Hanzi. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 http://www.mmocodes.com/ Var en sånn side jeg var ute etter! Men de hadde ikke varen på lager Vet du om flere lignendes sider? Må betale med paypal Er ikke det like greit å kjøpe via wow-europe sine sider med visa vist du allerede skal bruke paypal? Vist det er Visa du bruker på det da:p Blir jo billigere og. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 http://www.mmocodes.com/ Var en sånn side jeg var ute etter! Men de hadde ikke varen på lager Vet du om flere lignendes sider? Må betale med paypal Er ikke det like greit å kjøpe via wow-europe sine sider med visa vist du allerede skal bruke paypal? Vist det er Visa du bruker på det da:p Blir jo billigere og. såklart, men har ikke visa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gah! Nå har jeg tatt heroic drak'tharon keep 3 ganger uten å få achievementen for å ha gjort stedet :| Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gah!Nå har jeg tatt heroic drak'tharon keep 3 ganger uten å få achievementen for å ha gjort stedet :| Dere har vel skippa en boss? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 track achievementen og se hva du mangler Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Står jeg mangler Prophet Tharon'ja. Sistebossen. Som har blitt tatt hver gang ... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Står jeg mangler Prophet Tharon'ja. Sistebossen. Som har blitt tatt hver gang ... Det er noe bug med han. Har snakka med en GM om det. "jobber med saken" ... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dumt spørsmål, men hvor får jeg daily questene til the oracles? Har nettopp gjort questen ''a hero's burden'' og tok questet fra ''Murlocken'' etterpå, finisha den, og reiste til den lille landsbyen hvor The Oracles holder til, men der var ingen quester å finne. Er Honored med denne factionen btw. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 gamersloot.net takker ! Bestilte der og fikk koden etter 1 time. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dumt spørsmål, men hvor får jeg daily questene til the oracles? Har nettopp gjort questen ''a hero's burden'' og tok questet fra ''Murlocken'' etterpå, finisha den, og reiste til den lille landsbyen hvor The Oracles holder til, men der var ingen quester å finne. Er Honored med denne factionen btw. Tror du bare skal fortsette med Frenzyheart tribe. Det kommer et quest der du kan velge, så det ser du lett når du har valget. Keep going! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Han sier jo at han har gjort det questet allerede. Du burde ha 3 dailies å gjøre etter "A Hero's Burden" er ferdig. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Når jeg prøver å installere the burning crusade fra wow-europe.com funker det ikke. Meldingen som kommer opp: Failed to read information from the Internet. Please close all applications and try again. Har gjort dette. Men får det ikke til. Hva er problemet? og hvordan får jeg løst det? Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Dumt spørsmål, men hvor får jeg daily questene til the oracles? Har nettopp gjort questen ''a hero's burden'' og tok questet fra ''Murlocken'' etterpå, finisha den, og reiste til den lille landsbyen hvor The Oracles holder til, men der var ingen quester å finne. Er Honored med denne factionen btw. Jeg hadde det samme problemet, så jeg stakk med noen folk og drepte den lich mobben inni hula igjen (samme fyr som i questet A Hero's Burden) og lot Oracle fyrn overleve. Da fikk jeg på nytt et quest om å dra til byen deres og da fikk jeg daily quests Endret 29. januar 2009 av ZindreX Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Fikk ikke mindre enn 5(!) balance ting i naxx i dag på pure offspec rolls (er feral) Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Velsom dps paladin har jeg bedre healing og tanking gear, får hele tiden ting som offspec. Litt sprøtt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jesus. :/ Kjøpte 6x Earthsiege Diamond for å cutte de til Insightful Earthsiege og selge de. Kjøpe 6 gems á ~50g, check. Trykke feil og lage Eternal Earthsiege i stedet, check. Selge med 30g profitt per gem istedet for 80, check. :< Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Velsom dps paladin har jeg bedre healing og tanking gear, får hele tiden ting som offspec. Litt sprøtt. Pleier alltid å vinne offspec rolls, men aldri mainspec rolls. Tipper om jeg reroller balance blir det bare feral drops på meg... Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Må bare spørre, er det bare meg eller er DPSen til Rogues litt i overkant disse dager? Snakker om Arena og BGs generelt sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå