Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Husker jeg var i en UK heroic gruppe som druid tank og en meget god healer. Første bossen var det faktisk så dårlig dps at vi wipet 2-3 ganger pågrunn av at det tok for lang tid:p Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Alle heroics er vanskelig om du har en gruppe med grønnkledde ferskinger Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvis gruppa di hadde under 1k DPS per person er det ikke akkurat healeren sin skyld at han går OOM da. Har selv vært der og det er ikke så jævlig gøy når 2 stykker blir truffet av AoE samtidig som jeg kunne gjort mer DPS selv i holy specc... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sant, ser nå at jeg formulerte meg litt teit og fremstilte det som om det var healerens feil. Gjorde en guildversjon av samme run dage etterpå, fikk 2 min achivementen på Loken. Og når man er inne på achivement, forsøkte Culling of Stratholm i går, timed run, og var nøyaktig 10 sekunder for sent. Timed bossen forsvant akkurat når vi rundet hjørnet. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja timed kan vere litt irriterende ja:p Har greid den men har hatt ganske mange der vi wipet i det rommet før med alle undead folka. Går vell ganske lett vist du vet hvilke classer å ta med.. Skal få litt bedre gear så begynne å få alle heroic achivements med noen venner:) Er vell ikke så vanskli nå når siste boss i AN achivementen er nerfa. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Var guildrun så jeg sa ganske enkelt "hold on, it's going to be a bumpy ride". Healern hadde det strevsomt for så snart ene gruppen var dau raste jeg avgårde til neste, nevrotisk buske etter CoS Har faktisk ikke klart AN heroic enda, mye grunnet den forbanna skirmisher mobben som jeg ikke klarer å holde aggro på. Den syler og på cloth kisen i gruppen og uansett hva jeg gjøre så klarer jeg ikke å få han av, Righteous defens funker ikke og den holy bitchslap handa funker ikke, all holy damage jeg gjør har null effekt på han. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hah ja har faktisk ikke prøvd den enda:) Du kan jo prøve å ta med deg classer som er flinke til å ikke ta agro. Slik som rogues og hunters, og di gir jo stor boost med threat! Serlig rogue som kan gi deg threat på alle mobsa med å spamme Fan of Knives:) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det går ikke å holde aggro, det som er meningen. Få alle til å focus fire på han så han dør før han får slått på cloth folket. Du kan også gi casters hand of protection om du er grei. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Regnet med det var noe slik. Da er det bare en ting å gjøre, no PuGs til AN. Får sette sammen folk fra guilden til et AN run med fokus på høy DPS. Hand of protection, damit Lure meg å glemme av slike ting. Endret 2. februar 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Gjorde Old Kingdom hinn dagen. Var en warlock i gruppen som låg under 1k dps. Skammelig at han i det hele tatt vurderte eller joina en HC gruppe imo. Ble også wipefest på første bossen og endte med at gruppen ble oppløst. Endret 2. februar 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tanker selv som druid og synes det går greit, men er jo alltid en dps warrior i gruppen min som bare må spamme recklessness og bladestorm på trash og whine til meg at jeg er en dårlig tank -.- Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eller en DK med frost presence som whiner over hvor elendig tanken er som ikke klarer å holde aggro. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er så glad for at jeg er rogue med Trick of the Trade + vanish/shadowmeld:p Jeg har prøvd å spilt fury warrior og noen andre classer. Er nesten ikke kjekt fordi du må vere så forsiktig! Var ikke like frampå som han du beskriver da , så kanskje tanken jeg var med ikke var så god:p Men fikk vertfall agro hele tiden! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gah. Blir så lei. Loker rundt på en RP-server og koser meg med litt RP, bare for å bli møtt av nublets som maser i vei om at WoW ikke er et rollespill og kaller meg nerd og geek og idiot og flere andre mindre pene ting for at jeg går rundt i Stormwind og prater til NPCer, RPer med kompisen min ute i villmarka osv. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 RP servere har et tileggsreglemang i forhold til normale servere, så rapporter dem for deretter å sette dem på ignore. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 HoL under 30min så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 HoL under 30min så er jeg fornøyd. Ja det hadde jeg og vert;) Men for min del gjør jeg nesten ikke heroics lenger. Ganske rart å tenkte på at jeg allerede er lei det nå, menst jeg enda tok heroics rett før WotLK kom ut:/ Får håpe det kommer mange nye spennendes heroics i senere patcher. Alt har gått så fort! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sant, ser nå at jeg formulerte meg litt teit og fremstilte det som om det var healerens feil. Gjorde en guildversjon av samme run dage etterpå, fikk 2 min achivementen på Loken. Og når man er inne på achivement, forsøkte Culling of Stratholm i går, timed run, og var nøyaktig 10 sekunder for sent. Timed bossen forsvant akkurat når vi rundet hjørnet. Da var du mer enn ti sekunder for sen Så fort timeren går ut sprinter han inn i portalen uansett om han er på 1 eller 100% Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor er det folk dummer seg ut egentlig i timed run? lav dps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå