Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
First go and learn the riding skill. U can't learn the spell without it.

 

The spell costs 17 g.

 

Any paladin trainer can teach u that.

(For Horde: Don't forget about the new paladin trainer in OG, he is next to Thrall)

 

Riding skill: 510 g (for me, dunno if it changes with rep.I'm revered with SIlvermoon)

 

Enjoy you're sexy mount :)

 

Åja.. Såpass dyr.. Har lite peng etter å ha blitt RAFed. ;p

Lenke til kommentar
More like: Fuck 100 "female" players in Orgrimmar.
Haha! Tenkte akkurat å skrive det samme før jeg scrolla litt nedover.  :!:

 

Mye, selv brukte jeg 14k på bs fra 1-450, ville blitt mer om jeg ikke hadde fått 10 siste skillsa fra og lage ting for randoms. Dette var på Talnivarr så vil jo variere fra server til server.

Lenke til kommentar

En venn av meg prøvde å transfere en character fra Balnazzar(pvp) til Burning Legion(Pvp), men når vi skulle velge destination realm så kunne vi ikke velge Burning Legion. Først tenkte vi at det var fordi den er full, men andre Full servere kunne transferes til, så tenkte vi fordi det var Fulle servere som hadde Free migration vekk, men andre like servere kunne vi velge. Han har ikke horde chars på serveren heller. Noen som vet hvorfor den ikke er å velge?

Lenke til kommentar
En venn av meg prøvde å transfere en character fra Balnazzar(pvp) til Burning Legion(Pvp), men når vi skulle velge destination realm så kunne vi ikke velge Burning Legion. Først tenkte vi at det var fordi den er full, men andre Full servere kunne transferes til, så tenkte vi fordi det var Fulle servere som hadde Free migration vekk, men andre like servere kunne vi velge. Han har ikke horde chars på serveren heller. Noen som vet hvorfor den ikke er å velge?

Er nok fordi den er full. Kan ikke transfere til Stormscale heller.

 

Og jeg sjekka igjen nå og man kunne transfere dit, men for et par dager siden kunne man ikke det ^^

Endret av Sati
Lenke til kommentar

Noen flere som har hadt problemer med at en eller flere gruppemedlemmer ikke kommer seg inn i heroics? Måtte invite 4 forskjellige DPSere før vi fant en som kom seg inn sammens med oss andre. Samtlige fikk opp først beskjed om at de ikke kunne gjøre flere instanser (selv om de var nettopp logget på) deretter at det var noe server tull.

Lenke til kommentar
En venn av meg prøvde å transfere en character fra Balnazzar(pvp) til Burning Legion(Pvp), men når vi skulle velge destination realm så kunne vi ikke velge Burning Legion. Først tenkte vi at det var fordi den er full, men andre Full servere kunne transferes til, så tenkte vi fordi det var Fulle servere som hadde Free migration vekk, men andre like servere kunne vi velge. Han har ikke horde chars på serveren heller. Noen som vet hvorfor den ikke er å velge?

Er nok fordi den er full. Kan ikke transfere til Stormscale heller.

 

Og jeg sjekka igjen nå og man kunne transfere dit, men for et par dager siden kunne man ikke det ^^

Er rart da at Chrusridge, som er full, har samme destination servers på migrations, er mulig å transfere til, men ikke BL. er til å med i samme Battlegroup.

Lenke til kommentar
Paid migration inn til en realm er stengt når den har free migration vekk afaik.

 

Har vertfall møtt på dette 3 ganger så ventet jeg bare på at free migration stengte så var det en luke hvor jeg kunne lure meg inn på realmen :)

Det troode vi også, men Chrusridge var å finne på listen, og den har free migration vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...