Bytex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du bruker Auctioneer addonen. Den viser siste pris på AH når du holder musa over en ting i baggen din. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Skulle få tak i nøkkelen til dm for å trene wepskill... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nice, det der er vel start questn til Quel'... et eller annet sword. Klarte faktisk å få tak i Undying titteln i pug i dag. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det er ikke tilvfeldighvis noen som har en lvl 8char Undead på Haomarush som er keen på å game litt eller? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Blir det noe av denne duelspec saken jeg har hørt om? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Blir det noe av denne duelspec saken jeg har hørt om? Ja. Om jeg ikke tar feil så er det vell noen som har skrevet alt om den litt tilbake her? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Blir det noe av denne duelspec saken jeg har hørt om? Klikk Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hm, noe merkelig på gang her. Alle .no sider fungerer utmerket, men ingenting annet, kommer ikke engang inn på WoW, noen som har peil? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) DNS feil? edit: Det er nok ikke noe feil hos deg, tipper det er fra leverandøren din. Endret 14. februar 2009 av Bjørshol Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du har kanskje telenor? Har hatt samme problemet her et par ganger, men ikke funnet noen årsak/løsning. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det må være noe feil hos ISP da. En eller annen DNS server mot utlandet som feiler sikkert. Ring kundeservice og spør. De to-tre gangene det har skjedd hos meg har det vært en kjent feil med en dns-server i sverige e.l. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Lite vits å ringe, det ordner seg, har hatt det flere ganger og ja, telenor! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hva vil dere anbefale av professions om dagen? Levler opp inscription nå, men lurer på om jeg skal bytte ut tailoring. Noen synspunkter? EDIT: Ser at 20 heavy borean leather ligger til 127g på serveren jeg er på. Er det noe å satse på? Endret 14. februar 2009 av Bjørshol Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tja, tailoring er ikke så fly atm, det eneste man kan lage som er skikkelig stilig, er caster enchant på leggs til den nette sum av en tråd, og det er vel det. Spørs om det ikke kommer noe stilig i neste patch for tailorers, men atm er det ganske dårlig. Skal du ha deg et nytt proffesion fåreslår jeg BS eller enchanting. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hørte rykter om at 3.1 PTR er oppe men er bare 3.0.1 hvis jeg går på den offisielle siden. Noen som vet? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hva vil dere anbefale av professions om dagen? Levler opp inscription nå, men lurer på om jeg skal bytte ut tailoring. Noen synspunkter? EDIT: Ser at 20 heavy borean leather ligger til 127g på serveren jeg er på. Er det noe å satse på? Inscription og enchanting ligger det mye gull i uten noe arbeid, løper mellom ah og mailbox med litt disenchanting innimellom. Alle proffessions gir ca. samme bonuser så er igrunn samme hva du velger. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvilken klasse er du, Bjørshol? Som mage er f. eks. tailoring en av de dårligere om man ikke teller med gathering. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tailoring er noe shit for caster atm, enesnte som duger er vel cloak enchant som restores mana, eller er alt CRAP. (anbefales ikke) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har gitt opp alt av crafting. Pengesluk no matter what. Kjører 2 gathering profs istedet, og selger alt jeg miner og skinner på AH. Gode penger. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har gitt opp alt av crafting. Pengesluk no matter what. Kjører 2 gathering profs istedet, og selger alt jeg miner og skinner på AH. Gode penger. Ur doing it wrong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå