balle.

Sistebossen er ikke "umulig" som du sier. Har som sagt tatt den flere ganger, både som tank, healer og DPS.

Mest spennende var det når vi tok'n uten DPS og Tank. Fem Emerald-drakes som fløy rundt og rundt i sirkel, mens poison-DoTen gikk på bossen. Tok litt tid, bare. :)

*edit*

Practice makes perfect!

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
den er JÆVLIG!

selv om du går med venner og snakker over vent/skype/ts så er bossen umulig. det er ikke avhengig av gearet deres, fordi på siste boss skal dere mounte opp på noen drager som suger balle.

Tror det er du som suger balle siden jeg aldri har wipet på den bossen, med PuG's til og merke.

Syns alle instancene i HC er lette. Spiller forøvrig Gnome Warrior tank

Lenke til kommentar

Lol? Tåpelig.

Ganske.

Oculus er en skjitplass. Fått alle achievements på druiden, og skal aldri innom der igjen. Virkelig. :p

Så og si alle venna mine sier det der :p

Lenke til kommentar
Heh, jeg er snart 77 og har ikke vært i en ENESTE instance i Northrend.

Hvis du har tenkt å kjøre instances på lvl 80 + Heroics er det jo veldig dumt å ikke ha gjort alle instancene fra før. Er greit å ha prøvd instancene mens man levlet før man skal gjøre de som Heroic slik at man vet hva man skal gjøre. dette er slik som kan føre til wipe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...