AnewZ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Leste priest changes, var en del pene der Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Må si jeg ble fornøyd med priest changes selv! Noen som vet om det går ann å snakke til en GM om å få fullversjon av WoW aktivert når man spiller på trial og har betalt for fullversjon? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Sansynligvis så kan dem ikke hjelpe deg. edit: så dette i if en dag Endret 5. februar 2009 av Sink Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Now there's a GREAT feast Lenke til kommentar
Sati Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg klarte å sette språk til engelsk ved å komme borti et par knapper samtidig. Har satt det til norsk i windows så alt er riktig der, men det er fortsatt engelsk tegnsett i WoW, noen som har en løsning? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er det noe commando eller script som gjør at jeg zoome enda mer ut? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 /console cameraDistanceMax 50 Sett den mellom 0 og 50. 50 er maksimum. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 kan laste ned en addon også som gjør at man kan scrolle noe sykt Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva heter den addonen? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) denna er det. det er "bare" 50men det er vel nok tror den gjør at du kan scrolle ut. har den ikke selv.. http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...camera-2-4.aspx Endret 6. februar 2009 av Dovito Lenke til kommentar
tmg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvilke gem designs lønner det seg å kjøpe først for JCtokens i dalaran? Har kjøpt 27 int patternet og en gem til mitt eget gear, nå har jeg 1 token og lurer på hvilket design jeg skal kjøpe om 2 dager :> Hadde vært fint å kunne få inn litt penger etter å ha brukt nok tid/krefter/penger på å levle driten.. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Avhenger fra server til server. Sjekk AH. Som regel går rene røde gems bra(+19spell power, +16strength). Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 denna er det. det er "bare" 50men det er vel nok tror den gjør at du kan scrolle ut. har den ikke selv..http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...camera-2-4.aspx "WARNING: This addon is OBSOLETE and no longer needed! Please remove it from your Interface > AddOns folder. The following two console commands, entered once only, achieves what we want: /script SetCVar("cameraDistanceMax", 25) /script SetCVar("cameraDistanceMaxFactor", 2)" Det er som du ser ikke noe poeng i denne addonen lengre. 50 er forresten maks i wow, det er ikke mulig med lengre ut enn det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Aww, RL skulle beatboxe på VT hvis vi oneshotta alt i Naxx 25man igår så klarer 1 jævel og gå feil på Thaddius. Hvilke gem designs lønner det seg å kjøpe først for JCtokens i dalaran?Har kjøpt 27 int patternet og en gem til mitt eget gear, nå har jeg 1 token og lurer på hvilket design jeg skal kjøpe om 2 dager :> Hadde vært fint å kunne få inn litt penger etter å ha brukt nok tid/krefter/penger på å levle driten.. Hvis du har disignsa du trenger selv er det nesten like greit å kjøpe dragon's eye. Selger for 150g og du trenger 1 token for et øye. Endret 6. februar 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Aww, RL skulle beatboxe på VT hvis vi oneshotta alt i Naxx 25man igår så klarer 1 jævel og gå feil på Thaddius. Er jo ikke wipe på thaddidus om en går feil? ;o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Aww, RL skulle beatboxe på VT hvis vi oneshotta alt i Naxx 25man igår så klarer 1 jævel og gå feil på Thaddius. Er jo ikke wipe på thaddidus om en går feil? ;o Kommer ann på hvor "godt" raidet er. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Aww, RL skulle beatboxe på VT hvis vi oneshotta alt i Naxx 25man igår så klarer 1 jævel og gå feil på Thaddius. Er jo ikke wipe på thaddidus om en går feil? ;o Var vel MT + 1-2 til men siden jeg vet hvor mange sa jeg bare 1 jævel. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvordan funker egentlig det systemet med heroics? Hører folk sier de er saved osv. Skyt meg om det er dumt spm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå