Slimda Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trenger vel ikke konto for å se den? er ganske sikker på at det er bare å klikke videre... Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 "This video or group may contain content that is inappropriate for some users," og ser ikke noe gå videre funksjon:p Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sant, ser det nå... Lag deg en konto, det er vel verdt det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da har jeg achievementen fra første boss i AN også. 2 ele shamans 1 rogue 1 retpala 1 protwarrior vi tenkte healing var for pyser, bruteforca ned mens jeg tanka alt uten healing hadronox denied, samme måten. Gotta go nede på første forsøk også. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da har jeg achievementen fra første boss i AN også.2 ele shamans 1 rogue 1 retpala 1 protwarrior vi tenkte healing var for pyser, bruteforca ned mens jeg tanka alt uten healing hadronox denied, samme måten. Gotta go nede på første forsøk også. Nice:p Må prøve på disse jeg og! Føler at den på første bossen kan vere ganske hard vist du ikke har gode folk med:p Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Finnes det noen addon som hjelper deg med å finne rarespawns? Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg tok nettopp den første i AN sjøl. jeg som prot warrior samlet opp alle mobsa, Shockwave, og løp til inngangen med de etter meg tok noen forsøk, men funka til slutt. Hadronox denied og gotta go var sinnsykt mye lettere Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når jeg skal lete etter rare spawns mounter jeg flying mounten min (om jeg kan det) og spammer macroen "/target 'NAME'" og håper jeg treffer noe. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Driver og løper rundt i gode gamle Eastern Kingdoms og gjør Elder Achievements. Fy faen så jeg savner dette contentet. Blizzard har mye å vinne dersom de bruker det til f. eks nye instancer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Fy faen som jeg hater Azeroth kontinentet Har levela litt for mange chars opp til 60 (eller mid-30's 40's). Barrens er puuuuke. Thousand Needles, enda mere puuke. Badlands æsssj..Silverpine forest ewwww. Nei..vil ikke tilbake dit. Brekker meg faktisk ved tanken på å levele Mining på Death Knighten min snart. Endret 4. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjøpte mats til Spiked Titansteel Helm i går så en BS kunne lage den til meg, men pga kraftig lag lagde han feil hjelm (Brilliant). Begge to har ticketa GMs, men har ikke fått svar enda. Vil dette gå ann å få ordna eller må jeg bare prøve å få igjen mats fra han eller få han til å lage en ny? Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 tror nok du må vente på svar fra GM, kan ikke forstå det hvis dem ikke kan ordne opp i det. Eller så kan du jo evt. finne noen som skal lage hjelmen du fikk og heller få mats av den personen Win, win situasjon for begge ;D Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fy faen som jeg hater Azeroth kontinentet Har levela litt for mange chars opp til 60 (eller mid-30's 40's). Barrens er puuuuke. Thousand Needles, enda mere puuke. Badlands æsssj..Silverpine forest ewwww. Nei..vil ikke tilbake dit. Brekker meg faktisk ved tanken på å levele Mining på Death Knighten min snart. Hehe. Jeg er nesten aldri i gamle Azeroth bortsett fra når jeg står i IF, så jeg savner det dypt i allefall. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da har jeg achievementen fra første boss i AN også.2 ele shamans 1 rogue 1 retpala 1 protwarrior vi tenkte healing var for pyser, bruteforca ned mens jeg tanka alt uten healing hadronox denied, samme måten. Gotta go nede på første forsøk også. 2 shamans og 1 paladin, uten healing... hadde det vært klasser uten form for healing så hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Finn 1 feil ? Endret 4. februar 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Finn 1 feil ? Er det den mounten med passasjer seter? Blei det ninja eller? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er den ja, 0.02% drop rate. ML kicka alle ut av raidet & tok den selv. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ahh det er surt:/ Viste ikke at den kunne droppe engang:p Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Post det på realm-forumet på det offisielle wow-forumet så han aldri får gruppe igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Migrate, så er alt glemt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå