Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant, ser nå at jeg formulerte meg litt teit og fremstilte det som om det var healerens feil. Gjorde en guildversjon av samme run dage etterpå, fikk 2 min achivementen på Loken.

 

Og når man er inne på achivement, forsøkte Culling of Stratholm i går, timed run, og var nøyaktig 10 sekunder for sent. Timed bossen forsvant akkurat når vi rundet hjørnet.

Lenke til kommentar

Ja timed kan vere litt irriterende ja:p Har greid den men har hatt ganske mange der vi wipet i det rommet før med alle undead folka. Går vell ganske lett vist du vet hvilke classer å ta med..

 

Skal få litt bedre gear så begynne å få alle heroic achivements med noen venner:)

Er vell ikke så vanskli nå når siste boss i AN achivementen er nerfa.

Lenke til kommentar

Var guildrun så jeg sa ganske enkelt "hold on, it's going to be a bumpy ride". Healern hadde det strevsomt for så snart ene gruppen var dau raste jeg avgårde til neste, nevrotisk buske etter CoS :)

 

Har faktisk ikke klart AN heroic enda, mye grunnet den forbanna skirmisher mobben som jeg ikke klarer å holde aggro på. Den syler og på cloth kisen i gruppen og uansett hva jeg gjøre så klarer jeg ikke å få han av, Righteous defens funker ikke og den holy bitchslap handa funker ikke, all holy damage jeg gjør har null effekt på han.

Lenke til kommentar

Er så glad for at jeg er rogue med Trick of the Trade + vanish/shadowmeld:p Jeg har prøvd å spilt fury warrior og noen andre classer. Er nesten ikke kjekt fordi du må vere så forsiktig! Var ikke like frampå som han du beskriver da , så kanskje tanken jeg var med ikke var så god:p Men fikk vertfall agro hele tiden!

Lenke til kommentar

Gah.

Blir så lei.

 

Loker rundt på en RP-server og koser meg med litt RP, bare for å bli møtt av nublets som maser i vei om at WoW ikke er et rollespill og kaller meg nerd og geek og idiot og flere andre mindre pene ting for at jeg går rundt i Stormwind og prater til NPCer, RPer med kompisen min ute i villmarka osv.

Lenke til kommentar
HoL under 30min så er jeg fornøyd.

 

Ja det hadde jeg og vert;) Men for min del gjør jeg nesten ikke heroics lenger. Ganske rart å tenkte på at jeg allerede er lei det nå, menst jeg enda tok heroics rett før WotLK kom ut:/ Får håpe det kommer mange nye spennendes heroics i senere patcher. Alt har gått så fort! :ermm:

Lenke til kommentar
Sant, ser nå at jeg formulerte meg litt teit og fremstilte det som om det var healerens feil. Gjorde en guildversjon av samme run dage etterpå, fikk 2 min achivementen på Loken.

 

Og når man er inne på achivement, forsøkte Culling of Stratholm i går, timed run, og var nøyaktig 10 sekunder for sent. Timed bossen forsvant akkurat når vi rundet hjørnet.

Da var du mer enn ti sekunder for sen :)

Så fort timeren går ut sprinter han inn i portalen uansett om han er på 1 eller 100%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...