Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nærmer meg 80 nå og da jeg ikke har tid til raiding så blir det heroics. Planen er da å være resto men ved siden av være enhancement i PvPsammenheng. Hvordan er stemninga for at jeg needer enhancement gear i tillegg til healing gear?

Heroics hadde jo faktisk en nedre grense på 75, men tror nok fortsatt du kan komme inn i naxx om du er 78.

Lenke til kommentar
Nærmer meg 80 nå og da jeg ikke har tid til raiding så blir det heroics. Planen er da å være resto men ved siden av være enhancement i PvPsammenheng. Hvordan er stemninga for at jeg needer enhancement gear i tillegg til healing gear?

Heroics hadde jo faktisk en nedre grense på 75, men tror nok fortsatt du kan komme inn i naxx om du er 78.

 

Når hadde heroics en nedre grense på 75? på ptr?

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer instances og raid?

1. Hvor finner jeg dem?

2. Hvor finner jeg folk til å gjøre dem sammen med meg?

3. Hva er heroics/normal greierne?

4. Er alle inni instances/raid elite?

5. Hva er forskjellen på raid/instance?

 

Noen andre spørsmål:

1. Ting dere får både grønne og blåe, selger dere det på AH eller bare hos en vendor?

2. Jeg sliter med å finne quester i ett nytt område. Feks når jeg er ferdig i Booty Bay, hvordan skal jeg vite hvor jeg kan gå neste gang? :p

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer instances og raid?

1. Hvor finner jeg dem?

 

Overalt. Instanser som Stockades(stormwind), Maraudon(Desolace) eller Halls of Stone(Storm Peaks) finnes overalt. Raids finnes også "overalt".

 

2. Hvor finner jeg folk til å gjøre dem sammen med meg?

 

Enten i Looking for Group (trykk på Social Panel) eller via en Guild.

 

3. Hva er heroics/normal greierne?

 

Heroics/Normal er vanskeligere/lettere versjon av en instanse. F.eks. The Nexus er level 70-instanse, men som Heroic er det en level 80 instanse. Raids fungerer på en annen måte. Normals har plass til 10, mens heroics har plass til 25.

 

4. Er alle inni instances/raid elite?

 

Mesteparten.

 

5. Hva er forskjellen på raid/instance?

 

Instanser er 5manns. Raids er 10-25manns. Gammeldagse raidinstanser er 40manns.

 

Noen andre spørsmål:

1. Ting dere får både grønne og blåe, selger dere det på AH eller bare hos en vendor?

 

grønne og blå items som man kan gi til andre, puttes vanligvis på AH.

 

2. Jeg sliter med å finne quester i ett nytt område. Feks når jeg er ferdig i Booty Bay, hvordan skal jeg vite hvor jeg kan gå neste gang? :p

 

Vanligvis får du oppdrag som sender deg til nye områder.

 

:)

Lenke til kommentar

Takk for raske svar! :) Tror jeg begynner å bli litt kjent med WoW nå. Har vært i 2 instancer, men det var ilag med enn lvl 80 som drepte alle, og jeg loota bare. ^^

 

Et spørsmål til, så jeg glemte. Angående items som legges på AH. Er det noen plass det er mulig å sjekke hva prisen ligger på ca? Greit om det ligger noen items på AH (lignende) men om det ikke gjør det er det svært vanskelig å finne en "riktig" pris. ^^

Lenke til kommentar
Takk for raske svar! :) Tror jeg begynner å bli litt kjent med WoW nå. Har vært i 2 instancer, men det var ilag med enn lvl 80 som drepte alle, og jeg loota bare. ^^

 

Et spørsmål til, så jeg glemte. Angående items som legges på AH. Er det noen plass det er mulig å sjekke hva prisen ligger på ca? Greit om det ligger noen items på AH (lignende) men om det ikke gjør det er det svært vanskelig å finne en "riktig" pris. ^^

 

Du kan gjøre et raskt søk på Wowhead.com å se om folk kommentere det itemet du er ute etter. Det står kanskje pris på item også, er ikke helt sikker. Men items varierer fra server til server så er ikke sikker den vil gå for samme pris som står på wowhead/thottbot eller lignende sider.

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...