Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

jewelcrafting er en fin ting hvis man vil tjene penger. Brukte nesten ingenting på å levle det siden jeg levlet mining også. Man bare stiller seg foran AH, kjøper underpriced rare gems, cutter de, reseller for 20-100G profit. Blir mye i lengden :)

Lenke til kommentar
jewelcrafting er en fin ting hvis man vil tjene penger. Brukte nesten ingenting på å levle det siden jeg levlet mining også. Man bare stiller seg foran AH, kjøper underpriced rare gems, cutter de, reseller for 20-100G profit. Blir mye i lengden :)

 

Er det noen spesielle oppskrifter som fungerer best for denne taktikken? Jeg har JC, men finner det omtrent alltid mer lønnsomt å selge uncutta gems! :hmm:

Lenke til kommentar
Huff, Deathwing er tamt, spesielt på alliance.

 

Er det ein server der det er ca 50/50 ally/horde? Gjerne om det er ein del fra forumet/norske i ein guild eg kunne ha fått joina :) Det hadde vert fint, for det frister med transfer no!

Enig. Er alt for mange horde der. Har jeg møtt deg der? Hva heter du? :p

Berbatov, spiller mage :) Duda?

Har en mage som heter Matsemannen, i The Claw. Men har ikke raidet skikkelig med ham eller spilt særlig, ettersom jeg reroller mage på ny server (horde).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Deathwing er dødt.. Mener å huske jeg leste at det var 75% horde eller noe slikt..

Har en 72 priest, JonasKs der, men rerollet med Mats jeg også ;>

 

EDIT: kom det patch i dag?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...