Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Grats Tonio. :p

 

Men har et lite problem med Nurfed. Jeg har skjult det jeg ikke bruker i actionbaren, men når jeg går inn i stealth så dukker de bare opp igjen. :S Hva kan jeg gjøre med det?

Lenke til kommentar
neh.. shadowpriest trenger ikke spirit imo.  Holder med +spelldmg og int/stam. hvis man blir oom så fins det alltid en mage

5784358[/snapback]

 

 

Jeg er ikke enig, du vil uansett ha litt nedetid når du grinder uten spirit, jeg har over 800 spirit med spirit tap og nesten ikke nedetid.

Lenke til kommentar
neh.. shadowpriest trenger ikke spirit imo.  Holder med +spelldmg og int/stam. hvis man blir oom så fins det alltid en mage

5784358[/snapback]

 

 

Jeg er ikke enig, du vil uansett ha litt nedetid når du grinder uten spirit, jeg har over 800 spirit med spirit tap og nesten ikke nedetid.

5784572[/snapback]

 

grinder? snakker om på 60 og pvp build (så har ikke spirit tap) da :) til farming fungerer det helt fint med myyye vann, drikker etter 3-4-5 mobs (demonene i azhara vanligvis) og da har ikke jeg særlig stor mana pool. Blir bedre med anathema og div enchants som jeg driver å skaffe ting til nå.

 

Kunne sikkert med fordel ha hatt mer spirit, men det går ut over andre fine ting som spelldmg og stam/int. Trenger strengt tatt ikke manaregen i bg's. I AV finner man sikre plasser for å drikke eller man kan rett og slett bare dø og resse med full mana og hp.

Lenke til kommentar
Dinget just 50 på locken. Ble behørig feiret med nye bukser, samt en tur til Felwood for å begynne på class-questen. Og, denne lille karen gav meg, tja, to minutter med moro før enslave brøt og to mobs kom etter meg.

5786640[/snapback]

 

Er så stillig når warlock summons han der. Hcor mye skade gjør han egentlig ?

Er det du som kontrollerer han, eller gjør han som han vil ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...