chokke Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Mange som velger den pga. healing, og så forventer de dmg i endgame... akkurat, så whiner de over det etterpå !!! Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 ble lvl 60 i går, og i forrigårs fikk jeg Arcanite Reaper, og i dag fikk jeg enda en del av valour settet mitt :D - Kjempeglad warrior. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 ble lvl 60 i går, og i forrigårs fikk jeg Arcanite Reaper, og i dag fikk jeg enda en del av valour settet mitt :D - Kjempeglad warrior. Jeg har fått meg AR for en uke siden... Idag fikk jeg meg Quel'Serrar boka. I helvette så glad jeg er. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) skullflame shield dropped i UBRS i dag. en warrior rollet 92, en annen rollet 95, og jeg (paladin) rollet 97.. skal si de ble sure! Å være warrior på alliance må være et helvete, med alle de grådige paladinene som stjeler. Tro meg, det er et helvette! Paladins som skal ha alt med str på, DPS! "The Paladin is a mix of a melee fighter and a secondary spell caster." Derfor er STR en ønsket stat. Joda, men jeg hater når Paladins tror det er DPS klasse og skal rolle på alt med +atp, str\stam etc. De skader jo ingenting uansett http://files.filefront.com/Fanaticism___Hi...;/fileinfo.html Så dette er bare Juks og fanteri på en Haxxa server da eller ? Fordi Paladins skader jo ikke noe ! Grunnen til at vi ikke skader er jo fordi at 90% av ally warrioren whiner opp og ned så fort vi har lyst på noe med det minste antydning STR/AGI. Endret 27. august 2005 av Keylar Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har fortsatt til gode og se en Palaldin som faktisk skader bra, jeg bryr meg lite om hva som skjer på en film. Jeg skal det selv. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Fant kongen av stormwind istad Drepte han til og med Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Tb og uc raid på sylvanas. Jeg missa jo begge... Lenke til kommentar
imastard Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tb og uc raid på sylvanas. Jeg missa jo begge... Når var dette. Irriterende å miste slikt. Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hvor kan jeg kjøpe pvp-premiene (alliance)? på worldofwarcraft.com fant jeg ut at det er et sted i stormwind, men hvor? jeg er rank 5, så jeg leter ikke etter brakkene, bare en person som selger det. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hvor kan jeg kjøpe pvp-premiene (alliance)? på worldofwarcraft.com fant jeg ut at det er et sted i stormwind, men hvor? jeg er rank 5, så jeg leter ikke etter brakkene, bare en person som selger det. Han/hun står utenfor brakkene. gjøre i allefall det i orgrimmar tviler på at det er noe forskjell Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 vill ha spinal reaper(eller hva den heter) !! er så gal etter den guilden fant den i MC men var ikke med så maintank fikk den Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 vill ha spinal reaper(eller hva den heter) !! er så gal etter den guilden fant den i MC men var ikke med så maintank fikk den Tja du kan jo begynner med og skaffe det TUF som faktisk er bedre Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) hvor kan jeg kjøpe pvp-premiene (alliance)? på worldofwarcraft.com fant jeg ut at det er et sted i stormwind, men hvor? jeg er rank 5, så jeg leter ikke etter brakkene, bare en person som selger det. Han/hun står utenfor brakkene. gjøre i allefall det i orgrimmar tviler på at det er noe forskjell hvor er de da? edit: fant det. sør i old town Endret 28. august 2005 av N* Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Utenfor knights huset. Spør en vakt. Noen som forresten har bilder av den knight brakka? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Tb og uc raid på sylvanas. Jeg missa jo begge... Når var dette. Irriterende å miste slikt. Klokken 0200 sånn ca. Var i Everlook. Endret 28. august 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Dinget 56 før i dag. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Har telt dager en stund nå, pga. ferie + flytting er jeg ikke online hjemme før tirsdag, har ikke spilt siden starten av juli. Ser man bort fra tre uker ferie, så har jeg sett fram til å få spilt litt igjen ganske lenge ja Jobber natt til mandag, deretter tirsdag morgen, så fri onsdag - ADSL-linja *bør* funke som den skal da jeg kommer hjem fra jobb tirsdag Endret 28. august 2005 av Gnurk Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Og Silvermoon når nye høyder innen lagg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Noen som veit om 1.7 vil komme nå til Onsdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå