Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Du kan bare ta samme heroicen 1 gang per dag..

Har du for eksempel gjort Heroic Nexus ved middagstider, kan du ikke ta den på nytt før klokka er etter 3 om natta...

Men du kan gjøre andre heroics, da... Men maks samme heroic en gang per dag!

Er samme greiene som ved daily quests =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan bare ta samme heroicen 1 gang per dag..

Har du for eksempel gjort Heroic Nexus ved middagstider, kan du ikke ta den på nytt før klokka er etter 3 om natta...

Men du kan gjøre andre heroics, da... Men maks samme heroic en gang per dag!

Er samme greiene som ved daily quests =)

Heroics resettes kl 06:00, dailies resettes derimot 03:00

Lenke til kommentar
Heroics resettes kl 06:00, dailies resettes derimot 03:00

Ettersom jeg har skjønt det er timeren relativ og forskjellig fra instance til instance, dvs at vær instance kjører på sin individuelle klokke og blir tilgjennelig igjen alt etter når du ble saved. Var i alle fall slikt jeg ble forklart det. Mener så bestemt at en instance jeg var saved for ble tilgjengelig for meg kl 2 på natta. Kan hende jeg husker feil dog.

Lenke til kommentar

Nei tenkte heller slik at det var en 20 timers "saved" periode hvor du ikke kunne ta den instancen men at den timeren ikke satte i gang før du var saved for den instansen, dvs om du startet en instance kl 12 på formiddagen så var den ikke åpen igjen for kl 10 på morningen neste dag.

Lenke til kommentar
Hvor langt kan du levle på en 10 dager nå om dagen?

Tviler på at det finnes noe statistikk over hvor mye XP man teoretisk kan få per time da det er en del variabler i bildet, men du kan fint bli 80 på 10 dager uten RAF og heirloom shoulders. Selv ved slapp og ueffektiv spilling tar det ikke stort mer enn i overkant av 5-6 timer per level fra 70 til 80. 1 til 70 tar vel omtrent like lang tid som 70-80. Med RAF kan du bli 60 på bare noen timer /played.

Lenke til kommentar
Hvor langt kan du levle på en 10 dager nå om dagen?

Tviler på at det finnes noe statistikk over hvor mye XP man teoretisk kan få per time da det er en del variabler i bildet, men du kan fint bli 80 på 10 dager uten RAF og heirloom shoulders. Selv ved slapp og ueffektiv spilling tar det ikke stort mer enn i overkant av 5-6 timer per level fra 70 til 80. 1 til 70 tar vel omtrent like lang tid som 70-80. Med RAF kan du bli 60 på bare noen timer /played.

Var ikke akkuratt det svaret jeg var ute etter!

Lurer på om du kan komme lenger enn level 20 på en trial account.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...