Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm. Dette eller Jewelcrafter siden det også passer godt sammen med mining:p

 

Men er vanskli valg synest da jeg mellom de to. Er de to proffesions som gir mest der Jewelcrafting har egne gems, og blacksmithing har ekstra sockets. Kan vell tjene litt mer på Jewelcrafting også.

 

LW er faktisk ikke så effektiv fordi alle proffesions gir ca 50 mer av den staten du vil ha i form av enchants, bedre flasks etc.. Men BS og JC ligger litt høyere enn resten.

Lenke til kommentar

Ja skulle ønske jeg gjorde litt klokere valg:p Har mining og LW som rogue. Greit nok med LW da, og gode penger med mining. Kan ikke akuratt si de er så veldig gode når det kommer til dps boost og sånt:)

 

Er vertfall heldig nok å ha enchanting på alten min slik at jeg får disenchantet alt grønt jeg får:p Spart mye på det.

 

Vist jeg skulle velge igjen hadde jeg tatt Blacksmithing og JW. Men er tunge proffesions å få opp da uten noe gathering proff.. Men sånt er vell noe du kan skaffe på en alt. Så du får gratis mats!

Lenke til kommentar
Ja skulle ønske jeg gjorde litt klokere valg:p Har mining og LW som rogue. Greit nok med LW da, og gode penger med mining. Kan ikke akuratt si de er så veldig gode når det kommer til dps boost og sånt:)

 

Er vertfall heldig nok å ha enchanting på alten min slik at jeg får disenchantet alt grønt jeg får:p Spart mye på det.

 

Vist jeg skulle velge igjen hadde jeg tatt Blacksmithing og JW. Men er tunge proffesions å få opp da uten noe gathering proff.. Men sånt er vell noe du kan skaffe på en alt. Så du får gratis mats!

Rull deg en Death Knight og ta opp Mining på han. Er'ke noe problem å skaffe seg mats =)

Lenke til kommentar

Vel han sier han har minin i alle fall sp BS skulle ikke være det problemet.

 

Eneste er at det er rimelig sinnsvakt kjedelig og tidkrevende å samle ores i gamle delen av WoW kun med groundmount. Tok meg 1.5 time å samle 300 saronite ore men på samme tid samlet jeg bare rundt 175 mithrile ore. Mange spawn nodes klart men ridingen mellom dem tar lang lang tid.

Lenke til kommentar

Har hatt noen venner som dette har skjedd med. Er som regel at de går inn på en link som er keylogger.. Da har vell de passorde med en gang.

 

Noen ekstra dumme folk får vell e-post der de utgir seg for å vere blizzard og spør etter all informasjon for å oppdatere accounten eller noe sånt:p Ser helt likt ut så vist de massesender disse er vell det noen som må tru på det.

 

Pleier å vere en del keyloggers på forum, spesielt guild forums vertfall.

Lenke til kommentar

Hva faen skal jeg besøke "noob gold sites" for? Klarer da å skaffe meg penger på en lovlig måte selv. :)

 

Aner ikke hvordan dette har skjedd jeg.

 

Har vært aktiv siden mars 05, første gang dette har skjedd med noen av mine kontoer.

 

Pleier det forresten å ta veldig lang tid før man får svar fra en GM?

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Hva faen skal jeg besøke "noob gold sites" for? Klarer da å skaffe meg penger på en lovlig måte selv. :)

 

Aner ikke hvordan dette har skjedd jeg.

 

Har vært aktiv siden mars 05, første gang dette har skjedd med noen av mine kontoer.

 

Pleier det forresten å ta veldig lang tid før man får svar fra en GM?

 

For å si det slik, ikke planlegg noe viktig de neste 6 timene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...