Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, kuleste zg run ever :) .

Hadde kjernen i guildet (etter all leavinga, og vi fikk tilbake en d00rf priest :D ), fikk også tilbake 2 huntere (eller den ene ble overtalt til å bli fordi GM hadde gitt drita mye dark iron til han). Men wipa så det holdt på snake :wee: . men fordi han sendte ut en stråle som skada alle i raidet for 5000-20000 nature damage :) . Måtte også resettes av GM pga han var bugga.

Men egentlig alle bosser til og med panther: 0 wipes og IMBA dps, 6 rogues.

 

Er nå honored hos zg troll :)

Lenke til kommentar
Tja, si det. Den proccer ikke så ofte, men jeg skulle tro 2x daggers = 2x buffs.

 

Majordomo nede, forresten, første gang for guildet. Leaf, Fireproof cloak og Cauterizing band.

5779193[/snapback]

 

Gratulere med den, fekk dere ein liten test på Ragnaros også.

 

Tok Domo og Ragnaros for første gang idag. Var drit gøy, fikk også raska med meg Prophecy gloves.

Lenke til kommentar

Det har blitt veldig lite tid til WoW-spilling for meg i det siste, men ettersom jeg er blitt forkjølet og holder meg hjemme fikk jeg spilt meg opp til lvl 50 i dag. Ettersom gearet mitt er veldig utdatert trenger jeg tips til hvilke instancer/quests jeg burde fokusere på fremover. Hvis det er noe som er enklere å kjøpe enn å skaffe selv, tror jeg det skulle gå bra, ettersom jeg har rundt 230g. Alle spells og slikt er oppdatert, det eneste som må friskes skikkelig opp er gearet.

Lenke til kommentar
Det har blitt veldig lite tid til WoW-spilling for meg i det siste, men ettersom jeg er blitt forkjølet og holder meg hjemme fikk jeg spilt meg opp til lvl 50 i dag. Ettersom gearet mitt er veldig utdatert trenger jeg tips til hvilke instancer/quests jeg burde fokusere på fremover. Hvis det er noe som er enklere å kjøpe enn å skaffe selv, tror jeg det skulle gå bra, ettersom jeg har rundt 230g. Alle spells og slikt er oppdatert, det eneste som må friskes skikkelig opp er gearet.

5781004[/snapback]

 

Vanskelig å si uten å vite hvem klasse du spiller, eller hva du har av gear nå :)

Lenke til kommentar
Det har blitt veldig lite tid til WoW-spilling for meg i det siste, men ettersom jeg er blitt forkjølet og holder meg hjemme fikk jeg spilt meg opp til lvl 50 i dag. Ettersom gearet mitt er veldig utdatert trenger jeg tips til hvilke instancer/quests jeg burde fokusere på fremover. Hvis det er noe som er enklere å kjøpe enn å skaffe selv, tror jeg det skulle gå bra, ettersom jeg har rundt 230g. Alle spells og slikt er oppdatert, det eneste som må friskes skikkelig opp er gearet.

5781004[/snapback]

 

Vanskelig å si uten å vite hvem klasse du spiller, eller hva du har av gear nå :)

5781223[/snapback]

 

Hvilken! :no:

Lenke til kommentar
Det har blitt veldig lite tid til WoW-spilling for meg i det siste, men ettersom jeg er blitt forkjølet og holder meg hjemme fikk jeg spilt meg opp til lvl 50 i dag. Ettersom gearet mitt er veldig utdatert trenger jeg tips til hvilke instancer/quests jeg burde fokusere på fremover. Hvis det er noe som er enklere å kjøpe enn å skaffe selv, tror jeg det skulle gå bra, ettersom jeg har rundt 230g. Alle spells og slikt er oppdatert, det eneste som må friskes skikkelig opp er gearet.

5781004[/snapback]

 

Vanskelig å si uten å vite hvem klasse du spiller, eller hva du har av gear nå :)

5781223[/snapback]

Damn, det var talentløst av meg å glemme å si det. Jeg er Gnome Mage. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...