Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah :|

Blir så lei ...

Driver og installerer WoW på laptopen. Å få ned WoW og TBC gikk greit, installasjon osv.

Så kommer patchinga fra 3.0.1 til 3.0.2.

Blizzard sin tracker svarer ikke, og jeg har drevet og prøvd forskjellige mirrors i hele dag.

Eneste jeg får noenglunde brukbar speed hos, er Filefront, og bare 50 kbps.

Har kommet til noen og 90% to ganger nå, da jeg bare får en feilmelding om at den ikke kan lagre fila :|

Lenke til kommentar

Det er veien å gå vist du vil lage en ny character ja:p Har ikke fått prøvd det enda.

Men siden vi er inne på /played! Jeg har 130 dager på roguen min nå, og 60 på priesten..

Alt for mye!:(

Husker en som var på serveren min som hadde over 300 dager played når TBC kom ut:p

Lenke til kommentar
15 timer played og level 47, er magisk med RaF!

spiller du alene eller med andre? Dvs dine kontoer osv.

Jeg spillte alene med 3 kontoer og fikk 1stk lvl 60 shaman med full (på lvl 60) JC og LW + FA og mat.

+ lvl 30 x 2 alter på totalt 27timer.

Vil si 50% av tiden var looting, kunne HS IF , selge RAF-summone tilbaket på alle RAF spillerene. Genialt i for eks SM runs.

Lenke til kommentar

Kjørte på med en 10-days-wotlk-trial på accounten min i stad. Lagde meg en DK og levlet opp til level 58. Det var sinsykt morsomt med alt det nye, men jeg vet ikke helt om jeg orker å starte igjen. Uansett, spørsmålet mitt er som følger: Hvor høyt kan jeg levle med denne trial-accounten? 70?

Lenke til kommentar
15 timer played og level 47, er magisk med RaF!

spiller du alene eller med andre? Dvs dine kontoer osv.

Jeg spillte alene med 3 kontoer og fikk 1stk lvl 60 shaman med full (på lvl 60) JC og LW + FA og mat.

+ lvl 30 x 2 alter på totalt 27timer.

Vil si 50% av tiden var looting, kunne HS IF , selge RAF-summone tilbaket på alle RAF spillerene. Genialt i for eks SM runs.

Jeg spiller med en kompis. Han starta ny account, mens han booster oss med presten sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...