Loeve Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er ikke hele gruppa brødskaller skal dere greie hele instancen -bra- med bare level 45-er. 1 Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Grinda ZF fra 44 til 49 jeg . Man tar alle bosser lett (untatt hulebossen) fra ~lvl45. Gruppe: kriger + prest + andre klasser (alt går unntatt 3 Rogues) Synes forresten det er blodig urettferdig at aliance mangler organisering i AV og at det er et sted -kun- for trollmenn :-/ *sukk* 1 Lenke til kommentar
zaico Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Skulle likt å se en gruppe på alle lvl 45 ta ZF greit... Tenker vi sier 47-48 jeg... Ingen problem å klare Zul Farrak med en gruppe med bare lvl 45, dersom alle er flink og komuniserer bra Vi tok hele SM, når den høyeste i gruppa var lvl 37 Mage 36, Shaman 37, Warrior 37, Priest 36 og Rogue 37 Endret 5. august 2005 av zaico Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Cath med den gruppa er virkelig en prøvelse, men det er definitivt mulig. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Skulle likt å se en gruppe på alle lvl 45 ta ZF greit... Tenker vi sier 47-48 jeg... I lvl47-48 sitter gruppa og diskuterer taktikker for princess. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Til informasjon er noen off-topic innlegg slettet. Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jeg ble lvl 60 for noen dager siden, drepte lucifron samme kvelden...og nå sitter jeg her uten motivasjon til å skaffe meg noen deler av magister...MOTIVER MEG! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Skulle likt å se en gruppe på alle lvl 45 ta ZF greit... Tenker vi sier 47-48 jeg... I lvl47-48 sitter gruppa og diskuterer taktikker for princess. Maraudon er 49+ helst....litt lavere for healers....hvordan forklarer du at princessdrops har lvl 49 req da? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Synes forresten det er blodig urettferdig at aliance mangler organisering i AV og at det er et sted -kun- for trollmenn :-/ *sukk* Hvor har alle warriorene i orgrimmar fått tak i "the unstoppable force" og "the lobotomizer" hen da montro? Lenke til kommentar
Doga Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Synes forresten det er blodig urettferdig at aliance mangler organisering i AV og at det er et sted -kun- for trollmenn :-/ *sukk* Slutt og tull nå da. Om du ikke har fått det med deg så eier vi bestandig i AV for tida, når guildet vårt blir med guildet vi tar MC med. Har vunnet alle kampene i det siste, du får bli med, vi er da i samme guild Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Skulle likt å se en gruppe på alle lvl 45 ta ZF greit... Tenker vi sier 47-48 jeg... første gang jeg tok ZF da var høyeste lvl 45 =) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Synes forresten det er blodig urettferdig at aliance mangler organisering i AV og at det er et sted -kun- for trollmenn :-/ *sukk* Hvor har alle warriorene i orgrimmar fått tak i "the unstoppable force" og "the lobotomizer" hen da montro? Det holder faktisk lenge å bare VÆRE der, du får rep likevel. Og det skal jeg innrømme, alterac er det ene stedet alliance faktisk eier oss på shadow moon. Kan det kanskje ha noe med erfaring å gjøre (hint hint: zerg)? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) For at Zul Farrak skal fungere finfint, hvilken level er da best for partyet? Snitt? Classes? Alle i gruppa må være sånn ca lvl 45 Skulle likt å se en gruppe på alle lvl 45 ta ZF greit... Tenker vi sier 47-48 jeg... I lvl47-48 sitter gruppa og diskuterer taktikker for princess. Maraudon er 49+ helst....litt lavere for healers....hvordan forklarer du at princessdrops har lvl 49 req da? Mulig jeg bare er "uber 1337 horde" (tviler sterkt...), men jeg har som oftest måtte vente et par levels med å rolle på/bruke bossdrops. Edit: sorry for dobbelpost, for lat til å smelle inn 2 quotes i ett.... Endret 6. august 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen som har merket at spillet "henger" seg? Tror serveren jeg spiller på (shadow moon) er laggete. Characteren min står å bruker spells men ingenting skjer, kjøp og salg går tregt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Æsj.. Hvor kan jeg stikke i level 28 som alliance? EDIT: Hvis jeg skal grinde, er det en mod som viser hvor mange "sånne" man må ta for å gå opp i level? Endret 6. august 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hvordan ser shaman epic settet ut? noen som har bilde? har alltid lurt på det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hvordan ser shaman epic settet ut? noen som har bilde? har alltid lurt på det. Sjekk han på bilde nr2 http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16841 Dette er Tier 1 epic settet til shaman.. Det er vel ingen som har fullt tier 2 set i hele verden...siden mesteparten dropper i BWL... Tier 2 settet til shammie heter Ten storms.. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Synes forresten det er blodig urettferdig at aliance mangler organisering i AV og at det er et sted -kun- for trollmenn :-/ *sukk* Slutt og tull nå da. Om du ikke har fått det med deg så eier vi bestandig i AV for tida, når guildet vårt blir med guildet vi tar MC med. Har vunnet alle kampene i det siste, du får bli med, vi er da i samme guild Yikes! Kjentfolk jo! Får vel kanskje joine da, med svenskan blir det vel kanskje ikke så mye zerg Er det forresten noen som vet hva den modden som viser reputation heter? Endret 6. august 2005 av Proidiv Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvis det er denne mod`en du mener, så heter den Reputation http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=299 (Kanskje jeg er helt på viddene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå