Tryllekunst Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 noen som sliter med å komme seg inn i wow etter patchen. kommer bare halveis i lodingscreen, så stopper den. har prøvd på flere karakterer, som er på forskjellige steder. Questhelper er også slått av Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Tenkte jeg skulle tjene meg noen ekstra golds på prospecting; Før Etter Tapte 400g Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Prospecting har alltid vært en god inntekstkilde for miners, ja vet at det er ikke miners som utfører det, men noen er nødt til å kjøpe det lasset med Ore vi legger ut på AH Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvor mye koster Saronite Ore på serveren din? Jeg har enda til gode å tape når jeg prospecter 10+ stacks. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har ikke sjekket prisene på en stund men mener de lå rundt 30G per stack sist jeg solgte. Må sjekke opp hva de ligger på nå, gjemmer unna mye nå for BS leveling. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Bronzebeard er og temmelig død for horde sin del, var vel en 71% alliance og 29% horde sist jeg sjekket. Glad de endelig har fått opp en alliance only migration fra serveren, kanskje det hjelper på. Hvor er det mulig å sjekke slikt? http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php Endret 28. januar 2009 av eXa Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 amaghad! world server down! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvor mye koster Saronite Ore på serveren din? Jeg har enda til gode å tape når jeg prospecter 10+ stacks. 37g normalt, fikk de der for 34g. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 noen som sliter med å komme seg inn i wow etter patchen. kommer bare halveis i lodingscreen, så stopper den. har prøvd på flere karakterer, som er på forskjellige steder. Questhelper er også slått av Skrudd på "Load out of date addons"? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har et lite frågan. Har satt meg tilgjengelig som tank på Naxx i morgen og det blir mitt første raid som tank. Har litt lite penger men lurte på hva jeg må ha med meg? Er forøvrig paladin. Ettersom jeg har skjønt kan du vel bare ha 1 guardian og 1 battle elixir i effekt hele tiden, stemmer ikke dette? Og om så, hva bør jeg ta med meg? Sitter med 23 600 hp og 550 defense med avoidance på 51,62%. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hei: ) Lenge siden jeg har postet her nå, men her om dagen la jeg sammen en god slump klipp som jeg hadde liggende på pc'n til en liten film, litt vegas trening er jo alltid greit, though. Nå sitter jeg med en 10min snutt på 2gig, ingen steder å laste opp, hvordan komprimerer jeg med vegas? (noen andre småpusk jeg ikke fikk til men skal ikke gå for dypt i det, om dette er feil forum, kan noen henlede meg riktig? : ) ) takk edit: finnes det noen upload muligheter for filer over 1gig, generellt spørsmål. Endret 28. januar 2009 av Be__bad Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Skal begynne å spille litt igjen nå. Hadde level 70 før, men accounten vart sletta. Trenger jeg bare å kjøpe den første versjonen og lage meg ny account? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Trenger ikke TBC eller wotlk for å starte på nytt, nei Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men trenger det etterhvert. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 er kanskje 1 år siden jeg spilte nå. Er det fortsatt mulig for å spille på den accounten jeg hadde? Tror den er blitt slettet ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Prøv? De sletter ikke inaktive kontoer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er artig å bare slenge gems på AH så drar man i Naxxramas å slummer mens man bare blir spammet ned av auctions sold. Koslige greier når man wiper litt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jewelcrafting - Because you're worth it Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Tenkte på akkurat det samme, så var det bare å finne en enchanter som kan gjøre det. 40 stamina, enchant, på bracers er rimelig bra. Kan jo kjøpe den på ah også? Kjøpe hva? Den enchanten? Om så, tror ikke det Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Søttan, får ikke downloadern min til å responde på noen av pcene i huset. Ingen har brannmur på når jeg prøver, og heller ikke gjort noen verken forandringer på router eller nett. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Tenkte på akkurat det samme, så var det bare å finne en enchanter som kan gjøre det. 40 stamina, enchant, på bracers er rimelig bra. Kan jo kjøpe den på ah også? Kjøpe hva? Den enchanten? Om så, tror ikke det Alle enchants kan selges via AH nå, men noen må jo ha lagt den ut.^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå