Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Det gjør det like fult ikke objektivt, du har sammenligningsgrunnlag men det gjør det ikke nødvendigvis objektivt. En annen som har spillet fra børjanen av kan si at ting var værre før, men det gjør det nødvendigvis ikke sant.

 

Det blir like fult en subjektiv mening selv om du har et sammenligningsgrunnlag å ta av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff, Deathwing er tamt, spesielt på alliance.

 

Er det ein server der det er ca 50/50 ally/horde? Gjerne om det er ein del fra forumet/norske i ein guild eg kunne ha fått joina :) Det hadde vert fint, for det frister med transfer no!

Enig. Er alt for mange horde der. Har jeg møtt deg der? Hva heter du? :p

Berbatov, spiller mage :) Duda?

Lenke til kommentar

hm, noe vetig å bruke cash på i wotlk?

 

har coldweatherflying og 280% mounts på alle altsa mine, har spandert på magen min polymorph: black cat, og likevel er ikke penger noe problem.

Har heller ikke lyst på den derre mammuten til 18k, ikke pga pengene, men fordi jeg gidder ikke å bruke en landmount.

 

nesten så det frister å AH-levle professionsene, men før jeg går til det steget, er det noe ala 5000g pengesluket av en 280% flygetreninga i wotlk som en må ha?

Lenke til kommentar
hm, noe vetig å bruke cash på i wotlk?

 

har coldweatherflying og 280% mounts på alle altsa mine, har spandert på magen min polymorph: black cat, og likevel er ikke penger noe problem.

Har heller ikke lyst på den derre mammuten til 18k, ikke pga pengene, men fordi jeg gidder ikke å bruke en landmount.

 

nesten så det frister å AH-levle professionsene, men før jeg går til det steget, er det noe ala 5000g pengesluket av en 280% flygetreninga i wotlk som en må ha?

 

Sikkert like greit å spare da:P Kommer nye patcher med nye items, sikkert noen som kan kjøpes fra golds. Vedder på at det kommer flere Flying mounter som kan kjøpes får en del golds.

 

Har du ringen fra kirin tor til 6k vist du trenger den?

Lenke til kommentar

Synes det var mye lettere å skaffe penger før wotlk, går veldig mye penger på enchants, gems og potions. Har kanskje ikke de mest lønnsomme professions og kløkt for å tjene penger. Men det er jo litt kjekt også, for når det meste er enkelt så er det jo greit at jeg ikke mestrer alt.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg har endel golds nå, er veldig gjerrig da så bruker lite:p

Men for min del var jeg ganske flink å skaffe gold i slutten av TBC med å selge alle de tinga jeg ikke hadde brukt for når WotLK kom ut. Brukte også badges på å kjøpe gems, deretter selge dem. Gjorde dailies i Isle of Quel'Danas på begge mine 70 characters i over 1 måned, og dette blir jo 150G ++ på hver character. Så solgte jeg alle enchanting utstyr.

 

Hvilke proff har du? Er alltid lurt å ha en gathering proffesion og bruke tiden å å farme så selge det du får. Dailies er også en god måte å få golds.

 

Du har vell kanskje en del quests igjen som du ikke har gjort i the storm peaks/icecrown? Går veldig fort vist du har epic flying på mainen din.

Lenke til kommentar

Brukte auctioneer en stund, men synes ikke den var sååå nødvendig, kanskje jeg går glipp av noe? Jeg hadde også flere 70 characters som jeg gjorde dailies på i 70. Selger litt mining stuff, men en del av saroniten går med til å lage piler. Ja jeg gjør litt dailies, men det er stort sett bare sons of hodir, gidder ikke fly rundt hele verden for å gjøre dailies som er spred. Japp har mye quest igjen i icecrown, men questing i den sonen falt veldig lite i smak.

 

 

Det går vel en del på latskap :D

Lenke til kommentar

3-400 gull er ikke mye. Jeg har ligget mellom 2500-3500G hvor jeg både har kjøpt crafted gear og gemmed/enchanted alt gear jeg har. Jeg har heller ikke gjort noe for å tjene inn igjen, bortsett fra dailies da jeg grinded til honored med sons of hodir og har solgt litt leather på AH.

Lenke til kommentar
Jeg fikk t7 chest forrige uke.

 

27 int gem: Gratis.

8stats enchant: Gratis.

9sp/8int gem: 30g.

 

Samtidig cuttet jeg 4 blue gems, prospectet 3 stacks saronite ore: 12 grønne gems, 3 Twilight opal (som ligger i banken).

140g profit, 2min arbeid.

 

Tjah.

Det er bra da, har du noen tips til ossen en Dwarf;Warrior kan tjene litt guld i lvl 14?

Endret av joakimahj
Lenke til kommentar

Er miner så får de meste gemsa mine fra det:) Har og disenchanting på en alt så har veldi mye dusts og andre enchanting stuff. Så enchants og geming blir egentlig ikke så dyrt for min del.

 

Det jeg koster på meg er som regel food og flasks, repairs går som regel opp med golde du looter fra bosser.

 

Så har jeg selvfølgelig fattige venner som alltid skal låne golds:p

Lenke til kommentar

for å skaffe penger, så er det bare å ikke bruke opp alt sammen på fjas :)

 

Startet WotLK med 7k, lvl'et mainen til 80, hadde da 14-15k, alt sammen var fra questing og evt heldige blue drops, var, og vil aldri bli en AH spekulant som sitter å kjøper / selger hele tiden.

 

Holder nå på med en alt, og har passert 20k. Føler pengene ryr inn. Eneste store utgiftene er om man prøver seg på de værste heroic achievementene med ikke helt optimal gruppe. og selvfølgelig flasks, men tjener inn en flask på å raide naxx, og selge trashdrops samt bossgold

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...