Slimda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg tipper en gang i April. Tipper. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gah :| Nå gir jeg snart opp å få bracers, cloak-pattern og achievement >< Så endelig noen som lette etter dps til hc oculus, kommer øyeblikkelig for det er ca det eneste jeg gjør for tiden, venter på at noen andre enn meg skal spamme /4 om hc oculus. Uansett, jeg får en invite og blir kicka like etterpå for fyren liker ikke clothies -_- Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Uansett, jeg får en invite og blir kicka like etterpå for fyren liker ikke clothies -_- Lol? Tåpelig. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tar nok en stund til siden ikke noe informasjon om ulduar er kommet enda:) Er vell en del de har å gjøre før patchen er klar. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Gah :|Nå gir jeg snart opp å få bracers, cloak-pattern og achievement >< Så endelig noen som lette etter dps til hc oculus, kommer øyeblikkelig for det er ca det eneste jeg gjør for tiden, venter på at noen andre enn meg skal spamme /4 om hc oculus. Uansett, jeg får en invite og blir kicka like etterpå for fyren liker ikke clothies -_- Oculus er en skjitplass. Fått alle achievements på druiden, og skal aldri innom der igjen. Virkelig. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Faktisk eneste instancen jeg ikke har tatt i Northrend enda:)Hørt mye drit om den da! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 den er JÆVLIG! selv om du går med venner og snakker over vent/skype/ts så er bossen umulig. det er ikke avhengig av gearet deres, fordi på siste boss skal dere mounte opp på noen drager som suger balle. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) den er JÆVLIG!selv om du går med venner og snakker over vent/skype/ts så er bossen umulig. det er ikke avhengig av gearet deres, fordi på siste boss skal dere mounte opp på noen drager som suger balle. Sistebossen er ikke "umulig" som du sier. Har som sagt tatt den flere ganger, både som tank, healer og DPS. Mest spennende var det når vi tok'n uten DPS og Tank. Fem Emerald-drakes som fløy rundt og rundt i sirkel, mens poison-DoTen gikk på bossen. Tok litt tid, bare. *edit* Practice makes perfect! Endret 17. februar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 med umulig mener jeg selvfølgelig veldig vanskelig. de jeg har gått med har aldri skjønt hva de skal gjøre og går oom slik at folk ikke får heals. er glad jeg aldri trenger noe derfra Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er ikke mulig å gå "oom", da dragene kjører på et combo-system. Om du sliter med folk som ikke skjønner hvordan å spille drage, så lær dem opp. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 har prøvd, men de eneste som går oculus er danske alt-characters som aldri har vært der før Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 den er JÆVLIG!selv om du går med venner og snakker over vent/skype/ts så er bossen umulig. det er ikke avhengig av gearet deres, fordi på siste boss skal dere mounte opp på noen drager som suger balle. Tror det er du som suger balle siden jeg aldri har wipet på den bossen, med PuG's til og merke. Syns alle instancene i HC er lette. Spiller forøvrig Gnome Warrior tank Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Når de påstår at Loken er den vanskligste Heroic bossen så kan jo vi si at heroics egentlig er ganske lett:p Er jo bare snakk om at folk kan greie å gjøre flere ting samtidig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Heh, jeg er snart 77 og har ikke vært i en ENESTE instance i Northrend. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Uansett, jeg får en invite og blir kicka like etterpå for fyren liker ikke clothies -_- Lol? Tåpelig. Ganske. Gah :|Nå gir jeg snart opp å få bracers, cloak-pattern og achievement >< Så endelig noen som lette etter dps til hc oculus, kommer øyeblikkelig for det er ca det eneste jeg gjør for tiden, venter på at noen andre enn meg skal spamme /4 om hc oculus. Uansett, jeg får en invite og blir kicka like etterpå for fyren liker ikke clothies -_- Oculus er en skjitplass. Fått alle achievements på druiden, og skal aldri innom der igjen. Virkelig. Så og si alle venna mine sier det der Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Mangler Make it count som eneste achievement for red proto-drake (ikke pørvd på den enda, skal ta den i dag) når den er i boks har jeg en lang liste over heroics jeg ikke gidder med mindre vi snakker guildrun med VT for moroskyld Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Heh, jeg er snart 77 og har ikke vært i en ENESTE instance i Northrend. Hvis du har tenkt å kjøre instances på lvl 80 + Heroics er det jo veldig dumt å ikke ha gjort alle instancene fra før. Er greit å ha prøvd instancene mens man levlet før man skal gjøre de som Heroic slik at man vet hva man skal gjøre. dette er slik som kan føre til wipe. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Andre som ikke kommer inn nå ikke sant? Eller er det bare min viruspc? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har ikke noe problemer med å komme meg ingame her iallefall. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ka har skjedd med gm tickets for tida? Brukte 2 timer på å få noke svar igår. Har da ikkje vert sånn før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå