DNA Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er ikke særlig motiverende å levle når du har samlet quest items som tok litt tid for å lage et quest item for a summone en hjelper for å drepe en quest mob og så når du har summonet den... Så kommer en 80 feral druid som har stått i stealth lenge og ventet på at du skal summone quest hjelperen bare for å drepe deg så du må gjøre det om igjen... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvilken quest er det snakk om? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Hvilken quest er det snakk om? Husker ikke helt navnet på questen, men skulle ivertfal drepe 3 familie medlemmer av han fyren og så lage et quest item som skal summone en guardian som skal åpne døren for moben du skal drepe og hjelpe deg drepe han... Tok ivertfall litt tid siden jeg måtte drepe en del andre mobs for å komme meg til de 3 familie medleme og så drepe fler for å komme meg til han jeg skulle drepe... Edit: var vist The Key of Warlord Zol'Maz. Endret 16. februar 2009 av DNA Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ah, den questen ja. Kan anbefales at du stikker og gjør noen andre quests i mellomtiden om det er noen som driver å plager deg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Eller som alle andre. Gi faen i PVP-server. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, pvp servere er ikke moro lengre. world pvp fins ikke i annen form enn lowbie ganking etter min erfaring. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, pvp servere er ikke moro lengre. world pvp fins ikke i annen form enn lowbie ganking etter min erfaring. Kommer jo helt ann på om du er flink til å irritere møkka tur alliance/horde det da Å være en irriterende dritt som ganger low health-folk henter fort flere. Eller det å fjerne questmobs. Men kommer jo litt ann på hva man vil ha i world pvp. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Haha fy faen så ræva at ikke love event varer ut dagen... Har stått på i hele helgen for å rekke å bli 80 og så er det over allerede. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og ganke level 80s med low levels derimot. Da er det litt moro Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Haha fy faen så ræva at ikke love event varer ut dagen... Har stått på i hele helgen for å rekke å bli 80 og så er det over allerede. pytt pytt. Om du skal ha Purple Proto-drake, så må du uansett gjennom Love Fool-greiene to ganger før du faktisk får den, så.. Chill. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Haha fy faen så ræva at ikke love event varer ut dagen... Har stått på i hele helgen for å rekke å bli 80 og så er det over allerede. pytt pytt. Om du skal ha Purple Proto-drake, så må du uansett gjennom Love Fool-greiene to ganger før du faktisk får den, så.. Chill. Really? Hvorfor? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) På childrens week-tingen er det jo 1 achievement at du skal ha alle 3 pets på samme character. EDIT: Men den trenger du ikke nei, så ikke det Endret 16. februar 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Haha fy faen så ræva at ikke love event varer ut dagen... Har stått på i hele helgen for å rekke å bli 80 og så er det over allerede. pytt pytt. Om du skal ha Purple Proto-drake, så må du uansett gjennom Love Fool-greiene to ganger før du faktisk får den, så.. Chill. Really? Hvorfor? Fordi du må drikke de 12 forskjellige "Brewfest Beer" som du BARE får tak i en gang per måned gjennom Brewfest medlemskapet. Dette må du starte når Brewfest pågår, og så tar det 1 år før du har fullført det achievementet. mao. Du starter høster 2009. Du fullfører siste drikk høster 2010. *edit* 2 ganger med denne, når jeg tenker meg om. Pytt pytt. Endret 16. februar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Gah. Det virker som om det er umulig å fikse gruppe til hc Oculus på Ravencrest : < Og ingen av venna mine eller folk i guildet vil ta den heller. Jeg vil ha achievement, bracers og cloak-pattern damnit >< Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) JA!11ONEONOE111!!! nå har jeg mere mana enn harry Potter. Harry Poter er barne mat. Når kommer patch 3.1 ut? Endret 16. februar 2009 av Steammachine Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvor mye mana har så Harry Potter? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tror han har 12000 mana Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Da var da ikke særlig mye. Presten min på 72 har mer enn det. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ehh, ja. Men du slår ikke Hermine. hehe Men fra spøk til alvor, når kommer patchen ut? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Men fra spøk til alvor, når kommer patchen ut? Det er det ingen som vet enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå