Lightningwolf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 :!:LEEEEEEROOOOOOYYYYYY JEEEEENKIIIIINNNSSSS. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er det mulig å flytte en karakter over på en server med paid character move, for så å bruke free character move tilbake, før de 30 dagene som må gå for å bruke paid character move? Står ingenting om det i free character move FAQen. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har forstått det slik at du ikke får til å PCT til Free Character Transfer servere. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ok, så med neste tier vil det komme nye emblems: It won't be quite as easy to get deadly items via emblems of conquest as hateful items currently are via emblems of valor Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Isåfall er det bare å bruke resten av Heroism emblems på mount, siden det ikke vil komme noe bedre gear fra dem. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tipper dette da blir emblems man utelukkende får i Ulduar (eventuelle andre instanser de slipper samtidig) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gah :| Blir så lei ... Driver og installerer WoW på laptopen. Å få ned WoW og TBC gikk greit, installasjon osv. Så kommer patchinga fra 3.0.1 til 3.0.2. Blizzard sin tracker svarer ikke, og jeg har drevet og prøvd forskjellige mirrors i hele dag. Eneste jeg får noenglunde brukbar speed hos, er Filefront, og bare 50 kbps. Har kommet til noen og 90% to ganger nå, da jeg bare får en feilmelding om at den ikke kan lagre fila :| Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Bruk ekstern HD, nettverk eller lignende for å dra det over fra en annen maskin Går mye kjappere Edit: hvis du har muligheten til det da Endret 7. februar 2009 av daruu Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er harddisken din FAT-formatert? FAT støtter ikke store filer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg kan gjøre det ja, men gidder ikke vente til mandag for å spille. Vil spille nå Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 15 timer played og level 47, er magisk med RaF! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jepp. RaFer en ny mage + en druid nå. Er digg. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er veien å gå vist du vil lage en ny character ja:p Har ikke fått prøvd det enda. Men siden vi er inne på /played! Jeg har 130 dager på roguen min nå, og 60 på priesten.. Alt for mye! Husker en som var på serveren min som hadde over 300 dager played når TBC kom ut:p Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er veien å gå vist du vil lage en ny character ja:p Har ikke fått prøvd det enda. Men siden vi er inne på /played! Jeg har 130 dager på roguen min nå, og 60 på priesten.. Alt for mye! Husker en som var på serveren min som hadde over 300 dager played når TBC kom ut:p Var vel ikke denne charactern her? http://wow.gamona.de/images/upload/2760.jpg Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hah ja det har du rett i:p Chinese farmer som faktisk er fra kina! Men var en veldig grei person:p Trur faktisk han har slutten å spille nå. Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva er grunnen til at det er forskjellige farger på de kommende tier8-delene? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 10 og 25 mans versjonene har forskjellige farger. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 15 timer played og level 47, er magisk med RaF! spiller du alene eller med andre? Dvs dine kontoer osv. Jeg spillte alene med 3 kontoer og fikk 1stk lvl 60 shaman med full (på lvl 60) JC og LW + FA og mat. + lvl 30 x 2 alter på totalt 27timer. Vil si 50% av tiden var looting, kunne HS IF , selge RAF-summone tilbaket på alle RAF spillerene. Genialt i for eks SM runs. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kjørte på med en 10-days-wotlk-trial på accounten min i stad. Lagde meg en DK og levlet opp til level 58. Det var sinsykt morsomt med alt det nye, men jeg vet ikke helt om jeg orker å starte igjen. Uansett, spørsmålet mitt er som følger: Hvor høyt kan jeg levle med denne trial-accounten? 70? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 15 timer played og level 47, er magisk med RaF! spiller du alene eller med andre? Dvs dine kontoer osv. Jeg spillte alene med 3 kontoer og fikk 1stk lvl 60 shaman med full (på lvl 60) JC og LW + FA og mat. + lvl 30 x 2 alter på totalt 27timer. Vil si 50% av tiden var looting, kunne HS IF , selge RAF-summone tilbaket på alle RAF spillerene. Genialt i for eks SM runs. Jeg spiller med en kompis. Han starta ny account, mens han booster oss med presten sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå