Hanzi. Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Får det vertfall konstant i chaten nå.. Synest de ikke burde ha det globalt nei, er ikke alle som er like glade i å drive på med world events! Jeg gidder vertfall ikke sånt:p Har ikke en achivement som har noe med world events å gjøre:p Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hehe, ta deg en tur til en stor by. Der er det frenzy med sånne "help my heart is broken" meldinger i general chat. Noen andre må bruke en ring de har fått i reward for å heale den debuffen, som kommer helt random når de holder på med love is in the air--.questene. Endret 11. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Bryr meg ikke nevneverdige mye om disse world events jeg, så for meg blir det rimelig irriterende å lese dette konstant i storbyene. Føler meg nesten som en eremitt der jeg sitter på en fjelltopp i Icecrown og speider etter titanium, har ikke vært i en storby siden dette "tullet" tok av. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er midsummer som gir icestone, er det ikke? Ja trur det, icestone greiene er i hvert fall bugga. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hysterisk morsom , ta det humoristisk han har satt det på spissen Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det som gjør den videoen morsom er når man tenker på floppen AoC... ææææhahahaha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) "Who is the tank? " "Yes" "What is the tank's name?" "What's the mage!" "I'm not asking about the mage, who's the tank?! "Who's the tank, yes" Endret 11. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Heh den var genial:) Og btw viste dere at The Ice Stone has melted! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Næh..? Har The Ice Stone melted? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Da var halve Love-achievementet fullført. Black Dress, Boquet of ebon flowers og noe annet piss. Kjempelett. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Næh..? Har The Ice Stone melted? Det er heeelt sant. Skjedde istad faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg hater den jævla isklumpen. Den har spamma i hele jævla dag og kanskje før også, for alt jeg vet :| Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tror den isklumpen er blizzards måte å fortelle at global oppvarming nå har nådd Azeroth og polene (northrend) smelter! Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja:) sikkert forberedning til en ny instance som er gjemt langt under isen! Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Det som gjør den videoen morsom er når man tenker på floppen AoC... ææææhahahaha Tja , AoC har sine 250K spillere , at ikke hver unge på kloden sitter å spiller det , gjør det ikke til en flopp sånn uten videre.Flopp kan brukes om Hypen spillet fikk før release, som alle andre MMOs trengte AoC modning og forandringer, det er mye forandret allerede og mer kommer. Jeg sluttet å spille AoC i august men har nå reaktivert kontoen i januar og er tilbake , mer frelst en NOEN gang, de nye produsentene har fått skuta på en ny kurs og strømmen av spillere tilbake til spillet er økende.Innen 2 uker kommer neste meeega store patch også. Jeg spillte WoW i 4 år i strekk , og mimrer fremdeles om gamle gode stunder jeg hadde i Azeroth.Men nå er tiden forbi WoW har blitt en kvasisuppe av dimensjoner, "epics" og andre gode items er vanligere enn grønt nesten og stingen har gått ut av spillet.Kampsystemet er kjedelig og utdatert , PvP er kjedelig , questene er kjedelig , community er kjedelig , chatten er kjedelig.Jeg er rett å slett lei av hele CAREBEAR filosofien til Blizzard der man alltid skal bli dullet med ; Ta feks World PvP i WoW : WTF ? Si meg meningen med å spille på en WoW-PvP server ? Det er jo en eneste stor barnehage og ingen gidder å drive på med noe serlig men world pvp lengre fordi Blizzard har fjernet futten i dette.En gammel rusten kanon står utenfor Ironforge som et gjenferd av Blizzards egentlige planer og gode city-raids og lignende. Dette er mine tanker om WoW. WoW har hatt en enorm betydning for MMO sjangeren generelt, uten WoW sin suksess hadde ikke investorer og andre pengesterke folk gitt kapital til andre mindre MMOs som nå dukker opp som paddehatter.Og "bortskjemte" WoW spillere må vite at et online spill IKKE må ha 11 millioner