Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Wups, du sier noe der, vet faktisk ikke om de var inne når Onyxia falt eller ikke, når jeg var på vei ut var de påvei inn.

 

Ja ganske sikker på at du må vere i instancen når bosses blir enganged:p

 

Er vell folk som enda tror du trenger så mange for å ta onyxia.. Er jo ganske fin penge innsamling vist du greier å ta han aleine da. Dropper vell rundt 160g.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja synest den wow siden er litt for mye nede:p Serlig armory! er irriterende når jeg skal finne meg gruppe til naxx/ heroics og skal se gearet til de som whisprer eller er i groupen og armory er nede:(

 

Jeg stoler lite på hva randoms sier når de spør om å få joine :innocent:

Lenke til kommentar

Ja folk som har heroic /emblem gear er godt egnet for naxx.. Men jeg bare hater når de som nett har dinget 80 med green og blue gear skal komme inn i naxx å gjøre under 1000 dps og forvente at vi som har gjort heroics/ naxx i flere veker for å få gear skal booste dem. Klager når de ikke får gear, ikke lest tactic for noen bosser etc..

Lenke til kommentar

Ja ser poenget hanzi123, og er helt enig. Det er og et problem i heroics, folk som er nydinget 80 som tror de kan tanke eller DPSe Loken. Hadde en paladin healer med meg om dagen som gikk oom på Loken, viste ikke det var mulig, men tydeligvis, og det med en hunter med nature aura. Selv da gikk det smertelig tregt.

Lenke til kommentar
Ja folk som har heroic /emblem gear er godt egnet for naxx.. Men jeg bare hater når de som nett har dinget 80 med green og blue gear skal komme inn i naxx å gjøre under 1000 dps og forvente at vi som har gjort heroics/ naxx i flere veker for å få gear skal booste dem. Klager når de ikke får gear, ikke lest tactic for noen bosser etc..

Det er det verste. Eg personlig har løpt uttalige heroics for å få gear, og har også vært med på de første runnene i Naxx når vi har tidvis har hatt litt problemer, men nå er vi greit gjennom naxx, og recruiter flere til naxx 25, men en del av disse kommer med grønt og blått gear og bare forventer å komme med, og det blir jeg så jævli irritert over, spesielt når de blir irriterte når vi sier at det er greit hvis de gjør noen heroics etc før de kommer.

Lenke til kommentar
Enig der. Noe man kan gjøre er om man selv har god peiling er å spørre om basic-ting fra tacticts. Har selv sett det bli brukt i pugs før.

 

Ja alltid lurt å refreshe litt før bosser:) Er vell mange leaders som gjør det. Tror det som oftest går gale vist du bare går rett på bossen i Pugs. Alltid noen som ikke helt tørr å si at de er kanskje litt usikkre på hva de skal gjøre.'

 

Virker ganske stress å vere leader i Pug da:p Hadde våre fun å prøvd. Gjorde det litt i TBC men har ikke fått prøvd det noe mer etter det.

Lenke til kommentar

Ja. I phase 2 går hun opp i lufta og skyter fireballs, som tar rundt 2k når de treffer. Og hun tar også Deep Breath som er en ganske heavy flamme dmg som kommer fra bakken i hele lairen. Kan bli resista da.

 

Sikkert ikke så vanskli for en class som har egenhealing og god dps:)

Lenke til kommentar
Ja ser poenget hanzi123, og er helt enig. Det er og et problem i heroics, folk som er nydinget 80 som tror de kan tanke eller DPSe Loken. Hadde en paladin healer med meg om dagen som gikk oom på Loken, viste ikke det var mulig, men tydeligvis, og det med en hunter med nature aura. Selv da gikk det smertelig tregt.

Som om Loken er noe stress å tanke/heale. Da skal gruppen være bra tilbakestående.

Lenke til kommentar
Som om Loken er noe stress å tanke/heale. Da skal gruppen være bra tilbakestående.

 

La meg si det slik, høyeste DPS var meg som tank på da rundt 1k. De resterende lå på rundt 600-700 i følge DPS meteret og de klarte heller ikke å jeple seg avgårde når Loken gjorde det forbaska AoE angrepet sitt.

 

Så tilbakestående gruppe, tja, faktisk tilbøyelig til å være enig med enkelte untak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...