Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg achievementen fra første boss i AN også.

2 ele shamans

1 rogue

1 retpala

1 protwarrior

vi tenkte healing var for pyser, bruteforca ned mens jeg tanka alt uten healing

hadronox denied, samme måten.

Gotta go nede på første forsøk også.

Nice:p Må prøve på disse jeg og! Føler at den på første bossen kan vere ganske hard vist du ikke har gode folk med:p

Lenke til kommentar

Fy faen som jeg hater Azeroth kontinentet :p Har levela litt for mange chars opp til 60 (eller mid-30's 40's). Barrens er puuuuke. Thousand Needles, enda mere puuke. Badlands æsssj..Silverpine forest ewwww.

Nei..vil ikke tilbake dit. Brekker meg faktisk ved tanken på å levele Mining på Death Knighten min snart.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kjøpte mats til Spiked Titansteel Helm i går så en BS kunne lage den til meg, men pga kraftig lag lagde han feil hjelm (Brilliant). Begge to har ticketa GMs, men har ikke fått svar enda. Vil dette gå ann å få ordna eller må jeg bare prøve å få igjen mats fra han eller få han til å lage en ny?

Lenke til kommentar
Fy faen som jeg hater Azeroth kontinentet :p Har levela litt for mange chars opp til 60 (eller mid-30's 40's). Barrens er puuuuke. Thousand Needles, enda mere puuke. Badlands æsssj..Silverpine forest ewwww.

Nei..vil ikke tilbake dit. Brekker meg faktisk ved tanken på å levele Mining på Death Knighten min snart.

Hehe. Jeg er nesten aldri i gamle Azeroth bortsett fra når jeg står i IF, så jeg savner det dypt i allefall.

Lenke til kommentar
Da har jeg achievementen fra første boss i AN også.

2 ele shamans

1 rogue

1 retpala

1 protwarrior

vi tenkte healing var for pyser, bruteforca ned mens jeg tanka alt uten healing

hadronox denied, samme måten.

Gotta go nede på første forsøk også.

2 shamans og 1 paladin, uten healing... hadde det vært klasser uten form for healing så hadde det vært noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...