spillekontoer for å oppnå suksess.Etter snuoperasjonen har nå AoC mer enn nok spillere for å rettferdiggjøre driften av spillet og somsagt , spillerbasen er betydelig sterket bare på den korte tiden Craig har sittet i sjefsstolen. Vi trenger WoW , AoC og alle de andre spillene i MMO sjangeren for at vi som liker å spille onlinespill skal ha et bredt utvalg av spill å boltre oss i - dette er meget synes da jeg. Endret 12. februar 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Etter at Tbc og Wotlk kom har wow blit ødelagt Bulletus Skriver om pvp, det er ok. men for å snakke om pve det er alt for lett pve content springer man jo igjennom på 2-3 kvelder vist man koser seg med det( wotlk) husker i tbc da kunne man værtfall holde på et par kvelder med det meste av pve content. (gruul, maggy, kara som en slappe av kveld) MH, BT når det var raid kveld liksom ( kom aldri til SWP) Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan ikke se det er helt ødelagt, men de som spelte i Vanilla wow synest selvfølgelig det har gått nedover etter dette. Men jeg tror bare dette er noe som folk liker å tro. Et lite eksempel er vell vist du husker ex-kjæresten din så er det som regel bare de gode sidene du savner og husker. Blir vell litt det samme med Vanilla wow, det var også mye som var gale der men det tenker ikke folk over lenger! For de som spiller nå og er redd for at alt er for lett må huske på er at vi er i begynnelsesfasen av Wrath, og folk kan ikke forvente og si at alt er så lett nå fordi Black Temple og Sunwell var vanskelig. Vi er på Karazhan/ Maggy/ Gruuls level nå( Dette var da vanskligere enn Naxxramas er nå) men flere ting som har blitt annerledes nå er at Blizzard tenker mer på de som ikke spiller så mye. Det er over 11 millioner som spiller wow og jeg tror de heller vil satse på å tilfredsstille behovene til alle, enn bare enn viss gruppe hardcore raiders. De gjorde kanskje en tabbe vertfall etter min mening når de lanserte Naxxramas så tidlig, siden det allerede er tusenvis av guilder som bare sitter å venter på Ulduar. Kanskje med litt Pre-quests og vanskligere heroics hadde dette tatt litt lengre tid. Jeg synest det er grett at Naxx er så lett nå, men vansklighetsgraden på heroics synest jeg burde settes opp. At jeg allerede nå har sluttet å ta Heroics er en stor forskjell fra TBC, da jeg enda ikke hadde greid alle heroics når WotLK begynte å nærme seg. Jeg sier bare vent på Ulduar og ha litt tolmodighet:) Husk at WotLK skal vere ute en god stund til og vist de bare lanserer alle instancene nå hadde det jo blitt lite som stod igjen;) Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Et gammelt kinesisk ordtak sier at "Den største fienden er deg selv" og WoW er intet unntak. Å lage et spill som ALLE skal kunne like å spille medfører endel offer på gameplay,dybde, identitet og andre essensielle ting. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Heroics har jeg aldri gjort noe særlig av. men tingen med Vanilla er at alle har veldig selektiv hukommelse( eller hva det heter) Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det beste med vanilla var å ikke kunne loote mobs som lå oppå hverandre. Eller å måtte "bytte fly" på hvert stopp når man fløy (kunne ikke afke fra STV til EPL). Og post tok to timer mellom egne chars. Og mye annet snadder. Ting har heldigvis utviklet seg, og i dag hadde det vært veldig rart å ikke hatt autoattack på wand, ikke hatt bg'er i det store og hele eller battlemastere for den saks skyld. At AH'ene er linket funker også veldig bra. Før hadde vel bosser 8 debuff plasser. Det var kjipt. Og man hadde ikke meeting stones ved instancer. Det fungerer også bra nå. Og en million bugs som er fikset, og kjekke små ting som er lagt til. Teknisk sett er vel wow bedre enn noen gang, selv om det selvfølgelig ikke er like spennende etter 4 år. Det er faktisk begrenset hvor mange ganger det er mulig å finne opp kruttet, på ett eller annet tidspunkt har man sett det meste. Sånn sett synes jeg alt det nye dillet fungerer fint, med achievements og holiday events og alt det der. Det er noe å gjøre selv om man er lei av å grinde gear for n'te gang, men fortsatt har masse folk på friends lista det er artig å finne på sprell med. Titler, pets og mounts varer evig. Itemlevels gjør ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå