eXa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er med matsemann her, gjør livet surt for jævelen. sånne personer ikke noe jeg ville spillt med ihvertfall Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Helt enig. Burde virkelig ikke fortjene å gå rundt som at han aldri hadde gjort noe galt! Men jeg tror faktisk Blizzard har begynt å ta litt slike saker og nå. Vet ikke om ninjalooting da.. Men vertfall med scamming og mats stjeling har de blitt bedre:) Husker før så var det ingenting de kunne gjøre med dette. Men hørte om en som hadde gjort akuratt dette for ikke så lenge siden og han blei tatt fra det han hadde stjålet, og den uskyldige personen fikk det tilbake i golds eller items. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde personlig flamet han dagen lang, postet på ... all forums som peker til serveren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Get the fuck over it, og spill videre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så vedkommende kan gjøre det igjen? Dårlig forslag imo. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gjør noe med det, hvertfall ikke la han gjøre det flere ganger. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er usikker på om jeg hadde gjort det samme. Jeg mener, hadde de fjerna kravet fra ''Master of Wintergrasp'' hadde jeg gitt stor faen, men nå er det demotiverende å jobbe med den achievementen på grunn av mounten. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da har jeg achievementen fra første boss i AN også.2 ele shamans 1 rogue 1 retpala 1 protwarrior vi tenkte healing var for pyser, bruteforca ned mens jeg tanka alt uten healing hadronox denied, samme måten. Gotta go nede på første forsøk også. 2 shamans og 1 paladin, uten healing... hadde det vært klasser uten form for healing så hadde det vært noe annet. Totalt ble det slengt to heals fra shamanen. hadde aldri gått hvis ikke de hadde gått full pupp på dps. Uvant å måtte poppe BL før jeg puller grunnet aggro Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi gjorde Watch him die med en deathknight som pullet alt til døra, 1 protwarrior klar med shieldwall og challenging shout når deathknighten døde, meg og en shaman som dps og en restodruid klar med shadowmeld. En av de vanskeligste vi gjorde, rett under Emerald og Ruby void samtidig. Gotta go var jo umulig uten 5 dps, og selv da vanskelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi gjorde Watch him die med en deathknight som pullet alt til døra, 1 protwarrior klar med shieldwall og challenging shout når deathknighten døde, meg og en shaman som dps og en restodruid klar med shadowmeld. En av de vanskeligste vi gjorde, rett under Emerald og Ruby void samtidig. Gotta go var jo umulig uten 5 dps, og selv da vanskelig. Når vi gjorde Watch Him Die, løp jeg til instanse-inngangen, og før de nådde meg gikk jeg ut. Så sprang jeg inn igjen, og når mobsa kom halvveis til bossen, døde bossen. Hurra! Gotta Go er kjempelett nå som vi har 4 minutter isteden for 2. Tok'n med 1 minutt til overs. Emerald og Ruby Void samtidig høres interessant ut. Vi tok Ruby og Bronze Void samtidig, og så tok vi Emerald Void etterpå hvor vi hadde to tanks og tre DPS. Healeren var maintank, og når mounten hans døde, stod han og healet under. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi failet alltid når vi prøvde kite teknikker på watch him die, de merksnodigste ting gjorde så aggro ble skifta, ene gangen det så ut til å funke pulla plutselig roguen aggro fra alle watchers når han breaka stealth Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Woot. La nettopp merke til en ny guild på min realm, nemlig Loot FTW. Ser ut som om de har gjort transfer fra Twilight's Hammer til Kor'gall. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 er du horde eller alliance på Korgall? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Aww:( Skjer litt for ofte! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ai ai ai man ser nå mye rart når man spiller. I går var det en mage og en rogue som dulerte utenfor Orgrimmar. Ingen av dem kunne være noe spesiell god av seg for kampen varte og rakk uten at noen vant. Men det som fikk meg til riste på hodet var at magen brukte Polymorph hele tiden, så snart polymorph var brukbart igjen brukte magen den. Roguen vant og fikk slengt i trynet "You cheating bastard, potting all the time". Måtte riste på hodet av 2 ting. 1. En level 75 mage viste ikke hvordan polymorph funker 2. Samme magen viste ikke at CDen for pots starter først etter at kampen er over. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hah! Ja er en del slike folk:p Er det samme når jeg tar pugs. Er så mange folk som ikke greier å lese chaten.. Raidleader sier liksom: [item] will be raidrolled. Så begynner rundt 10 folk å spamme rolls og klage på at de ikke får itemet:p Alltid en god latter når du drar med pugs! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tror jeg skal forholde meg fra å PuGe Sarth i helgen, hadde planer om det men tror jeg heller venter til guilden skal gjøre det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Går greit om du har en RL/ML du kan stole på, eller som er fra en av de "store" guildene på serveren. Om de ninjaer blir de kicket om guilden er seriøs. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Folk fått med seg de nye Class Change updates da?=) Mye bra å lese der! Kommer vell mye mer i løpet av uken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå