Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Fryktelig kjedelig å vente på instancer, men det går som regel max 5 min før man kommer inn. Husker når jeg spilte på deathwing og jeg måtte vente i kanskje 30 min for å finne gruppe. Da tar jeg mye heller å venter for å komme inn i et instance, som er en brøkdel ventetid..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Er ingenting som er mer irriterende enn en chinese farmer som camper AH 24/7 og undercutter alt av gems så du går fra å tjene 5-8000G på ei helg til å tjene rundt 1000G. Blir lei meg :(

Mens jeg synes det er bra. Og hvorfor sier du han er kinesisk?

 

Fordi han fortalte meg det. Jeg er tydeligvis hans "m8".

 

Anyways kan vel trøste meg at når jeg logger på i morgen så kan jeg levere inn Deck of Nobles og skaffe meg den beste dps trinketen available :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Hvis du vil ha penger så skaffer du en gathering profession eller Jewelcrafting.... Eller bare driter i alt å bare kjøper lavt og selger høyt på AH og tjener en god del på det.

Lenke til kommentar
i samme slengen lurer jeg på hva som er best til palatanks.

går rundt med 50spelldmg på våpenet, men føler at jeg kunne erstattet det med noe annet. noen tips?

Pala er vel 20str grunnet block og noe greier, ikke helt sikker, men mener å huske at 20str var tingen.

 

Som warrior går jeg egentlig mest for look atm, alt er jo så lite spennende uansett ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan det er som horde på Shattered Halls og Vek'Nilash? Grim Batol har gratis migration til de nå, og jeg bare lurer på om det kan være noe å vurdere. Er sinnsykt lei at om en ikke er pålogga hele kvelden i strekk får man kø om man vil spille litt på kvelden.

Bumper denne litt. Gratis migration går over i morgen og jeg har ikke funnet ut så veldig mye av å lage test chars på begge realms og å sjekke realm forums, så jeg tror en som spiller/har spilt på en av de kan være til stor hjelp.

Lenke til kommentar

I mine øyne en morsom hendelse.

 

En level 60 kontaktet meg om jeg ville være med på et raid mot Onyxia. Greit nok tenkte jeg, kunne være morsomt selv om jeg har knertet beiste alene flere ganger. Joinet og oppdaget at han hadde med seg 5 level 80 fire specced mages i en gruppe bestående av totalt 13 stk. Mens han og resten av gjengen sto utenfor for summoning gikk jeg og magene inn. Dårlig tid som vi hadde gad vi ikke vente på resten av gjengen så vi gikk i gang med "arbeidet". Gikk som det måtet gå, før de resterende hadde kommet seg til leiren hadde jeg og magene gjort kål på dragen og var på vei ut igjen. Selvfølgelig ble "lederen" og et par andre rimelig forbannet, som jeg dog kan skjønne.

 

Var kanskje stygt gjort av oss men "lederen" som bringer 6 level 80 med seg må vel skjønne at det kommer til å gå fort. Onyxia har bare 1.1M HP og slår som en knott i motvind, var aldri under 23K HP. Skulle se det på den lyse siden, mye fint loot for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...