Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure!

:evil:

Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler.

Tro meg, det er et helvette!

Paladins som skal ha alt med str på, DPS!

"The Paladin is a mix of a melee fighter and a secondary spell caster."

Derfor er STR en ønsket stat.

Joda, men jeg hater når Paladins tror det er DPS klasse og skal rolle på alt med +atp, str\stam etc. De skader jo ingenting uansett

http://files.filefront.com/Fanaticism___Hi...;/fileinfo.html

Så dette er bare Juks og fanteri på en Haxxa server da eller ? :roll:

Fordi Paladins skader jo ikke noe ! ;)

Grunnen til at vi ikke skader er jo fordi at 90% av ally warrioren whiner opp og ned så fort vi har lyst på noe med det minste antydning STR/AGI.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
hvor kan jeg kjøpe pvp-premiene (alliance)? på worldofwarcraft.com fant jeg ut at det er et sted i stormwind, men hvor? jeg er rank 5, så jeg leter ikke etter brakkene, bare en person som selger det.

Han/hun står utenfor brakkene. gjøre i allefall det i orgrimmar tviler på at det er noe forskjell

Lenke til kommentar
hvor kan jeg kjøpe pvp-premiene (alliance)? på worldofwarcraft.com fant jeg ut at det er et sted i stormwind, men hvor? jeg er rank 5, så jeg leter ikke etter brakkene, bare en person som selger det.

Han/hun står utenfor brakkene. gjøre i allefall det i orgrimmar tviler på at det er noe forskjell

hvor er de da?

edit: fant det. sør i old town

Endret av N*
Lenke til kommentar

Har telt dager en stund nå, pga. ferie + flytting er jeg ikke online hjemme før tirsdag, har ikke spilt siden starten av juli. Ser man bort fra tre uker ferie, så har jeg sett fram til å få spilt litt igjen ganske lenge ja ;)

Jobber natt til mandag, deretter tirsdag morgen, så fri onsdag - ADSL-linja *bør* funke som den skal da jeg kommer hjem fra jobb tirsdag :p

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...