Christoffer99 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Noen andre som har fått problemer etter dagens patch? Nope, hvordan problemer fikk du? Endret 11. februar 2009 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva var det dagens patch gjorde? Jeg har lest patchnotene for i dag 2 ganger før. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Den nerfa i hvert fall alt av spells som gjorde av cast blei seinere, nerfa arcane mage en del også litt andre ting. Sjekk www.mmo-champion.com Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fikk ikke engang starta opp WoW etter jeg patchet, men kan ha vært min som var litt skrudd, har fått en del WoW-errors og sånt hver dag. Er uansett i orden igjen nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg brukte å få WoW-errors (samt medfølgende korrupt exe-fil) flere ganger per dag i flere uker. Problemet løste seg etter jeg reinstallerte Windows. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hmm, har søkt litt for å se om det er noe info om når neste blizzcon skal være, men har hittil ikke funnet noe. Noen som er bedre med google eller har noe innside info å dele? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Forresten, Grattis med side 2 000!. Endret 11. februar 2009 av Slimda Lenke til kommentar
War Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ikke rart vi er der allerede med tanke på partypostene:P For min del er all-wowteori verdt 0 kr etter en ny patch. Man kunne ha slettet tråden og begynnt på nytt nå. Leser man alt er det 98% man ikke kan bruke idag. Tyrs hand er den beste farmingplassen osv, retridins suger værre en lvl 1 ku osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ikke rart vi er der allerede med tanke på partypostene:P For min del er all-wowteori verdt 0 kr etter en ny patch. Man kunne ha slettet tråden og begynnt på nytt nå. Leser man alt er det 98% man ikke kan bruke idag. Tyrs hand er den beste farmingplassen osv, retridins suger værre en lvl 1 ku osv. Dette er ikke en "Nyttig info om WoW" men en "småprat"-tråd. Det er naturlig at ting blir gammelt, men det betyr ikke at man starter en ny tråd bare fordi første post er et par år gamle. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 også går man ikke på første side og ser etter info heller da. Da går man som regel til de 2-3 siste sidene, eller spør om det man vil ha svar på Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 hai, jai vill begynne å game wow again, giief inspirasjon Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Heavy burst nerf for arcane mages idag. Det var bra med tanke på PvP, men den siste nerfen til ABarr ødelegger nok litt for PvE. :/ Men greit nok, jeg digger Frostfire. * fortsetter med levlinga av mage nr. 2 * Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nettopp komt hjem og fått den installert:) Litt spent på Rogues sin DPS når jeg skal raide senere. Merker vell lite da, men kan håpe:p Nå er det vell bare å vente på ny info for 3.1. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Håper Blizzard fortsetter med Ferocious Bite-forandringen og gjør det til et angrep som bare koster 35 energy, og ikke noe ekstra. Da hadde vi fått enda mer DPS. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 De fleste ser ut til å tro at endringen til bite var for å nedjustere burstdamage i pvp, noe som naturligvis er helt feil. Håper også de fjerner muligheten for å bruke mer energy (eller rage etc.) enn det selve angrepet koster. 2x shred med rend and tear, mangle, og shredglyph under pounce er burst. Har sett uttalige 10k crits på cloth ute i northrend. Legg på en 5k mangle crit, melee, og dot fra pounce på 7-800 et par ticks snakker vi mye damage over få sekunder. De fleste uten plate og trinket og diverse andre ting som shields dør under eller rett etter en pounce. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gah, blir så lei av å se "The Ice Stone has melted" i chatten hele tiden, og det blir ikke bedre med alt pratet det fører med seg heller :| Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hirr, ingen DK nerfs denne gangen. *spille videre* The icestone has melted er en global emote som går ut hver gang noen fixer broken heart med en ring. Det er valentine eventen som har startet. Snodig at de lar det gå global istedet for bare vicinity chat som før. Endret 11. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Er midsummer som gir icestone, er det ikke? Endret 11. februar 2009 av PSV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå