Slimda Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor er det folk dummer seg ut egentlig i timed run? lav dps? Lav DPS, for sakte pulls og generelt for treigt tempo. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da var du mer enn ti sekunder for sen Så fort timeren går ut sprinter han inn i portalen uansett om han er på 1 eller 100% Vet, men det er fremdeles lov å håpe at man kunne gjort noe skade Hvor er det folk dummer seg ut egentlig i timed run? lav dps? I vårt tilfelle var det en kombinasjon av litt lav DPS og at folk skulle stoppe og plukke opp ting fra de man hadde knertet. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror det pleier å vere litt forskjelligt. Lav dps er vell det som skjer oftest. Det jeg har opplevd er som oftest at tanken går litt for fort fram og healeren greier ikke å holde med, så dør enten tanken eller en dps. Vist en dør er jo det nesten lost:p Er vell nesten på slutten der med skeletons det skjer. Tror det har en del å si med group setup og. Er vell bra med god aoe, som greier å holde seg vekke fra å overagroe eller har abilities for å komme seg vekk fra mobsa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da var du mer enn ti sekunder for sen Så fort timeren går ut sprinter han inn i portalen uansett om han er på 1 eller 100% Vet, men det er fremdeles lov å håpe at man kunne gjort noe skade Ugh. Husker vi rakk bossen akkurat, og begynte å DPSe han ned. Var vel på 30% ellerno at han bestemte seg for å løpe inn i portalen og la oss stå igjen som noen høns. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor er det folk dummer seg ut egentlig i timed run? lav dps? Jeg har bare misset timed en gang, og det var når førsteboss chaina så på trynet at det tok oss alt for lang tid å få ham ned. Det var første gang, deretter kjørte vi den 4 ganger på rad slik at alle fikk mount. Unntatt meg da, som ikke ville ha mounten. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har et lite problem med at WoW bugger seg. Spells skifter ikon osv. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har et lite problem med at WoW bugger seg. Spells skifter ikon osv. Noen som kan hjelpe? Bruker du mange macros? Å slette WTF og interface mappa hjelper alltid! Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eller en DK med frost presence som whiner over hvor elendig tanken er som ikke klarer å holde aggro. Ja den kjenner jeg til. Var i HOS HC jeg tanket med Pala'en min. Allt gikk bra, så kom vi til den eventen med Dvergen der mobs kommer springende - desverre døde Dvergen slik at eventen stoppet men DK'en hadde også dødd. Vi startet eventen på nytt, men pluttselig var det dritt vanskelig å holde aggro og jeg sprang rundt som en tulling. Vi wipa selfølgelig, det var da vi fant ut at DK'en hadde brukt frost presence fordi han var redd for å dø igjen. Det han ikke tenkte på var jo at han da lett tok aggro, spesiellt siden han var i dps gear. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hah smart ja:p Er vell bare noe man må regne med når vi tar Pugs:) Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har en account med en del charracters jeg har lyst til å selge. 70 - Warrior 52 - Rogue 51 - Mage 47 - Paladin 44 - Hunter 19 twink - rogue 29 twink - warrior Er ikke noe bra geara eller noe. Hva kan jeg regne med å få for den? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvor er det folk dummer seg ut egentlig i timed run? lav dps? Jeg har bare misset timed en gang, og det var når førsteboss chaina så på trynet at det tok oss alt for lang tid å få ham ned. Det var første gang, deretter kjørte vi den 4 ganger på rad slik at alle fikk mount. Unntatt meg da, som ikke ville ha mounten. Husker en av våres første run på timed, vi gikk jo rett til siste bossen, drepte den så til timed bossen, ble ekstra hastverk =) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har en account med en del charracters jeg har lyst til å selge. 70 - Warrior 52 - Rogue 51 - Mage 47 - Paladin 44 - Hunter 19 twink - rogue 29 twink - warrior Er ikke noe bra geara eller noe. Hva kan jeg regne med å få for den? Ikke noe. Kanskje 100 kr hvis du er überheldig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For det første er kontoselging ikke lov, og det kan faktisk medføre bøter. For det andre så ville du tjent nærmest null på en slik kjedelig konto som du har. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Woho, ny rekord, 19 wipes totalt og klarte ikke sistebossen på Oculus Hc E1: PuG Endret 3. februar 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke overraskende, bossen der er jo faktisk vanskelig med folk som ikke skjønner bæret. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ley-Guardian Eregos er egentlig veldig enkel, men det er STOR hjelp å bruke ventrilo eller teamspeak med folk man ikke er kjent med. Og så er det viktig at alle i party vet hva de forskjellige dragene gjør før man starter selve fighten Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Oppsette vårt var: 2 tank dragons 2 healer dragons 1 DPS dragon Forsøkte 2 ganger med å flykte fra han når han var enraged ved å følge en spiller men kordinasjonen var elendig. Når han begynner med "Such incolence, such arroganse" så skulle alle normalt sett fly avgårde men få gjorde det, så med martyr oppe endte jeg med et langt fall. 2 ganger forsøkte vi med å bare komme oss unna uten noe kordinasjon, som fungerte veldig godt helt til 40% for da presterte healeren å glemme jobben sin så vi strøk med. Men var PuG så forventer ikke noe annet, skal ta et guildrun i dag tror jeg. Endret 3. februar 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes at siste bossen i Oculus HC er gøyest når alle er den grønne dragen ;p Men kan være **** å ta med folk som ikke vet hva de skal gjøre ja. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var i går forøvrig veldig sent på natta (3 om morningen) så skulle være klar for en guildrun når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå