Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vil dere anbefale av professions om dagen? Levler opp inscription nå, men lurer på om jeg skal bytte ut tailoring. Noen synspunkter?

 

EDIT: Ser at 20 heavy borean leather ligger til 127g på serveren jeg er på. Er det noe å satse på?

Inscription og enchanting ligger det mye gull i uten noe arbeid, løper mellom ah og mailbox med litt disenchanting innimellom.

 

Alle proffessions gir ca. samme bonuser så er igrunn samme hva du velger.

Det er det jeg har gått for nå så får vi se hvordan det går. Jævla dyrt å traine, men blir forhåpentligvis en investering.

 

Hvilken klasse er du, Bjørshol?

 

Som mage er f. eks. tailoring en av de dårligere om man ikke teller med gathering.

Jeg spiller prest. :)

Lenke til kommentar
Glem ikke kombien jc og bs.

bs gir to ekstra sockets og jc kan fylle disse med imba gems.

 

 

Og inscription gir imba shoulder enchant.

 

Vil si du får mer ut av JC og BS enn noe annet, shoulder enchants får du og fra Sons of Hodir selv om de ikke er direkte noe Imba så vil jeg si at craftet sockets og muligheten til enchants på ringer er mer verd det enn inscription med litt imba shoulder enchants :)

Lenke til kommentar
Glem ikke kombien jc og bs.

bs gir to ekstra sockets og jc kan fylle disse med imba gems.

 

 

Og inscription gir imba shoulder enchant.

 

Vil si du får mer ut av JC og BS enn noe annet, shoulder enchants får du og fra Sons of Hodir selv om de ikke er direkte noe Imba så vil jeg si at craftet sockets og muligheten til enchants på ringer er mer verd det enn inscription med litt imba shoulder enchants :)

Kan man enchante ringer med jewelcrafting og blacksmithing nå?

Lenke til kommentar

jeg selv tar skinning og mining mens jeg lvl'er og så tar jeg skinning og LW nå¨r jeg når lvl 70 (nå 80). Eller alchemy + herb elns.

 

LW er veldig undervurdert for å tjene penger. Enkelt og kjapt.

 

edit: AoE Mage lvl 30-35 frost spec + skinning på nightbane området i duskwood = MYE gull. Klarte å tjene 600g på 8-10 timer ved å selge skinn og items jeg loota.

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...