eXa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) TrainWreck la hele "sound" mappa i data istede for interface... Gnome male har den irriterende do the locomotion sangen, men bare slett den lag en kopi av female versjonen og rename den til "GnomeMaleChooChoo01" Endret 9. februar 2009 av eXa Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 fikk en fyr til å kjøpe Dalaran's parapets bracers til meg for en stund siden. kosten han 60 emblem of valors. jeg betalte bare 2,7k gull Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg skulle gjerne brukt 60 emblems of valor på 2.7k gull, er de verdt så mye? har 170 valor som jeg ikke trenger atm. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 TrainWreck la hele "sound" mappa i data istede for interface... Gnome male har den irriterende do the locomotion sangen, men bare slett den lag en kopi av female versjonen og rename den til "GnomeMaleChooChoo01" Ah, nettopp den omrefereringen jeg var ute etter, da skal det bare være å gjøre det samme for Bytex her, finne ut av ghoul filen heter og lage tomme renames av dem i data folderen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Markedsprisen på 60 emblems er vel ~2500-3000g for tiden. Guildies har opplevd å få opptil 8000g for disse itemsene tidligere. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hmm, da må jeg prøve å få solgt noen bracers. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hurra endelig Twilight Vanquisher! Men ingen drage i denne omgang :\ Kjempe tips angående de bracerene, hadde jeg ikke tenkt på. Endret 9. februar 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 BoE Bracers for emblems For mages er de mer sugne enn de som dropper i Violet Hold hc. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg sparer enda opp mine Valor så jeg kan kjøpe tier 7.5 shoulders! Taper alltid på roll:/ Pug ftl! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen som har lyst til å ta UP (normal eller heroic, spiller ingen trille) i morra (onsdag) på balnazzar? Har slitt i noen uker nå med å få den jævla siste eldern jeg mangler. Har bare 2 dager igjen :/ Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hallo. Dinga level 80 for ikke så veldig lenge siden, og trenger litt hjelp med valg av gear til pre-raid og HC instances. Dere kan se characteren min her: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Kazuyasdk Har fått kommet inn i en ganske ny og liten koslig guild som skal raide The Obsidian Sanctum 10-mans for første gang på Onsdag. Har i overkant av 500g, dog jeg har brukt mye gull på flying mount, Titansteel Destroyer og diverse andre ting. Som dere ser er jeg Unholy, og er ute etter dps gear. En ting til er det lurt å ha på Unholy Presence da? Eller Blood og Frost? Beste måten IMO å finne bra gear til sin char er via armory. Hold over gear, trykk find upgrade. Ta feks hjelmen din. http://eu.wowarmory.com/search.xml?fl[source]=all&fl[type]=armor&fl[usbleBy]=6&fl[classType]=melee&fl[slot]=head&fl[subTp]=all&fl[rqrMin]=77&fl[rqrMax]=&fl[rrt]=all&advOptName=none&fl[andor]=and&searchType=items&fl[advOpt]=none Urlen må nok copypastes. Endret 10. februar 2009 av discostu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Urlen må nok copypastes. URL Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er vell mange måter å finne hva gear som er best før raiding. Ligger sikkert flere guider om dette rundt om kring på DK forums. Rogues har vertfall ShadowPanther.net som er veldig god. Kan vere litt feil i forhold til set-bonus og weapon speed. Men http://www.maxdps.com/deathknight/unholy.php er vell kanskje en god informasjons kilde:) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Maxdps-siden var jo totalt utdatert i forhold til Druider. Uff, var skrekkelig å lese. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Den er ikke oppdatert til alle class/specs for wotlk enda, druids har ikke blitt oppdatert. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja de hadde bare combat for Rogues:) Men kan tro siden blir veldig bra til slutt. Er vell mye å gjøre når de skal sette alt det sammen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Blizzard må seriøst ordne WG (pvp), den er seriøst helt på jorda hver eneste gang. Verken kan man caste spell eller ta skade, snakk om fiasko PVP drit. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Og i tilleg lagger alt i hele Northrend når kamper i WG er oppe:p Kan føle når det er kamper som går når du er i foreksempel Naxx.. Da vi som regel pleier å ta pauser:) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er ikke det fiksa? Merker ikke noe særlig lag lengre når WG pågår. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er ikke helt sikker på om det er 100% fixa. Synest jeg hørte snakk om at de måtte vente til en stor patch kom. Men kan hende de fixet det:) Jeg følte vertfall ganske heavy lagg den uken her, og det var folk som sa at WG var oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå