Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Står jeg mangler Prophet Tharon'ja. Sistebossen. Som har blitt tatt hver gang ...

 

Hadde samme feilen selv. Du må bare drepe bossen mens han er i vanlig form ikke shape shifta eller hva jeg skal kalle det. Så på 3% ca stopp all dps og vent til han og dere blir som vanlig så dreper dere han =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser for meg problemet der Matsemann, at man poster et innlegg på diskusjon.no som egentlig skulle vært på gamer.no, før man har fått rettet opp i feilen er dette blitt besvart og så har man det da gående med å få nøstet opp i sakene. Kan hende det blir en del morsomheter :)

 

Men jeg blir både her og nye gamer.no, men jeg synes brukerbasen her på denne dette WoW forumet er såpass bra at man burde forsøke å holde det, selv om jeg vet noen vil forlate helt og holdent.

Lenke til kommentar
Ikke det at du blir savnet om det var det du ville fram til.

På en måte blir han jo nettopp det. Uansett hvor mye nyttig/unyttig han har bidratt med er han forsatt en av de som holder forumet i live med å poste om løst og fast. Jeg har vært innom forumet her daglig så lenge jeg kan huske, men gidder/bryr meg sjeldent med å svare på spørsmål osv. En merker når en av de ivrigste gir seg. Hvis flere som han drar kommer dette forumet til å dø, og da forsvinner hele poenget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
alle begynner med IRC imo, kan vi ha hete diskusjoner live!

 

menneh jeg vil nok befinne meg der mesteparten av brukerene befinner seg, hva er vitsen med meningsløs spam om bare et dusin folk ser det?

 

Vi har IRC på quakenet. Diskusjon.wow

Lenke til kommentar
alle begynner med IRC imo, kan vi ha hete diskusjoner live!

 

menneh jeg vil nok befinne meg der mesteparten av brukerene befinner seg, hva er vitsen med meningsløs spam om bare et dusin folk ser det?

 

Vi har IRC på quakenet. Diskusjon.wow

 

je vet, idler der når jeg er online hjemme, da under nicket "cosh", men burde ikke være så vanskelig å skjønne at det er meg.

Men burde kanskje få "noen" fler tl å idle før det blir noe action : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...