Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et lite frågan.

 

Har satt meg tilgjengelig som tank på Naxx i morgen og det blir mitt første raid som tank. Har litt lite penger men lurte på hva jeg må ha med meg? Er forøvrig paladin. Ettersom jeg har skjønt kan du vel bare ha 1 guardian og 1 battle elixir i effekt hele tiden, stemmer ikke dette? Og om så, hva bør jeg ta med meg? Sitter med 23 600 hp og 550 defense med avoidance på 51,62%.

Lenke til kommentar

Hei: ) Lenge siden jeg har postet her nå, men her om dagen la jeg sammen en god slump klipp som jeg hadde liggende på pc'n til en liten film, litt vegas trening er jo alltid greit, though.

 

Nå sitter jeg med en 10min snutt på 2gig, ingen steder å laste opp, hvordan komprimerer jeg med vegas? (noen andre småpusk jeg ikke fikk til men skal ikke gå for dypt i det, om dette er feil forum, kan noen henlede meg riktig? : ) ) takk :)

edit: finnes det noen upload muligheter for filer over 1gig, generellt spørsmål.

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Er artig å bare slenge gems på AH så drar man i Naxxramas å slummer mens man bare blir spammet ned av auctions sold. Koslige greier når man wiper litt :D

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jewelcrafting - Because you're worth it

 

post-117779-1233187759_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...