Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Er ikke særlig motiverende å levle når du har samlet quest items som tok litt tid for å lage et quest item for a summone en hjelper for å drepe en quest mob og så når du har summonet den... Så kommer en 80 feral druid som har stått i stealth lenge og ventet på at du skal summone quest hjelperen bare for å drepe deg så du må gjøre det om igjen...

:mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken quest er det snakk om?

Husker ikke helt navnet på questen, men skulle ivertfal drepe 3 familie medlemmer av han fyren og så lage et quest item som skal summone en guardian som skal åpne døren for moben du skal drepe og hjelpe deg drepe han... Tok ivertfall litt tid siden jeg måtte drepe en del andre mobs for å komme meg til de 3 familie medleme og så drepe fler for å komme meg til han jeg skulle drepe...

Edit: var vist The Key of Warlord Zol'Maz.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Ja, pvp servere er ikke moro lengre. world pvp fins ikke i annen form enn lowbie ganking etter min erfaring.

Kommer jo helt ann på om du er flink til å irritere møkka tur alliance/horde det da :p Å være en irriterende dritt som ganger low health-folk henter fort flere. Eller det å fjerne questmobs.

Men kommer jo litt ann på hva man vil ha i world pvp.

Lenke til kommentar
Haha fy faen så ræva at ikke love event varer ut dagen... Har stått på i hele helgen for å rekke å bli 80 og så er det over allerede.

pytt pytt. Om du skal ha Purple Proto-drake, så må du uansett gjennom Love Fool-greiene to ganger før du faktisk får den, så.. Chill. :)

Lenke til kommentar
Haha fy faen så ræva at ikke love event varer ut dagen... Har stått på i hele helgen for å rekke å bli 80 og så er det over allerede.

pytt pytt. Om du skal ha Purple Proto-drake, så må du uansett gjennom Love Fool-greiene to ganger før du faktisk får den, så.. Chill. :)

Really? Hvorfor?

Fordi du må drikke de 12 forskjellige "Brewfest Beer" som du BARE får tak i en gang per måned gjennom Brewfest medlemskapet. Dette må du starte når Brewfest pågår, og så tar det 1 år før du har fullført det achievementet.

mao. Du starter høster 2009. Du fullfører siste drikk høster 2010.

*edit*

2 ganger med denne, når jeg tenker meg om. Pytt pytt. :D

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...