Matsemann Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 wow-gamlinger Utrolig kult. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 wow-gamlingerUtrolig kult. ... jeg lola på meg.. i guilden min har vi en som er 60 år (sier han/og høres slik ut på VT) Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har spilt Trackmania med en på 60 år et par ganger og spiller TF2 med en på 67 en del. Kjekt å spille med eldre folk. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Synest det er ganske kult når folk i guilden må gå afk fordi de skal legge ungene:p Eller når faren lar ungene spille på accounten og farme stuff! Alltid like kult å høre om sånt:D Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 HAHA, så ond! Huff, for en digg kar Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hah genialt:p Må vere litt ond når du skal gjøre no slikt mot sønnen sin første character:p Ser for meg flere level 80 personer som nuker han ned menst han ikke forstår den dritt! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har spilt med et par over 50. Det regner jeg som uvanlig, ser ikke så mange av de. Men ca. 1/3 av min guild er mellom 30-40 år, resten er vel rundt 16-30 tenker jeg. Kjekt med noen gamlinger også, sålenge de kan spille og ikke er alt for trege i raids.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Guildet jeg spiller i har folk fra 13 år til nesten 60 år. 13åringen er forresten sønnen til et par i guildet. Så, alder er moro. Men ikke overraskende at de beste i guildet er også de rundt 20. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Etter å ha sett gjennom litt av sidene på wow-gamlinger og du kan se at de akuratt ikke er så hardcore raiders nei:p Gjennomsnitten av de som raider ofte ligger sikkert på rundt 20 ja. De eldre er vell mer etter å utforske og slikt:p Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 De tar det rolig og nyter spillet. Eldste i guildet vårt har 7 karaktere på level 70-80, og er selvforsynt når det gjelder alt innen professions. Ble faktisk litt misunnelig når jeg fant det ut. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er mye bedre å spille med voksne folk ihvertfall Man blir jævlig lei 1337 snakk og spam fra fjortisene etterhvert... Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Helt enig. Noe du merker spesielt i byer og når du tar Pugs. Men det er vell risikoen med å ta Pugs:)Er vell bare noe du må vere klar over. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har smått begynt med WoW nå, prøvde før også, men greier rett og slett ikke å bli avhengig. Har spilt slike spill før, men jeg må si at jeg skjønner ikke hva all hypen kommer av. Det er nesten så jeg har lyst til å bli avhengig (siden jeg kjeder vettet av meg ellers om dagene), men jeg greier det som sagt ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er ikke alle som "har det" som trenges for å bli avhengig. Det er derfor noen jobber i universitetet, mens andre jobber på søppelfyllinga. Men du kan vel nyte spillet selv om du ikke er avhengig vel? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Altså, jeg syntes det blir kjedelig.. Får ikke feelingen, men det skal sies at jeg har jo ikke peiling på hvor jeg skal. Er lvl 38 elsn nå, og driver bare å trasker rundt og ikke vet hvor oppdragene er. ^^ Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det blir mye morsommere når du kommer deg til litt høyere level å kan begynne å spille med andre folk og ikke bare traske rundt alene Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du blir lzzm ikke avhengig før 80 læll. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Altså, jeg syntes det blir kjedelig.. Får ikke feelingen, men det skal sies at jeg har jo ikke peiling på hvor jeg skal. Er lvl 38 elsn nå, og driver bare å trasker rundt og ikke vet hvor oppdragene er. ^^ Litt av meningen er å spille med andre folk. Er ikke selve spillet jeg er "avhengig av", men det faktum at jeg kan finne på så mye tullete med andre folk, samt prate sammen med de via Ventrilo. Skaff deg en vennlig "newb"-guild, så kan de sikkert hjelpe deg og gi deg litt merk <3 til spillet. Evt. hold deg unna og ikke bli hekta som taperne vi er. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen andre som har fått problemer etter dagens patch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå