Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Er ingenting som er mer irriterende enn en chinese farmer som camper AH 24/7 og undercutter alt av gems så du går fra å tjene 5-8000G på ei helg til å tjene rundt 1000G. Blir lei meg :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva kineserne gjør. De fortjener hver eneste ban de kan få. Hele verden skriker etter kinesiske produkter og deres billige arbeidskraft. Det er noe forbanna tull å si at det er "greit" at de saboterer WoW fordi de må ha en jobb. Tough shit, finn deg en annen jobb, og jeg håper at Blizzard blir så effektive at de blir nødt til det.

Lenke til kommentar

Lurer litt på det med tanking weapon enchants for warriors now days. Threat er jo ikke noe problem lengre. Jeg ser mange som går med mongoose, 50 ap, accuracy, 20 strenght, titanium weapon chain osv. Hva burde jeg ha?

 

Har sett en del at mongoose procer betydlig mindre i level 80 en i 70.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Lurer litt på det med tanking weapon enchants for warriors now days. Threat er jo ikke noe problem lengre. Jeg ser mange som går med mongoose, 50 ap, accuracy, 20 strenght, titanium weapon chain osv. Hva burde jeg ha?

Eg har å lurt litt å dette. Ser flest med Mongoose og Titanium Weapon Chain, men har ikke peil på om det er det beste. Er vel ganske subjektivt hva som er best, da noen synes at Mongoose er best, mens andre synes kanskje at 50 AP er best.

Lenke til kommentar
WUT!

 

Får ikke logget inn på mainen min. Kommer "You have disconnected from the server" etter loading screen.

 

Skjer bare på den charactern.

 

What to do?! :O

dette hadde jeg også i en lang periode. jeg slettet alle addons jeg ikke brukte, men det funket ikke. jeg spurte på blizzard sine forumer, og de ba meg om å slette characteren fra WTF mappen. (ta det rolig du sletter ikke charecteren)

det funket, da kunne jeg logge inn. i lang tid mått jeg alltid slette characteren fra WTF mappen før jeg kunne logge inn, fram til en dag da det plutselig stoppe :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...